Kapselit

Näin kävi

Ostin muutamia vuosia sitten Primera P12 auton. Ostin sen siksi, että edellinenkin oli Primera, josta minulla on vain hyvää sanottavana. Kaupat tehtiin syksyllä. Samassa kaupassa tuli sitten talvirenkaatkin, jotka myyjä asensi paikalleen ajankohdasta johtuen. Kesärenkaat olivat auton tavaratilassa kotiin vietäviksi.
Kului yli vuosi, kun kaverini ihmetteli, että onko minulla kahdet kapselit. Ei ollut, mutta siinä yhteydessä kaverini huomasi, että autooni olikin jo uutena laitettu halpiskapselit alkuperäisten tilalle. Hieman harmitti tuo huomaamattomuuteni, mutta en lähtenyt enää myyjäliikettä kovistelemaan. Eikä se mitään olisi auttanutkaan.
Kun sitten yksi noista halpiskapseleista rikkoutui, niin soitin myyjäliikkeen johtajalla, en automyyjälle, ja kerroin tapahtuneen. Ehdotin johtajalle ostavani nyt alkuperäiset kapselit halpiskapseleiden hinnalla, jotta asia menisi nyt oikein ja tasan. Johtaja kieltäytyi, mutta lupasi korvauksetta uudet halpiskapselit. Erikoisinta tapauksessa olikin se, että liikkeen johtaja sanoi heidän tekevän tavallisesi näin. Siis liikkeen kauppatapoihin kuuluu vaihtaa alkuperäiset Nissanin kapselit halpiskapseleihin, ja toivovan ettei asiakas ei vaihtoa huomaa. - Nyt he sitten ties moneenko kerran onnistuivat.
Että on näitä merkkiliikkeitä joka lähtöön. Vai mitä?

5

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapselit

Mulle kävi kans näin, mutta huomasin liikkeessä sen heti ja sanoin, että ei uuteen autoon sovi mitkään anttilan kapselit. Myyjä kävi hakemassa hyllystä alkuperäiset kapselit ja laittoi pakkauksineen kyytiin. Autokeskus herttoniemi oli kyseessä ja 5v sitten.

• huuli pyöreänä

Kaverilleni tehtiin juuri tuollainen nilvistemppu Kouvolan Auto Prismassa. Olis kiva tietää, miksi joku autoliike alentuu moiseen varasteluun?

• Muovista en maksa

Aikanaan nuo kapselt maksoivat 50e/kpl. Kun tuohon laskee päälle peltivanteiden hinnat, ollaan summassa jolla autoon olisi saanut aluvanteet. Etenkin näin, kun vähän hintavertailee rengasliikkeitä.

• Oikaisu

Kouvolassa ei ole lenää ollut aikoihin AutoPrismaa. Se yritys on nyt Ympäristön Auto, mutta samat myyjät siellä on edelleen. Joten tarkkuutta vaatii!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4123
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1362
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe