Onko hyvä biisi vai ei ja onko Robin Suomen Beaver vai jotain muuta?
Oma mielipide on, että se biisi on ihan vitun paraS t. sarkasmi-setä
Frontside Ollie
31
507
Vastaukset
- heppatyttö03
Robbe on IhQ
- Paskaa......!
Perseestä
- 16v poika
mitä -03 syntynyt tekee tällä foorumilla saanen kysyä?
Mutta jokainen saa itse muodostaa mielipiteensä, itse pidin biisiä ihan hyvänä mutta en ymmärrä miksi jotkut haukkuvat sitä ilman mitään perusteita. Suurin osa haukkujista ei ole itse ikinä edes varmaan soittanut mitään saati laulanut, joten heinä pitäisin vain suuni supussa. Ja loput on sitten jotain ongelmaisia 13 vuotiaita angstiteinejä joille kaikki on perseestä.- ¥Minää¤
Mä sanon että en pidä laulusta, koska pidän muunlaisesta musasta
- ääni hyvä...........
Biisi huono, ääni hyvä. Turha valittaa siitä äänen muokkailusta tms. koska sen oikee ääni on hyvä, kun kahtoo sen aiempia videoita
- afafa
Paska jätkä, tunnen irl, ihan täynnä itteensä, brassailee AINA kaikille et vittu oot paska et oo ees päässy telkkarii?!!?! Kuka IDIOOTTI SANOO TOLLAI?!! muutenki iha hom jätkä!
- aafdfdfdfaadf
Ensin Justimusfilms telkkarissa, sitten tulee Robin... Pitänee kai todeta, että julkkiskulttuurin historiassa on kääntymässä uusi sivu: Ennen julkkikseksi päästäkseen piti julkaista levy tai päästä TV.hen esiintymään, nykyään julkkikseksi saattaa tulla kun tekee tietokoneella jumputusta ja laittaa nettiin...
Terveisin 15-vuotias poika, joka kuuntelee 80- ja 90-luvun musaa: A-Ha:ta, Alphavilleä, Depeche Modea, Modern Talkingia, X-Perienceä jne... Ja joka vihaa tätä nykyroskaa... (No, Justimusfilms on ihan ok)- Paras <3
Itekki tykkään vanhasta MUSIIKISTA enkä mistään tyhjästä jumputuksesta -__- Lempibiisi tällä hetkellä Don't Stop 'Til You Get Enough :D
- ...
Silloin kun itse ekaks kuulin frontside ollien, vissiin viikko sitten tai jotain, ni luulin et se oli ikään ku läpällä tehty ja että siinä väännettiin vitsiä tyttöjen skeittaustaidoista jotka ei yleensä oo verrattavissa poikiin.
Toi videossa esiintyvä ns. täydellinen frontti ollie ei nimittäin vaadi kauheesti taitoja. Käytännös melkeen kuka vaan pystyy vetämään samanlaisen harjoteltuaan ensin jonkin aikaa.
Mitä itse biisiin tulee, ni on se siinä mielessä ihan onnistunut, että uppoaa ainakin kohderymään. Jätkä ainakin laulaa ihan hyvin.
Mut koko biisin toteutus on aika korni. Skeittaus on ollu trendikästä jo ainaki viimeset 20 vuotta, mut antaako tää video skeittauksesta trendikkään kuvan? Valitettavasti ei.
Ehkä koko biisin sanoma onkin vaan iloita sitä, että skedeys kiinnostaa tyttöjäkin. Miks Robin sitä muuten siinä biisissä jatkuvasti päivittelis?
Yks syy miks Robin on Suomen Bieber on kans se, että se laulaa siitä ku se on lätkässä johonkin tyttöön. Sit se saa kiksejä siitä ku se huomaa että sen ihastus on kiinnostunu samoista asioista ku mitä se ite on.
Koko biisi ei ensisijaisesti viittaa niinkään skedeykseen ku ihastuksesta vastakkaiseen sukupuoleen, eikä täs merkitykses Robin ole sen vähempää tusinatuote ku esim. JB tai Taylor Swift. - tr0ll0ll00
Robin Bieber. Ei muuta.
- kirjotit väärin xD
Robin the homo bieber*
- kahen dekin ollie
Eihän tuossa avauksessa ole mitään sarkasmia.
- jvjvjv
Ihan hyvä biisi, mutta ei sitä kyllä koko ajan jaksa kuunnella.
- 16v
This Was My Life
- kulta-omena
minä olen kuullut sen biisin. me soitettiin sitä yksissä juhlissa ja tytöt viivi ja emilia tanssi sitä (nimet muutettu) oli ihan hyvä
TÄÄÄ ON NIIN HYVÄ BIISI JA OSAAN SANATKIN ULKOO
ROBIN LOVE YOUUUUUmä sanon että kuunnelkaa tää:
http://www.youtube.com/watch?v=h6cqprq42RY
Perhosveitsi-Heikki & Lika-Aki - Bonnie & Clyde- makijajimipääkallo
kappaleen tekijöinä maki kolehmainen ja jimi konstantine.
levy-yhtiöltä ovelaa markkinointia..- -
Maki Kolehmainen ja Jimi Konstantine...?
Nyt oon kuullu kaiken -.-
- the_galaxy_pegasus
Iha ookoo
- robinsocute
jotkut haukkuu tätä biisii, varsinkin pojat. otte vaan kadei ku kaikki tytöt käy ihan kuumana robiniin. frontside ollie ehkä huonu biisi, mutta robinin ääni on ihan mieletön! vetäkääs itte paremmin! :)
- Mefffffff
Tää on perus arguementti mitä kuulee mm. teinilissuilta ja ala-astelaisilta: vedä ite paremmi. Siis ei helvetti! Jos ei tykkää jostain ni pitäis vetää paremmin? Sopii mulle jos tuut kuuntelee. Asiaan! Ite en tykkää Robinista koska; levy-yhtiön säveltämä ja sanoittama kappale ( Frontside Ollie ). Rahan ja suosion perässä tehtu biisi. Jos nuoriso diggais enemmän heviä, soittais Robinki mahd. Heviä. Enkä muutenkaa tykkää massamusiikista, se on semmosta sontaa. Teinilissut on vaa semmosii idiootteja ku ihastuu tommoseen julkkikseen. Ei saa sitä kuitenkaa, ja jos sais ni se tietenki ottais kauneimman ja jaluis pilluu joka päivä kaks kertaa
- the_galaxy_pegasus
Oon poika kuutosluokal enkä pilkkaa Robinia !
- -.- facepalm
d44 siis un mielestä robin on niin ihQQQQQQQQQ
- paljonmeluaolliesta
Turhapa sitä on päivitellä mitenkä hyvä tai huono biisi se on... julkaistu mikä julkaistu.
- tyttö99
Kyllä pystyn sitä biisiä sietämään mutta robinilla on omasta mielestäni yksi kunnon biisi ja se on IHAN HELMI.en kuitenkaan fanita robinia.robinilla ois hyvä äänk mutta kuluttaa sen tuollaiseen...kuuntelen itse skrillexiä,the black eyed peasia,eminemiä(maailman oikein räppäri) ja uusia biisejä
- hntredhbte
http://www.youtube.com/watch?v=jI3XoKYlQlk&feature=related
Robinin paras biisi tähän mennessä. - umppalumppahippi
En tiedä ihmisestä. Varmaan ihan kiva tyttö olisi, jos tutustuisi.
- Teddy_Boy
eeku muutama kuutio multaa robinin päälle silleen pääsee eroon hiphop paska teineistä :D
- en dissaa.
mut frontside ollies on maailman yleisin sointukulku! Ite otin kitaran ja rupesin soittamaa, vaikka en tykkää tollasest musasta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602