Frontside Ollie

sarkasmi-setä

Onko hyvä biisi vai ei ja onko Robin Suomen Beaver vai jotain muuta?
Oma mielipide on, että se biisi on ihan vitun paraS t. sarkasmi-setä

31

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppatyttö03

Robbe on IhQ

• Paskaa......!

Perseestä

• 16v poika

mitä -03 syntynyt tekee tällä foorumilla saanen kysyä?

Mutta jokainen saa itse muodostaa mielipiteensä, itse pidin biisiä ihan hyvänä mutta en ymmärrä miksi jotkut haukkuvat sitä ilman mitään perusteita. Suurin osa haukkujista ei ole itse ikinä edes varmaan soittanut mitään saati laulanut, joten heinä pitäisin vain suuni supussa. Ja loput on sitten jotain ongelmaisia 13 vuotiaita angstiteinejä joille kaikki on perseestä.

• ¥Minää¤

Mä sanon että en pidä laulusta, koska pidän muunlaisesta musasta

• ääni hyvä...........

Biisi huono, ääni hyvä. Turha valittaa siitä äänen muokkailusta tms. koska sen oikee ääni on hyvä, kun kahtoo sen aiempia videoita

• afafa

Paska jätkä, tunnen irl, ihan täynnä itteensä, brassailee AINA kaikille et vittu oot paska et oo ees päässy telkkarii?!!?! Kuka IDIOOTTI SANOO TOLLAI?!! muutenki iha hom jätkä!

• aafdfdfdfaadf

Ensin Justimusfilms telkkarissa, sitten tulee Robin... Pitänee kai todeta, että julkkiskulttuurin historiassa on kääntymässä uusi sivu: Ennen julkkikseksi päästäkseen piti julkaista levy tai päästä TV.hen esiintymään, nykyään julkkikseksi saattaa tulla kun tekee tietokoneella jumputusta ja laittaa nettiin...

Terveisin 15-vuotias poika, joka kuuntelee 80- ja 90-luvun musaa: A-Ha:ta, Alphavilleä, Depeche Modea, Modern Talkingia, X-Perienceä jne... Ja joka vihaa tätä nykyroskaa... (No, Justimusfilms on ihan ok)

• Paras <3

Itekki tykkään vanhasta MUSIIKISTA enkä mistään tyhjästä jumputuksesta -__- Lempibiisi tällä hetkellä Don't Stop 'Til You Get Enough :D

• ...

Silloin kun itse ekaks kuulin frontside ollien, vissiin viikko sitten tai jotain, ni luulin et se oli ikään ku läpällä tehty ja että siinä väännettiin vitsiä tyttöjen skeittaustaidoista jotka ei yleensä oo verrattavissa poikiin.

Toi videossa esiintyvä ns. täydellinen frontti ollie ei nimittäin vaadi kauheesti taitoja. Käytännös melkeen kuka vaan pystyy vetämään samanlaisen harjoteltuaan ensin jonkin aikaa.

Mitä itse biisiin tulee, ni on se siinä mielessä ihan onnistunut, että uppoaa ainakin kohderymään. Jätkä ainakin laulaa ihan hyvin.

Mut koko biisin toteutus on aika korni. Skeittaus on ollu trendikästä jo ainaki viimeset 20 vuotta, mut antaako tää video skeittauksesta trendikkään kuvan? Valitettavasti ei.

Ehkä koko biisin sanoma onkin vaan iloita sitä, että skedeys kiinnostaa tyttöjäkin. Miks Robin sitä muuten siinä biisissä jatkuvasti päivittelis?

Yks syy miks Robin on Suomen Bieber on kans se, että se laulaa siitä ku se on lätkässä johonkin tyttöön. Sit se saa kiksejä siitä ku se huomaa että sen ihastus on kiinnostunu samoista asioista ku mitä se ite on.

Koko biisi ei ensisijaisesti viittaa niinkään skedeykseen ku ihastuksesta vastakkaiseen sukupuoleen, eikä täs merkitykses Robin ole sen vähempää tusinatuote ku esim. JB tai Taylor Swift.

• tr0ll0ll00

Robin Bieber. Ei muuta.

• kirjotit väärin xD

Robin the homo bieber*

• kahen dekin ollie

Eihän tuossa avauksessa ole mitään sarkasmia.

• jvjvjv

Ihan hyvä biisi, mutta ei sitä kyllä koko ajan jaksa kuunnella.

• 16v

This Was My Life

• kulta-omena

minä olen kuullut sen biisin. me soitettiin sitä yksissä juhlissa ja tytöt viivi ja emilia tanssi sitä (nimet muutettu) oli ihan hyvä

• TÄÄÄ ON NIIN HYVÄ BIISI JA OSAAN SANATKIN ULKOO
      ROBIN LOVE YOUUUUU

• makijajimipääkallo

kappaleen tekijöinä maki kolehmainen ja jimi konstantine.

levy-yhtiöltä ovelaa markkinointia..

• -

Maki Kolehmainen ja Jimi Konstantine...?

Nyt oon kuullu kaiken -.-

• the_galaxy_pegasus

Iha ookoo

• robinsocute

jotkut haukkuu tätä biisii, varsinkin pojat. otte vaan kadei ku kaikki tytöt käy ihan kuumana robiniin. frontside ollie ehkä huonu biisi, mutta robinin ääni on ihan mieletön! vetäkääs itte paremmin! :)

• Mefffffff

Tää on perus arguementti mitä kuulee mm. teinilissuilta ja ala-astelaisilta: vedä ite paremmi. Siis ei helvetti! Jos ei tykkää jostain ni pitäis vetää paremmin? Sopii mulle jos tuut kuuntelee. Asiaan! Ite en tykkää Robinista koska; levy-yhtiön säveltämä ja sanoittama kappale ( Frontside Ollie ). Rahan ja suosion perässä tehtu biisi. Jos nuoriso diggais enemmän heviä, soittais Robinki mahd. Heviä. Enkä muutenkaa tykkää massamusiikista, se on semmosta sontaa. Teinilissut on vaa semmosii idiootteja ku ihastuu tommoseen julkkikseen. Ei saa sitä kuitenkaa, ja jos sais ni se tietenki ottais kauneimman ja jaluis pilluu joka päivä kaks kertaa

• the_galaxy_pegasus

Oon poika kuutosluokal enkä pilkkaa Robinia !

• -.- facepalm

d44 siis un mielestä robin on niin ihQQQQQQQQQ

• paljonmeluaolliesta

Turhapa sitä on päivitellä mitenkä hyvä tai huono biisi se on... julkaistu mikä julkaistu.

• tyttö99

Kyllä pystyn sitä biisiä sietämään mutta robinilla on omasta mielestäni yksi kunnon biisi ja se on IHAN HELMI.en kuitenkaan fanita robinia.robinilla ois hyvä äänk mutta kuluttaa sen tuollaiseen...kuuntelen itse skrillexiä,the black eyed peasia,eminemiä(maailman oikein räppäri) ja uusia biisejä

• hntredhbte
    • umppalumppahippi

En tiedä ihmisestä. Varmaan ihan kiva tyttö olisi, jos tutustuisi.

• Teddy_Boy

eeku muutama kuutio multaa robinin päälle silleen pääsee eroon hiphop paska teineistä :D

• en dissaa.

mut frontside ollies on maailman yleisin sointukulku! Ite otin kitaran ja rupesin soittamaa, vaikka en tykkää tollasest musasta :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe