Frontside Ollie

sarkasmi-setä

Onko hyvä biisi vai ei ja onko Robin Suomen Beaver vai jotain muuta?
Oma mielipide on, että se biisi on ihan vitun paraS t. sarkasmi-setä

31

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppatyttö03

      Robbe on IhQ

    • Paskaa......!

      Perseestä

    • 16v poika

      mitä -03 syntynyt tekee tällä foorumilla saanen kysyä?

      Mutta jokainen saa itse muodostaa mielipiteensä, itse pidin biisiä ihan hyvänä mutta en ymmärrä miksi jotkut haukkuvat sitä ilman mitään perusteita. Suurin osa haukkujista ei ole itse ikinä edes varmaan soittanut mitään saati laulanut, joten heinä pitäisin vain suuni supussa. Ja loput on sitten jotain ongelmaisia 13 vuotiaita angstiteinejä joille kaikki on perseestä.

      • ¥Minää¤

        Mä sanon että en pidä laulusta, koska pidän muunlaisesta musasta


    • ääni hyvä...........

      Biisi huono, ääni hyvä. Turha valittaa siitä äänen muokkailusta tms. koska sen oikee ääni on hyvä, kun kahtoo sen aiempia videoita

    • afafa

      Paska jätkä, tunnen irl, ihan täynnä itteensä, brassailee AINA kaikille et vittu oot paska et oo ees päässy telkkarii?!!?! Kuka IDIOOTTI SANOO TOLLAI?!! muutenki iha hom jätkä!

    • aafdfdfdfaadf

      Ensin Justimusfilms telkkarissa, sitten tulee Robin... Pitänee kai todeta, että julkkiskulttuurin historiassa on kääntymässä uusi sivu: Ennen julkkikseksi päästäkseen piti julkaista levy tai päästä TV.hen esiintymään, nykyään julkkikseksi saattaa tulla kun tekee tietokoneella jumputusta ja laittaa nettiin...

      Terveisin 15-vuotias poika, joka kuuntelee 80- ja 90-luvun musaa: A-Ha:ta, Alphavilleä, Depeche Modea, Modern Talkingia, X-Perienceä jne... Ja joka vihaa tätä nykyroskaa... (No, Justimusfilms on ihan ok)

      • Paras <3

        Itekki tykkään vanhasta MUSIIKISTA enkä mistään tyhjästä jumputuksesta -__- Lempibiisi tällä hetkellä Don't Stop 'Til You Get Enough :D


    • ...

      Silloin kun itse ekaks kuulin frontside ollien, vissiin viikko sitten tai jotain, ni luulin et se oli ikään ku läpällä tehty ja että siinä väännettiin vitsiä tyttöjen skeittaustaidoista jotka ei yleensä oo verrattavissa poikiin.

      Toi videossa esiintyvä ns. täydellinen frontti ollie ei nimittäin vaadi kauheesti taitoja. Käytännös melkeen kuka vaan pystyy vetämään samanlaisen harjoteltuaan ensin jonkin aikaa.

      Mitä itse biisiin tulee, ni on se siinä mielessä ihan onnistunut, että uppoaa ainakin kohderymään. Jätkä ainakin laulaa ihan hyvin.

      Mut koko biisin toteutus on aika korni. Skeittaus on ollu trendikästä jo ainaki viimeset 20 vuotta, mut antaako tää video skeittauksesta trendikkään kuvan? Valitettavasti ei.

      Ehkä koko biisin sanoma onkin vaan iloita sitä, että skedeys kiinnostaa tyttöjäkin. Miks Robin sitä muuten siinä biisissä jatkuvasti päivittelis?

      Yks syy miks Robin on Suomen Bieber on kans se, että se laulaa siitä ku se on lätkässä johonkin tyttöön. Sit se saa kiksejä siitä ku se huomaa että sen ihastus on kiinnostunu samoista asioista ku mitä se ite on.

      Koko biisi ei ensisijaisesti viittaa niinkään skedeykseen ku ihastuksesta vastakkaiseen sukupuoleen, eikä täs merkitykses Robin ole sen vähempää tusinatuote ku esim. JB tai Taylor Swift.

    • tr0ll0ll00

      Robin Bieber. Ei muuta.

      • kirjotit väärin xD

        Robin the homo bieber*


    • kahen dekin ollie

      Eihän tuossa avauksessa ole mitään sarkasmia.

    • jvjvjv

      Ihan hyvä biisi, mutta ei sitä kyllä koko ajan jaksa kuunnella.

    • 16v

      This Was My Life

    • kulta-omena

      minä olen kuullut sen biisin. me soitettiin sitä yksissä juhlissa ja tytöt viivi ja emilia tanssi sitä (nimet muutettu) oli ihan hyvä

    • TÄÄÄ ON NIIN HYVÄ BIISI JA OSAAN SANATKIN ULKOO
      ROBIN LOVE YOUUUUU

    • makijajimipääkallo

      kappaleen tekijöinä maki kolehmainen ja jimi konstantine.

      levy-yhtiöltä ovelaa markkinointia..

      • -

        Maki Kolehmainen ja Jimi Konstantine...?

        Nyt oon kuullu kaiken -.-


    • the_galaxy_pegasus

      Iha ookoo

    • robinsocute

      jotkut haukkuu tätä biisii, varsinkin pojat. otte vaan kadei ku kaikki tytöt käy ihan kuumana robiniin. frontside ollie ehkä huonu biisi, mutta robinin ääni on ihan mieletön! vetäkääs itte paremmin! :)

      • Mefffffff

        Tää on perus arguementti mitä kuulee mm. teinilissuilta ja ala-astelaisilta: vedä ite paremmi. Siis ei helvetti! Jos ei tykkää jostain ni pitäis vetää paremmin? Sopii mulle jos tuut kuuntelee. Asiaan! Ite en tykkää Robinista koska; levy-yhtiön säveltämä ja sanoittama kappale ( Frontside Ollie ). Rahan ja suosion perässä tehtu biisi. Jos nuoriso diggais enemmän heviä, soittais Robinki mahd. Heviä. Enkä muutenkaa tykkää massamusiikista, se on semmosta sontaa. Teinilissut on vaa semmosii idiootteja ku ihastuu tommoseen julkkikseen. Ei saa sitä kuitenkaa, ja jos sais ni se tietenki ottais kauneimman ja jaluis pilluu joka päivä kaks kertaa


    • the_galaxy_pegasus

      Oon poika kuutosluokal enkä pilkkaa Robinia !

    • -.- facepalm

      d44 siis un mielestä robin on niin ihQQQQQQQQQ

    • paljonmeluaolliesta

      Turhapa sitä on päivitellä mitenkä hyvä tai huono biisi se on... julkaistu mikä julkaistu.

      • tyttö99

        Kyllä pystyn sitä biisiä sietämään mutta robinilla on omasta mielestäni yksi kunnon biisi ja se on IHAN HELMI.en kuitenkaan fanita robinia.robinilla ois hyvä äänk mutta kuluttaa sen tuollaiseen...kuuntelen itse skrillexiä,the black eyed peasia,eminemiä(maailman oikein räppäri) ja uusia biisejä


    • hntredhbte
    • umppalumppahippi

      En tiedä ihmisestä. Varmaan ihan kiva tyttö olisi, jos tutustuisi.

    • Teddy_Boy

      eeku muutama kuutio multaa robinin päälle silleen pääsee eroon hiphop paska teineistä :D

    • en dissaa.

      mut frontside ollies on maailman yleisin sointukulku! Ite otin kitaran ja rupesin soittamaa, vaikka en tykkää tollasest musasta :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe