kivi voittaaki veden?

magikarp

hei tää on siis niin epäreilua... mä niinku ostin magikarpin yheltä ukolta pokemon redissä, ja se sano et se on niiku hyvä pokemon. pokemon trainer's guide - opas kertoi että vesityyppin hyökkäykset kivityyppiä vastaan on mahtavia (great), ja siis sit kun mä tappelin mun kaverin golemia vastaan (kivityyppi) colosseumilla ja käytin mun magikarppia (vesityyppi) nii se vitun golem tappaa mut yhellä iskulla. ja sit kun mä käytin jotain splash-juttua niin se ei ees vaikuttanu mihinkään........

8

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flareon 85

kouluta Magikarppisi 20 lvl. Sit se kehittyy Gyaradosiksi,

• magikarp

...nii mut mun kaveri sano et gyarados o aika ruma.... :(((( itteni mielest se on siis siis iha hitsin kuul mut eei se sit kai ooo....

• magikarp kirjoitti:

...nii mut mun kaveri sano et gyarados o aika ruma.... :(((( itteni mielest se on siis siis iha hitsin kuul mut eei se sit kai ooo....

Ei Pokemonin ulkonäöllä oon väliä, kunhan on hyvät hyökkäykset. Ekan generaation pokemoneista Magikarp on yks heikoimpia pokemoneja, mutta Gyaradosiksi kouluttaminen on sen vaivan arvosta.

• magikarp
        flareon85 kirjoitti:

Ei Pokemonin ulkonäöllä oon väliä, kunhan on hyvät hyökkäykset. Ekan generaation pokemoneista Magikarp on yks heikoimpia pokemoneja, mutta Gyaradosiksi kouluttaminen on sen vaivan arvosta.

mut mun kaveri sano et jos pokemon näyttää siistiltä nii se on voimakkaampi kyl mun kaveri tietää... ja se sano myös et splash jotenki jäädyttää sen vastustajan.

• nm

LOL xD

---ja täähän oli vitsi.. eiks joo? ;)
      btw Splash on normali tyypin isku :P

• magikarp

no siis voi hittooo....... :( ihmekkös mä en voittanukkaa sitä... ja mitä ne levelit on? mun magikarp on lvl. 5 ja se golem oli jotai 94 kai.... mut niillähä ei kai oo mitää väliä mihinkää?

• trollipolliolet

trololo :) sulosta

• funnyyy

hahhahah kuolin nauruu :DDDDD hauska trolli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe