KYSYMYS:
Mikä on sopiva ikäluokka aloittaa seurustelu? Olen alle 15-vuotias tyttö, jota kiinnostaa vain pojat : )
GALLUP:
Minkä ikäisenä sinä aloitit joko pitäaikaisen tai ns. leikkisuhteen?
Minkä ikäisenä on hyvä aloittaa seurustelu (+ gallup)
7
170
Vastaukset
- MrProfessor
Sopivaa ikäluokkaa ei voi määrittää. Jonain päivänä se oikea sattuu kohdalle, olitpa sitten 12 tai 60 vuotias.
- umyumyuc
Ite alotin 17v ja oon poika :) Mutta nyt taas sinkku ja 18v :/
- tietäjä92
Hyvä ikä aloittaa on silloin kun se oikeasti siltä tuntuu. Sinä tiedät sen kuten me kaikki muutkin. Ehkä kuitenkin on fiksua, että olet ainakin 12-vuotias kun aloitat ensimmäisen seurustelun.
- King Troll
Miks kaikkeen pitää väkisin laittaa joku ikäraja?
- duyyf
No esim. tupakassa se on 18v koska joku 12v jonne saattais alkaa polttamaan vain sen takia että kaverit polttavat ja se on ''siistiä''. Ja sitten kun hän on 16v hän tajuaakin että tupakointi on aivan saatanan säälittävää ja lapsellista hommaa muttei voikkaan lopettaa kun on siihen riippuvainen. Sama kai pätee alkoholiinkin (eikä heillä maksa edes kestä alkoholia vielä).
Seurustelussa ei mun tietääkseni ole ikärajaa, mutta me pojat tullaan kyllä jälki-junassa mitä tulee seurusteluun, itse aloin katsomaan tyttöjä vasta 15 vuotiaana...
- 18-vuotta OK
Voit viettää aikaasi poikien kanssa, vaikka et seurustele. Seurustelu on toiseen tutustumista avioliitto lopulisena taka-ajatuksena.
Eli oikea seurustelu on sopivaa 18-vuotta täyttäneille. Eihän sitä nuorempi saa edes mennä naimisiin, joten miksi seurustella? Silloin kun siitä tajuaa jotain.
Toisinsanoen 17 - 20v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa603503Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.232333Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1391985Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171566Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217- 621207
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59893
- 76852
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33823