Esikoisemme Mea Sofialle syntyi pikkuveli, joka on nyt vailla nimiä. Kaipaisin teiltä ehdotuksia mikä sopisi pienen miehen nimeksi?
Mean veljelle nimi?
10
476
Vastaukset
- ...
Mio
Joa
Noa
Leo
Jan
Dan
Jim
Joe
Teo
Sam
Tim
Rio
Ron
Joe
Roy
Roi
Nio
Kim
Tom
Len
Milo
Miro
Mitri
Marco
Marlo
Mirko
Milos
Marlon
Magnus
Marius
Matias
Mikael
Macus
Martin
Manue
Miklas - jenna.
tässä vielä muutama nimiehdotus Mean veljelle:)
Nemo
Saul
Ilari
Niko
Joel
Aaro
Jeremia
Emil - NimiTäti
Marius Fabian.
- -ada-
Niilo Elmeri
Miska Viljami
Eelis Artturi
Jooa Nikolas
Leo Antero - &&
Mikel Aleksander
Miko Kaspar
Ben Adam - kddnfrn34
Mea ja Milo olisi söpö sisaruspari:)
Milon toinen nimi voisi olla
Kaspar/Kasper/Kasperi
Santeri
Jeremias - mummelix3
tietysti Mean veljen nimeksi sopisi Mico Santeri
- josefia1
kiitos ehdotuksista! monia mukavia joukossa! valitettavasti mico tai milo ei käy, koska ne löytyvät läheisten ystävien lapsilta. nuo hieman pidemmät M-nimet vaikuttavat aika lupaavilta:)
- Täti
Max,
Manuel,
Mano,
Mirko,
Mitro,
Teo,
Leo,
Ale,
Aki,
Asmo,
Elmo,
Eemi - ????
Maxim Sebastian
Maxim Sylvester
Maxim Iisak
Maxim Iivari
Maxim Aleksandr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229