millä perustein valitsitte päivähoitopaikan

mihinkä

Hei
millä perustein valitsitte päivähoitopaikan ja saitteko lapsenne ensisijaisesti hakemaanne paikkaan?
Onko kokemusta Korso-Kulomäen alueen päivähoitopaikoista? Kuulisin mielelläni mielipiteitä, mitään turhaa haukkumista en "kaiva" vaan oikeinta mielipiteitä

5

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • houh0

Kulomäessä maauuninpolun pk on remontoitu täysin sisältä ja ulkoa, joten puitteet kivat. Henkilökunta ollut pitkäaikaista, joten vaihtuvuutta ei mielestäni ole ollut. Korsossa metsälinnun pk:ssa johtaja Maritta on aivan mielettömän ihana ja ammattitaitoinen.

• opraar

siinä on perustetta kun pääsee sinne missä on tilaa.

• sdfsdfdsfds

ei ole kokemusta tuosta mainitsemastasi paikasta, mutta ollaan laitettu hakemusta yhteen ja ainoaan mahdolliseen päiväkotiin, kuukauden päästä olis tarvetta. toivottavasti päästään sinne. ajallisesti se on ainoa joka käy, tässä kaupungissa on vain kaksi päiväkotia joka on tarpeeksi pitkään auki, toinen on vuoropäiväkoti jonne pääsee lähinnä vain ne joilla on yötöitäkin eli on 24h auki. tämä mihin haettiin, on auki ilta kymmeneen. muut päiväkodit on auki vain viiteen asti ja se ei riitä. tässä alussa, opiskelua siis aloitan, riittäisi tuo vähemmän aikaa auki olevakin mutta kun alkaa työssäoppiminen niin se aika riitä, tässä opiskelussa on kuitenkin tavoitteena päästä töihin siihen harjoittelupaikkaan ja ei hyvää kuvaa anna jos pitää sanoa että se on sit joka päivä viimestään 4ltä päästävä että ehtii hakea lapsen kotiin. eli ei voi ottaa esim iltatöitä vastaan.

mies kyllä löytyy mutta hänkin pääsee aikasintaan 5ltä töistä ja silloin pitäisi olla jo lapsi haettuna hoidosta. eli ei onnistu. saas nähä miten käy.. toivottavasti päästään sinne minne haettu, muuten taitaa olla turha oottaa että sais harjottelupaikasta töitäkään jos ei kaikki työvuorot käy

• läheltä kotia

Minä hain lapselle paikkaa kotia lähimpään päiväkotiin, josta olin myös kuullut paljon kehuja. Muut vaihdoehdot laitoin työpaikan lähellä oleviin päiväkoteihin. Itse olin aktiivinen ja soitin heti elokuun alussa (hain paikkaa syyskuun puolivälistä) päiväkodin johtajalle ja kyselin mahdollisesta paikasta. Silloin minulle sanottiin ,että ryhmä on täynnä, mutta parin viikon kuluttua selviää ottavatko kaikki valitut paikkansa vastaan. Samalla päiväkodin johtaja sanoi, että hyvä kun soitin niin hän tietää että paikkaa todella tarvitaan. No, viikon kuluttua johtaja soitti ja kertoi että paikka on vapautunut. Päivähoitotoimistosta en ollut siihen mennessä kuullut mitään.

• jk

jollakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe