Ai jai sentään mitä mussukoita nuo isot koirat ovatkaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/raivoavan-taistelukoiran-lopettamiseen-tarvittiin-poliisia-ja-elainlaakaria/art-1288443677081.html
Isot koirat, ne vasta mussukoita ovat !
4
164
Vastaukset
- mussun mussun
Tässä lisää koirien tekosia. Joko alkaa pelottaa, vai?
http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194716143523/artikkeli/riiassa pelataan hyokkaavia kulkukoiria - raatelivat naisen hengilta .html- kaikkea on
Koskahan Suomessa tämä tapahtuu ensi kerran, ei liene kaukana enää kun tuodaan niitä hulluja rotuja ja niitä risteytetään keskenään.
- nalle karhu
Ovat todellakin! Rakastan isoja koiria ja siksi minulla onkin niitä 2 (ok keskikokoisia, 65-66cm seefferi ja dobermanni)! En ottaisi pientä koiraa kuin pakosta. Isot koirat todellakin on ihania mussukoita, kun on oikea omistaja joka siitä isosta tekee sen mussukan ;)
- mitä meinaat ´?
Ainakaan mitkään taistelurodut eivät pärjäisi kulkukoirina, koska ollaan jalostettu niin ihmisläheisiksi. Missä päin Suomea sitä paitsi on isoja kulkukoiria ? Ja miksi pitää hankkia sekarotuinen koira, jonka taustoista ei mitään tiedä, koska ei ole papereita. Ei voi tietää edes, ovatko paperittomat koiran vanhemmat vaikkapa olleet mukana joissain laittomissa koirataisteluissa tai kuinka korkea on sukusiitosprosentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291639Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321391
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501100- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51894