ihana katja...

tyttönen

Mun eka nove, älkää olko ilkeitä.. kommenttii saa laittaa...




Mä katselin Katjaa kun se istui ruokapöydässä mua vastapäätä. Katjalla oli tummat lyhyet pystyt hiukset, pienet terhakat rinnat ja söpö timmi peppu. Katja käytti aina minihameita ja lyhyitä toppeja. Sellainen Katjalla oli nytkin päällä. Musta pieni toppi joka oli aika paljastava. Varsinkin kun Katja nojaili ruokapöytään kyynärpäillään, rinnat olivat kuin tarjottimella. Katjalla ei ollut rintsikoita yllään, sen huomasin heti. Minä olin Katjan täydellinen vastakohta ja minua kiinnosti, toisin kuni Katjaa, vain tytöt. Minun lempivaatteitani olivat tiukat farkut ja erittäin paljastavat vaatteet. Olin aina unelmoinut pääseväni käsiksi katjan upeaan vartaloon. Käteni hikosivat aina kun näin Katjan vähemmissä vaatteissa. Ja kun kerran katja ilmestyi ovelleni alasti, en voinut olla käyttämättä tilaisuutta hyväkseni.

Olimme jo menneet nukkumaan ja muutaman tunnin kuluttua Katja käveli huoneeseeni. Alasti. Tiesin, että Katja nukkui alasti, mutten sitä ,että Katja käveli unissaan. Katja käveli suoraan sänkyni, peittoni alle ja jatkoi uniaan. Sydämeni pamppaili, kun tuijotin Katjan posliiniksi ajeltua alapäätä ja ihanan kiinteitä rintoja aivan nenäni edessä. Ryhdyin riisumaan vaatteitani ja hilja hivutin käteni Katjan jalkojen väliin. Kun käteni kosketti Katjan ihoa, Katja levitti unissaan jalkojaan. Ihan kuin Katja olisi tarjonnut itseään minulle. Kokeilin hiljaa kädelläni kosteaa vakoa. sormeni upposi Katjan sisään ja peukalo pyöritteli klitorista. Katja huokaili unissaan. Vedin sormeni pois Katjan pillusta ja työnsin peiton sivuun. Menin polvilleni Katjan jalkojen väliin ja nostin Katjan jalat olkapäilleni. Tunsin kuuman mahlan valvan jalkojeni välistä. Kumarruin nuolemaan Katjaa ja kohta kieleni olikin syvällä ktjan sisällä, tein kirjaimia Katjalle ja välillä otin klitan huulieni väliin ja pyörittelin sitä. Katjan vartalo hytkyi ja kun tunsin Katjan saavan orgasmin, Katja heräsi.
-Mitääh? Katja huokasi hämmästyneenä. En osannut sanoa mitään, muttei minun tarvinnutkaan koska Ktja sanoi seuraavaksi -Jatka, jatka! Syöksyin uudelleen Katjan pillun kimppuunkieleni teki kovaa työtä ja toinen käteni hakeutui omaan pilluuni. Kun kieleni työntyi viimeisen kerran Katjan sisään saimme molemmat mahtavat orgasmit.
-Mites mä voin kiittää sua? Katja sanoi...

Jatkuu jos on kysyntää...

5

15304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      hyvä aloitus, sujuva kieli ja kiihottava ajatus. Malta kirjoittaa mukaan "vuorosanoja", muuten menee artikkeliksi... anna mielikuvituksen lentää, älä kainostele tai "häpeä" mitään ... anna palaa, osaaat sen!

    • jep jep

      siis sun on pakko jatkaa rakastan lesboja!!!!

    • wozu

      jos mä yhtään tiedän seksinovelleista, niin toi on ihan sairaan hyvä!!!

      • tyttönen

        kiits...:)


    • toinen minä

      Anna palaa! Tätä juuri oon kaivannut tänne sivuille, älä kainostele yhtään, yksityiskohtia, yksityiskohtia.. *kurnau*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe