Itsepalvelupesula Funchalissa

kolma kerta

Hei!
Onko Funchalissa itsepalvelupesuloita? Jos on, niin missä ja mikä on hintataso? Onko kellään kokemuksia?

6

2038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aihetta käsiteltiin mm. Trip Advisorin palstalla vuonna 2009. Lyhyt keskusteluketju tuli siihen päätelmään, ettei Funchalissa itsepalvelupesuloita ollut. Tuosta ajankohdasta on nyt kulunut kohta kolme vuotta. Google-haku ei näytä tuottavan selvää tulosta tänäkään päivänä. Portugalinkielisiä hakusanoja voisivat olla lavanderia auto-serviço, englanninkielisiä coin-operated/self-service laundry/launderette.

Jos itsepalvelupesulan käyttöön ei ole muita syitä kuin hinta, niin ongelmaa tuskin tulee, sillä palvelupesulahinnat Portugalissa ovat kenties vain noin kolmanneksen siitä mitä Suomessa.

• 3. kerta Madeiralla

Hei!
        Kiitos vastauksesta. Mahtaakohan Funchalissa olla sitten palvelupesulaa? Kesällä olisi tarkoitus viettää 2 viikkoa Funchalissa ja käsittääkseni hotellin pesulapalvelut ovat sen verran kalliita, ettei niitä viitsisi käyttää. Matkalla mukana 2-vuotias, joten pyykkiä varmasti tulee

• Talviasukas
        3. kerta Madeiralla kirjoitti:

Hei!
        Kiitos vastauksesta. Mahtaakohan Funchalissa olla sitten palvelupesulaa? Kesällä olisi tarkoitus viettää 2 viikkoa Funchalissa ja käsittääkseni hotellin pesulapalvelut ovat sen verran kalliita, ettei niitä viitsisi käyttää. Matkalla mukana 2-vuotias, joten pyykkiä varmasti tulee

Palvelupesuloita kyllä löytyy, esimerkiksi kauppakeskus Forum:issa sellainen on, lähellä Lidon hotellialuetta. Pesuloissa on hintalistat esillä.

• 3. kerta Madeiralla kirjoitti:

Hei!

Palvelupesulalla vastauksessani tarkoitan nimenomaan ei hotellin kautta saatavia pesulapelveluita vaan ulkopuolisia pesuloita. Niitä kyllä löytyy eri puolilta maata, mm,. Funchalista. Pesulaketjuja ovat mm. 5 à 5 ja Eco Sec.

Portugalissa on onneksi vielä saatavana palveluja, sillä maa ei ole itsepalvelumaa samassa määrin kuin Suomi.

• FCH

Oletteko ajatellut mahdollisuutta vuokrata apartemeontosta/kaksiota josta löytyy pesukone? Kannattaa ainakin harkita asiaa, esim. http://www.homeaway.fi osoitteesta voi katsastaa mahdollisuuksia.

• 3. kerta Madeiralla

Talviasukki: Tarkoitatko kauppakeskus Forum Madeiraa?

FCH: Käynpä katsomassa sivun, mutta olen ajatellut pakettimatkaa matkatoimiston kautta.

Kiitos teille vastauksista. Toki voisi matkatoimistosta, josta matkan varaan kysyä myös. Mutta perinteisesti niissä ei kovin hyvin asioita tiedetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4193
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2905
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2827
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2583
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      321
      2521
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2119
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1855
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1517
    Aihe