No niin mulla on toi vanha kannettava hp tietokone, siinä on windows xp , se on toiminut varmaan 6 vuotta ihan normaalisti uutena ostettu. Nyt kun ajattelin että laitan siihen kevyemmän virustorjunnan essentialin eli ton windowsin oman. No kone ei enää hyväksy sitä kun vittää xp laittomaksi. Kun tarkistan sen tolla windowsin tarkistuksella ja siinä luki jotakin nou hätä, mutta mitään semmosta ei löydy johon voisi antaa ton produk key tunnuksen joka tarrra on vielä tossa koneessa. Yritetään vaan kaupata uutta järjestelmää, tohon ei varmaan ees sovi enää toi 7. Eiks tonne mihinkään voi antaa tota tunnusta, ja onko suomen mikrofossilla jokin osote johon vois lähettää kyselyn tosta.
aktivointi huh
21
294
Vastaukset
http://www.microsoft.com/finland/yhteystiedot/default.htm
Onko sen XP:n päivitykset ajantasalla?- Key käy?
Ei XP:t ole pahemmin rutisseet jos ovat laillisia -hih.
Mene IE-selaimella Windows update sivulle ja päivitä.
Tuolla voit tarkistaa keyn.
http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/- anskuccc
Laillinen, myykö expertit myös laittomia koneita kysyn vaan?
- Kysyjä eksyy?
anskuccc kirjoitti:
Laillinen, myykö expertit myös laittomia koneita kysyn vaan?
Kuka Expertistä on puhunut?
Suomenkieltä ymmärtävänä toivottavasti ymmärrät että:
_ Msoft rutisee laittomista ( kun niitäkin nyt vaan on olemassa).
_ Msoft EI rutise laillisista ( joita varmaan Epert myy).
EI pidä sekoittaa asioita (joka tuntuu olevan kuitenkin aika yleistä). - anskuc
Kysyjä eksyy? kirjoitti:
Kuka Expertistä on puhunut?
Suomenkieltä ymmärtävänä toivottavasti ymmärrät että:
_ Msoft rutisee laittomista ( kun niitäkin nyt vaan on olemassa).
_ Msoft EI rutise laillisista ( joita varmaan Epert myy).
EI pidä sekoittaa asioita (joka tuntuu olevan kuitenkin aika yleistä).et sinäkään näy ymmärtävän, enkös kertonut että toi ohjelma on ollut uudesta lähtien, ei sitä koskaan ole jälkiasennettu, ja jos se on väärä silloin expert myy vääriä eiks vaan?
- Kysyjä eksyy edellee
anskuc kirjoitti:
et sinäkään näy ymmärtävän, enkös kertonut että toi ohjelma on ollut uudesta lähtien, ei sitä koskaan ole jälkiasennettu, ja jos se on väärä silloin expert myy vääriä eiks vaan?
Se on sinun mielleyhtymäsi ei minun.
- digi.info
anskuc kirjoitti:
et sinäkään näy ymmärtävän, enkös kertonut että toi ohjelma on ollut uudesta lähtien, ei sitä koskaan ole jälkiasennettu, ja jos se on väärä silloin expert myy vääriä eiks vaan?
Jos laite on päivitetty jollain osalla joka ei laitteen rekisteröintitietoihin täsmää tai joku on kylvänyt lisenssinumeroa netissä niin tuoteavain on voitu hylätä. Merkkikoneissa tuo on aika tarkkaa ja lisenssit voi olla tarrasta huolimatta muutettu VLK lisensseiksi eli konsernilisenssiin jonka voimassaoloaika on päättynyt. Sinun pitää syöttää koodi uudelleen ja apuohjelmissa on sellanen kun aktivoi windows jonka sisällä tuo koodin syöttö on, joudut tällöin myös hylkäämään windowsisi jos aktivointi ei onnistu, se menee lukkoon kunnes syötät voimassaolevan 30 päivän kuluessa viimeistään. Jos windowsin aika on väärä, aktivointi ei mene läpi jos se mättää liikaa...... Huomaamatta vaikka vuosiluku, jolloin se sanoo ettei aktivointipalvelimeen saada yhteyttä.
- ansku cc
Katoin tota päivityshistoriaa, siinä viimenen tietoturvapäivitys on tullut 18 tammikuuta , eli muutama päivä sitten , no enää ei varmaan tuu kun herjaa windowsia laittomaksi, siinä on ollut automaattisen päivitykset joten kyllä ne kaikki varmaan siihen ovat tuleet. Lähetin kyselyn mikrosoffille asiasta kun sain edelliseltä ton osotteen.
- ansku c
Joo edelleen selailin noita sivuja ja tuolla oli mikrosoffin ohje napsauta käynnistä , sitten, valitse kaikki ohjelma , aktivoi windows, eihän tuolla ollut ees tota kohtaa aktivoi windows?
- Äkspee-pro
Joo mulla tais tehdä ton saman, mutta poistin essentialen, ja asensin uudelleen.
sen jälkeen rupes toimimaan. ??
jos sulla on vielä joku muu kuin micorosoftin virus torjunta-ohjelma poista se ensin..- Anskuc
Eihän tota essentialia voi poistaa jos se ei ole asentunutkaan? ja syyhän on toi aitous jota se väittää. Yritin palauttaa ton koneen kuukausi taaksepäin mutta herjaa samaa. No siinä on päällä automaattiset päivitykset, ja kas kummaa se alko päivittään kun yritin sulkea tuli toi päivitys merkki ja päivitykset alko 1/13. Ihme se päivittää konetta joka sen mielestä ei ole aito käyttis. Mutta kuitenkin ei anna edelleenkään asentaa essentialia. Tietokonegurut kertokaa nyt mikä mättää?
- Aukoton
onko mikrosoffilla muitakin virustorjuntaohjelmia kuin toi essental?
- Aktivitsi
Anskuc kirjoitti:
Eihän tota essentialia voi poistaa jos se ei ole asentunutkaan? ja syyhän on toi aitous jota se väittää. Yritin palauttaa ton koneen kuukausi taaksepäin mutta herjaa samaa. No siinä on päällä automaattiset päivitykset, ja kas kummaa se alko päivittään kun yritin sulkea tuli toi päivitys merkki ja päivitykset alko 1/13. Ihme se päivittää konetta joka sen mielestä ei ole aito käyttis. Mutta kuitenkin ei anna edelleenkään asentaa essentialia. Tietokonegurut kertokaa nyt mikä mättää?
Katsele tuolta aktivoinnista
http://support.microsoft.com/kb/307890/fi
(se järjestelmäjuttu johtuu siitä että käytän W7:aa) - äskpee-pro
Anskuc kirjoitti:
Se voi ehkä herjata sitä aitous juttua, jos jotain xp:n päivitystä ei ole asennettu ja essential on kuitenkin uusin versio. Päivitä ensin xp, ja kokeile vasta sen jälkeen asentaa essential.
- aitoseon.
Pitää vissiin ensin tulla win aitoustarkistus ohjelma, onko se joku wga vai mikä, ja sit voi asentaa wse turvan, onko tää mun höpinöitä en tiijä.
- digi.info
Puutaheinää. Alkuaktivointi pitää olla suoritettu, toki voi olla niinkin ettei vlk lisenssi anna asentaa koska se on tarkoitettu max 8 hengen yrityksille koko essentials.
MUTTA ASENNA MIELUUMMIN AVAST koska minulla on huonoja kokemuksia essentialin suojauksesta asiakkaiden parissa. Vuotaa läpi kaikenlaista vaikka muuten ihan hyvä niin saat laajemman suojan Avastilla, katso että palomuuri on ajanmukainen eli asentele myös palomuuri. PCtoolsin asennus on englanninkielinen mutta liittymän voi vaihtaa suomenkieliseksi asennuksen jälkeen. AVAST sisältää sähköposti ja selainsuojaimia ja hiekkalaatikon turvakilkkeet. VAROITAN KUITENKIN HAKEMASTA ULKOMAILTA MITÄÄN VALEAVASTEJA TORRENTEILTA, ovat pääaaisassa roguewarea ja kaappaa koneen tavalla jos toisella ja vain esittävät avastin liittymää vaikka ohjelma on jotain ihan muuta hyvästä logojäljennöksestä huolimatta.
- ansku c
Täytynee kai antaa olla toi toistaseksi noin. Kun klikkaa tota windows updatea, ennenkuin pääset mihinkään tulee aitoustarkistus, ja sitä mun kone ei läpäse. Lähetin mikrosofille sähköpostis ton mun produk key tunnuksen, ja kyselun , saas nähä mitä siltä tulee. Suuri ihmetys on että siihen tuli kuitenkin päivityksiä.
- nuhapumppu?
Menitkö järjestelmänvalvojana Microsoft Updateen?
- ansku x
Koneeseen on merkitty järjestekmävalvojaksi omistaja eli minä. Kun menen updateen kone aina tarkistaa onko wintoosa laillinen, mun kone ei mene tarkistuksesta läpi, vaikka on mennyt viimeset 7 vuotta. Se vaan teki ton viikko sitten. Produkt key tunnus löytyy kunhan saisin sen laitettua jonnekkin, se ei ole koskaan sitä kysynyt, kait se on silloin tohon koneeseen lyöty kun ohjelma on ajettu sisälle, Sen teki liike josta ton koneen ostin.
- Uteisin
Minkä syyn Windows ilmoittaa kun tarkistus ei mene läpi??
Product key tunnuksen saat VARMASTI laitettua uudestaan, jos asennat sen alkuperäisen Xp:n uudestaan. Itse ainakin asentaisin XP:n uudestaan. Hyvä konsti jotain troijalaisia/viruksiakin vastaan ellei itse osaa poistaa viruksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254