Hukkasin Lemmikkien levyn. Kysyisin, pystyisikö pelin asetuksista asettamaan niin, ettei levyä tarvitsisi laittaa levyasemaan ollenkaan? En löydä levyä mistään.
Vastaukset 11
- jepulis7
mulla sama ongelma :( kotelo ja ohjevihko ovat tallessa
- :3:3:3:3
vinkkivinkki
mitäpä jos pitäisitte parempaa huolta levyistänne. - t.Ö.ö.T
Jätin sen pöydälle. Nyt se on kadonnut mystisesti.
- AlSimhara
Sellaista asetusta ei pelissä ole, eikä EA:n puolelta koskaan tulekaan olemaankaan.
- AlSimhara
Jos pelisi on laillinen versio ja olet rekisteröinyt sen, niin lataa koneellesi EA:n Origin. Sen Omat Pelit -valikossa näkyvät myös levykkeenä ostetut Sims 3 pelit. Sen kautta voi käynnistää ja tarvittaessa asentaa pelin uudelleen.
- Hymiöö öelialoittaja
No joo, levy löyti kivaaaaaaa :))
- simsfani-88
voithan pelata peliä millä tahansa levykkeellä
- AlSimhara
Ei voi.
- mitä teen?
olen kadottanut levyn ja en voi pelata kuin sillä levyllä mikä on kadonnut mitä teen kun levyä ei ole misään?
- Anonyymi
On 3 kokonaan itsellä hukassa. Niitä vaihtoehtoja on
1 osta uusi mutta ei tietoa säilyykö tallenkset.
2 kysy kavereilta.
Ja niitä kaikkia on en jaksa selittää enempää😟- Anonyymi
Siis Sims 3 hukassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4031557- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29694- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht407633- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474