Hukkasin Lemmikkien levyn. Kysyisin, pystyisikö pelin asetuksista asettamaan niin, ettei levyä tarvitsisi laittaa levyasemaan ollenkaan? En löydä levyä mistään.
Kadonnut levy - mitä tehdä?
11
323
Vastaukset
- jepulis7
mulla sama ongelma :( kotelo ja ohjevihko ovat tallessa
- :3:3:3:3
vinkkivinkki
mitäpä jos pitäisitte parempaa huolta levyistänne. - t.Ö.ö.T
Jätin sen pöydälle. Nyt se on kadonnut mystisesti.
- AlSimhara
Sellaista asetusta ei pelissä ole, eikä EA:n puolelta koskaan tulekaan olemaankaan.
- AlSimhara
Jos pelisi on laillinen versio ja olet rekisteröinyt sen, niin lataa koneellesi EA:n Origin. Sen Omat Pelit -valikossa näkyvät myös levykkeenä ostetut Sims 3 pelit. Sen kautta voi käynnistää ja tarvittaessa asentaa pelin uudelleen.
- Hymiöö öelialoittaja
No joo, levy löyti kivaaaaaaa :))
- simsfani-88
voithan pelata peliä millä tahansa levykkeellä
- AlSimhara
Ei voi.
- mitä teen?
olen kadottanut levyn ja en voi pelata kuin sillä levyllä mikä on kadonnut mitä teen kun levyä ei ole misään?
- Anonyymi
On 3 kokonaan itsellä hukassa. Niitä vaihtoehtoja on
1 osta uusi mutta ei tietoa säilyykö tallenkset.
2 kysy kavereilta.
Ja niitä kaikkia on en jaksa selittää enempää😟- Anonyymi
Siis Sims 3 hukassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702372Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641335Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281217
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1401072Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701018
- 120978
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969