Perheen kanssa

Kyprokselle

Protarakselle. Olisi mukava tietää paikasta tarkemmin? Hotellina Jacaranda, onko tästä kenelläkään mitään tietoa? Ilahtuisin kaikista kommenteista. Etsimme hiukan rauhallisempaa paikkaa, jossa yhdessäolo on tärkeitä.

4

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

Jacaranda hotelli on rauhallisella paikalla lähellä rantaa, hotellin lähiympäristössä on myös joitain ravintoloita ja kauppoja mutta Protaraksen keskustaan on matkaa.
      Jacaranda on vanha hotelli mutta sitä on kunnostettu ja huoneet on siistit..

• ayia napa

Alue sinällään on puhdas turistialue ts. talvella siellä ei näy ristin sielua. Mutta turistiaikana ihan jees paikka. Rannasta löytyy kävelypolku ja siellä täällä on ruoka/juomapaikkoja, polkua pääsee Protaraksen alueelle. Bussilla pääsette paralimnin kauppoihin.

• Kipar

Protaras on ihan kiva perus lomapaikka, viikko riittää mainiosti. On pienempi, kuin naapurissa sijaitseva Agia Napa, parempi siis lapsiperheelle. Protaraksen keskusta pieni, mutta eläväinen, joten rauhaa hakeville varsinkin yöaikaan voi hyvä vaihtoehto olla hotellissa, joka ei ihan keskustassa ole. Tosin minua ei haitannut öiset äänet...tosin itse olin varmaan viimeisten nukkumaan menijöiden joukossa. Aurinkoa ja kuumaa rantaa. Kannattaa ehdottomasti poiketa Cape Grecolla kokemassa upeat luolat ja luontoäidin muokkaamat maisemat, skootterilla tai kauempaa katsellen aluksen kyydissä! Minun lomani ko. paikassa oli ihana. Hauskaa matkaa!

• jacarandassa 2011

Jacaranda ihan kiva hotelli, uima-allas alue on kiva. Iltaohjelmaa mukavasti, joten ei tarvitse lasten kanssa lähteä mihinkään "virikkeiden" pariin...Meillä oli all incusive ja toimi ihan ok...jos ei nyt ihan niin gurmeeta, mutta helpotti lasten kanssa kovasti arkea...Meillä oli iso huoneisto samassa rakennuksessa kuin hotellin respa, ilmastointi kuului hintaan yllättäen! Läheinen ranta ei kovin kummonen...kannattaa mennä isolle FigTreeBay- päärannalle joko kävellen polkua pitkin tai taksilla...riippuu lasten iästä tuo kävelyn onnistuminen...riittävästi sitten vettä mukaan (saatiin mukaan vielä eväätkin tuolta Jacarandasta :) ).
      Toivottavasti vastaus ehtii ennen kuin lomailette, ihanaa lomaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3295
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3107
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2478
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2274
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82