onko totta että te pojat pidätte enemmän lyhyistä kuin pitkistä tytöistä, vai onko pituudella väliä ollenkaan?(:
POJAT VASTATKAA !
öäöä.
7
182
Vastaukset
- POJAT VASTATKAA !
POJAT VASTATKAA !
- poika-
turpakiinni
- Maaaaax1994
Siis on se valitettavaa mutta se on kummiskin niin pieni asia mitä miehet näkee naisessa hyvänä asiana ja luonteen puolet tulee paljon tärkeämpänä.
- asdasdasdasdaskjkkkj
ei oo välii jos on muuten hyvännäköne :D
- kaljanjälkeen
kuinka vitun monta kertaa tätä kysytään, eks ihmiset osaa lukee noita vanhempia keskusteluja?? hä :)
- qeahbwe
Pituudella ei ole väliä!
- hfsykp
Lyhyempi kuin itse olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770