Yamaha SR-500

Klassikko Japski

Kertoisitteko kokemuksia ja ajatuksia moisesta klassikosta sekä eri vuosimallien muutoksista(esim:missä vm pinnapyörät tai ei, eri kaasareita tai muunnoksia ym semmoista )??
Mitään tehotykkiä ei hakusassa eikä kamikaze ajotyyli,ihan kauppapöristin MR kilpiin joskus jo kustannussyistäkin...Mielestäni oikean vanhan Englantilaisen tms moottoripyörän näköinen,yksinkertainen perusrautainen tekniikka,poljinkäynnistys ja se yksipyttyisen pätkätys...Seuraavaksi sitten joskus portaikossa minulla kait vanha HD ja 2sylinteriä V muodossa =)

6

1596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turha PV palsta

      Täälä kellään mitään oikeaa moottoripyörää ole,joku 150hv muovipommi korkeintaan ja liekö porukka edes syntynyt SR valmistusaikana kun oletan että kyseessä 78-80alkupuolen peli?
      Kysele joltain oikealta moottoripyöräpalstalta!
      Senverta tiedän noista että lisävaruste noi pinnapyörät USA ja euromalleissa taas puolavanteet eli näin ajatellen kait siis äklöt puolat kalliimmat kuin pinnavanteet..

      • Uusiokäyttöön

        Osta kunnon moottoripyörä äläkä noita aneemisia vanhoja paskoja.Ite hommasin tonnisen Bemus-09 Saksasta ewikä mitään museorimpulaa...


    • Ihan ok vehje!

      Omistin jammun monta monta vuotta. Siinä pinnat ja vm taisi olla 86? 27heppaa,vääntöä ja tärinää sopivasti. Huiput noin 145. Yli 120nopudet alkoi olla tuskaa. Kestävä peli mutta omani lähti huonosti käyntiin 5keleissä.
      Jos siinä olis ollut 20kaakkia enemmän ajasin sillä vieläkin. Bensankulutus niukkaa ja muutenkin halpa pitää.

      • Puolipuristin Pop

        Kerron Keväämmällä=)Ostettu alustavasti vaan ei vielä nähty/saatu-83 SR500 ulkomailta hakumiehen tarkastamana.Pitkään on oltu ilman prätkää,liekö ajeltu joskus 80-puolenvälin tienoilla ja sitten mielenkiinto siirtyi jenkkiautoihin joita sitten harrasteena senjälkeen ja se noin 3v sitten MR kilvitetty ollut omistuksessa -92 lähtien semmoisena nuoruuden haaveena ja tokihan 2dht sport coupe on semmoinen=)
        Nyt sitten semmoisen tärisevän perusprätkän vuoro ja toki se HD olisi ollut se unelma(ei varaa) mutta tämäkin ihan ok eli jonkinlainen nykyaikaistettu parempilaatuinen Englantilainen Japanilaisten tekemänä.Mitään muovista kyykkypyörää olisi edes huolinut ja ne aidot Britit liian vanhoja/kalliita hyväkuntoisina.Katotaas nyt miten Sedälle käy...


      • Muakin kiinnostaa
        Puolipuristin Pop kirjoitti:

        Kerron Keväämmällä=)Ostettu alustavasti vaan ei vielä nähty/saatu-83 SR500 ulkomailta hakumiehen tarkastamana.Pitkään on oltu ilman prätkää,liekö ajeltu joskus 80-puolenvälin tienoilla ja sitten mielenkiinto siirtyi jenkkiautoihin joita sitten harrasteena senjälkeen ja se noin 3v sitten MR kilvitetty ollut omistuksessa -92 lähtien semmoisena nuoruuden haaveena ja tokihan 2dht sport coupe on semmoinen=)
        Nyt sitten semmoisen tärisevän perusprätkän vuoro ja toki se HD olisi ollut se unelma(ei varaa) mutta tämäkin ihan ok eli jonkinlainen nykyaikaistettu parempilaatuinen Englantilainen Japanilaisten tekemänä.Mitään muovista kyykkypyörää olisi edes huolinut ja ne aidot Britit liian vanhoja/kalliita hyväkuntoisina.Katotaas nyt miten Sedälle käy...

        Oisko kenelläkään joutilasta myyntiesitettä myytävänä moisesta ja plussaa jos olisi Suomenkielinen tai Englanninkielinenkin käy,vm jotain 78-83? Tarjoa!: [email protected]


      • Veteraani
        Puolipuristin Pop kirjoitti:

        Kerron Keväämmällä=)Ostettu alustavasti vaan ei vielä nähty/saatu-83 SR500 ulkomailta hakumiehen tarkastamana.Pitkään on oltu ilman prätkää,liekö ajeltu joskus 80-puolenvälin tienoilla ja sitten mielenkiinto siirtyi jenkkiautoihin joita sitten harrasteena senjälkeen ja se noin 3v sitten MR kilvitetty ollut omistuksessa -92 lähtien semmoisena nuoruuden haaveena ja tokihan 2dht sport coupe on semmoinen=)
        Nyt sitten semmoisen tärisevän perusprätkän vuoro ja toki se HD olisi ollut se unelma(ei varaa) mutta tämäkin ihan ok eli jonkinlainen nykyaikaistettu parempilaatuinen Englantilainen Japanilaisten tekemänä.Mitään muovista kyykkypyörää olisi edes huolinut ja ne aidot Britit liian vanhoja/kalliita hyväkuntoisina.Katotaas nyt miten Sedälle käy...

        Itselläni on ollut Jammu SR monta vuotta olen jo vanhempi ukkeli mutta hyvin vielä

        jaksaa polkasta ja lähtee hyvin käyntiin. Pidä kaasari puhtaana ja itse säädätin

        penkissä koko systeemin ja hyvin lähteen niin kylmänä kuin kuumana.

        Minulla ei ole edes akkua vaan pelkkä kondensaattori akun paikalla. On sekin

        murhe pois. Itse ole Jammuun todella tyytyväin on luotettava pyörä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe