Eikö tosiaan saa netistä ostettua uutta product key tunnusta office 2007:n? Koneellani on ollut 2007-kokeiluversio, ja nyt paria vuotta myöhemmin haluaisin aktivoida/päivittää ohjelmiston uudelleen ja ottaa pysyväiskäyttöön(2010 ei tähän koneeseen tietääkseni käy). Pitääkö ostaa uusi paketti office 2007 home&student tms tätä varten ja ladata koko höskä uusiksi? Microsoftin sivut valitteli unexpected erroria.
Product key
7
2581
Vastaukset
- Parma
Vähän väärän otsikon alle meni tämä, mutta olkoon..
- sadsdsdgdfgdffd
kokeiluversio ei vielä oikeuta mihinkään...
Joudut siis ostamaan sen lisenssin...
Jollei sitten ilmainen kelpaa:
http://fi.openoffice.org
http://fi.libreoffice.org
Sama tavara eri nimellä... - Parma
Käsittääkseni open office ei ole samanlainen /yhtä hyvä kuin ms office. Näin olen kuullut.
Ja totta kai käyttöoikeus pitää ostaa, kysymys kuuluukin, MISTÄ sen voi ostaa, netistä ostaminen kun olisi kätevää, mutta ilmeisesti ei enää onnistu netissä muut kuin 2010. - mikkisofta poistoon
Paremmuus on vain kauppiaan myyntikatteessa. Open offise toimii kuten ms.
Ei kait kauppias kerro, että saat kilpailijalta paremman ilmaiseksi.
Open officessa on kaikki, mitä tarvitset ja lisäksi 200 ylimääräistä toimintoa.
Ainoa, mitä voit jäädä kaipaamaan, on se Product key-ongelman puuttuminen. - ................
Netistä ostettua ladattavama versiona vain uusimman version eli Office 2010:n.
- Entinen Openofficekä
Openoffice on surkea... Libreoffice on tätäaikaa...
- syvä kypsytys
miten jonkun mielestä open office on edes joku oikea ohjelma. haloo, eihän se avaa wordeja edes. ja jos ihminen tarttee ammattikäyttöön tai siis kirjotta edes ihan normaaleja dokumentteja. iohme touhua nykyään näiden svidun keu koodien kanssa kun niitä ei saa mistään. jos joku myy läppärin netissä, vaikka cd. on.com, se johtaa harhaan että ohjelmisto esiasennettuna. sitten siihen ei ole koodia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391