Lontoo

=)

Olemme lähdössä luultavasti lähikuukausina viikoksi Lontooseen, ja kaipaisin vinkkejä!

- Lennämme todennäköisesti Norwegianilla, mitä mieltä olette kyseisestä lentoyhtiöstä, ja tiedättekö olisiko joku muu yhtiö halvempi?

- Matkaan lähdössä kaksi aikuista ja yksi nuori, voisitteko suositella jotain halpaa hotellia joka sijaitsisi Oxford St. lähellä (tai max. muutaman km päässä helpot kulkuyhteydet, emme halua käyttää metroa)? Hotellissa pitäisi olla parveke/tupakointihuone.

- Viellä Oxford St. sen verran, että mitä liikkeitä suosittelisitte? Rahat ovat niukilla joten niidenkin pitäisi olla edullisia! Mitä mieltä olette:
Primark, Topshop, Forever21?

- Millaista lontoossa on huhtikuussa?

- Miten Gatwickin kentältä pääsee helpoten Lontoon keskustaan?

- Muuta kerrottavaa lontoosta, vinkkejä ym?

3

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • London05

      Moi

      me olemme myös lähdössä viideksi päiväksi Lontooseen ja päädyimme Finnairin lentoihin yksikertaisesti siitä syystä että nuo Norwegian suorat vuorot eivät sovi meidän aikatauluun kun emme asu pääkaupunkiseudulla ja jousumme lentämään sisäiset lennot mennen tullen.
      Pystyt etsimään hotellia alueen mukaan hotels tai booking.com sivuilta.
      Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, ja tosi paljon on tarjolla myös kolmen hengen huoneita ja perhehuoneita.
      Garwickilta pääsette parhaiten junalla Lontooseen.
      Mukavaa matkaa !

    • travelbag

      Voisin suositella aluetta, josta voi kavella Marble Archiin, josta Oxford Street alkaa, katsokaa internetista hotelleja Marble Archin Lahella, sivut on suomeksi.

      Rhodes hotel on aika lahella, perhehotelli.

    • I <3 London

      Moi.

      Saavuin juuri itse takaisin Suomeen oltuani pari viikkoa Lontoossa. Lensin itse juuri Norvegianilla ja ei mitään valittamista. Catwickilta pääsee tosiaan helpoiten junalla Lontooseen Victorian asemalle ja siellä olevalta metropysäkiltä minne vain käytännössä. Metron käyttö on todella yksinkertaista ja helppoa, suosittelen tulostamaan metrokartan Suomessa.

      Itse yövyin Travelodge Govent Gardenissa joka ei ole kovinkaan kaukana Oxfordstreetiltä ja mielestäni hintataso oli suhteellisen alhainen,. Ja sitä halvempi mitä aikaisemmin varaa/maksaa. Susittelen tutustumaan nettisivuihin. Lähin metroasema on Covent Garden josta kävelee hotellille viidessä minuutissa.

      Primark on tosiaan halpa ja laadullisesti ihan hyvä varsinkin takkien ja muiden ulkovaatteiden osalta. Halpoja vaatteita saa myös ns. katumarkkinoilta mm. Covent Gardenista, Spital Fieldseiltä, Sheperd's Bushista ja Camdenista.

      Suosittelen jokaiselle matkaajalle visitor oyster cardia jolla voi matkustaa millä tahansa julkisella ja siihen on ladattavissa arvoa tarpeen mukaan. Niitä saa jokaiselta metroasemalta ja 10 punnan pantin saa takaisin lähtiessä jos sen haluaa palauttaa. Itse pidän omani sillä tulen varmasti käymään kaupungissa vielä.

      Jos tulee lisää kysymyksiä niin vastaan mielelläni.

      Cheers ja hyvää matkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe