Tietääkö kukaan minkä verran kyseisen sarjan astiat maksoi sillon kun niitä oli myynnissä? En löydä mistään tietoa asiasta. Ainoastaan mihin hintaan ihmiset nykyään sitä myy.
Pentik Mansikka
9
3024
Vastaukset
- jennimail
Mun muistini mukaan hinnat oli samaa luokkaa Aino-sarjan kanssa (joka on edelleen tuotannossa), Aino-sarjan hinnathan löytyy Pentikin sivuilta. Jos olet kiinnostunut, mulla löytyis Mansikka-sarjan jalallinen kakkuvati, se on käyttämätön (ostohinta oli n. 55 euroa). Jos olet kiinnostunut, niin laita viestiä ja tarjoa: jennimail (ät) suomi24.fi.
- myrsky16
Minulta löytyy myös käyttämättömänä lähes kokonaisuudessaan tuo Mansikka-sarja. Sain lahjaksi, mutta ei ollut minun tyyliseni.
Jos joku on kiinnostunut, niin voi laittaa mailia: [email protected] - Jossu
Myrsky16, onko sinulla mansikkasarjaan teekuppeja ja aluslautasia?
- Myrsky16
Löytyy kyllä. En nyt heti muista monta kappaletta, kun olen varastoinut ne muualle. Mutta ottakaa yhteyttä seähköpostitse, jos on kiinnostuneita :)
- piia6
Mulla myynnissä reilusti Pentikin Mansikka-sarjaa.. Täysin käyttämättömänä lojuu kaapissa, joten pitäisi päästä eroon, sopuhintaan tottakai!
Kiinnostuneet laittakaa sähköpostia: [email protected] - Tku-Tre
Kellään mansikka sarjaa kohtuuhintaan? Erityisesti pieniä lautasia sekä kippoja etsin.
- Anonyymi
Löytyykö Mansikka sarjan kaadinta/ kannua, vaikka pienempikin kävisi.
- Anonyymi
Onko toi Anu Pentik, kekannut noista astioista itselleen sukunimen? Onko aiemmin ollut joku Kuosmanen tai vastaava? Mut se ei ollut bisneksen kannalta hyvä juttu ja muutti sen sen jälkeen Pentikiksi?
- Anonyymi
KVG. Sieltä se löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667