Pentik Mansikka

-aapua-

Tietääkö kukaan minkä verran kyseisen sarjan astiat maksoi sillon kun niitä oli myynnissä? En löydä mistään tietoa asiasta. Ainoastaan mihin hintaan ihmiset nykyään sitä myy.

9

2557

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennimail

      Mun muistini mukaan hinnat oli samaa luokkaa Aino-sarjan kanssa (joka on edelleen tuotannossa), Aino-sarjan hinnathan löytyy Pentikin sivuilta. Jos olet kiinnostunut, mulla löytyis Mansikka-sarjan jalallinen kakkuvati, se on käyttämätön (ostohinta oli n. 55 euroa). Jos olet kiinnostunut, niin laita viestiä ja tarjoa: jennimail (ät) suomi24.fi.

    • myrsky16

      Minulta löytyy myös käyttämättömänä lähes kokonaisuudessaan tuo Mansikka-sarja. Sain lahjaksi, mutta ei ollut minun tyyliseni.
      Jos joku on kiinnostunut, niin voi laittaa mailia: [email protected]

    • Jossu

      Myrsky16, onko sinulla mansikkasarjaan teekuppeja ja aluslautasia?

    • Myrsky16

      Löytyy kyllä. En nyt heti muista monta kappaletta, kun olen varastoinut ne muualle. Mutta ottakaa yhteyttä seähköpostitse, jos on kiinnostuneita :)

    • piia6

      Mulla myynnissä reilusti Pentikin Mansikka-sarjaa.. Täysin käyttämättömänä lojuu kaapissa, joten pitäisi päästä eroon, sopuhintaan tottakai!
      Kiinnostuneet laittakaa sähköpostia: [email protected]

    • Tku-Tre

      Kellään mansikka sarjaa kohtuuhintaan? Erityisesti pieniä lautasia sekä kippoja etsin.

    • Anonyymi

      Löytyykö Mansikka sarjan kaadinta/ kannua, vaikka pienempikin kävisi.

    • Anonyymi

      Onko toi Anu Pentik, kekannut noista astioista itselleen sukunimen? Onko aiemmin ollut joku Kuosmanen tai vastaava? Mut se ei ollut bisneksen kannalta hyvä juttu ja muutti sen sen jälkeen Pentikiksi?

      • Anonyymi

        KVG. Sieltä se löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe