1.3 lähdössä Puerto Platalle

reissureiskat

Eli vaikka tässä on jo kaikki mieleen tulleet sivustot kahlattu läpi niin olisi kiva kuulla lisää tuolla käyneitten mielipiteitä ko.paikasta. Millanen on hintataso? Onko hotelleilla hyvä ruoka(ja tietysti juomat)? Onko hotellien "ohjelmanumerot" hyviä? Millaiset ilmat on ollut? Ja tietysti kaikki muukin mahdollinen tieto on tervetullutta!:) Kovasti täällä jo matkaa odotellaan... Ja meillä siis hotellina Gran Ventana Beach Resort.
Kertoilkaahan jotta matkakuume vois nousta entisestään!:)

2

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teemukoo

Terveisiä Dominikaanisesta tasavallasta.. Vai Puerto Plataan matkalla. Olen tämän talven asustellut työn merkeissä maan keskiosassa Bonaossa ja vieraillut harvase viikonloppu Playa Cabaretessa joka on Puerto Platasta pätkän matkaa Itään. Ranta on mahtava ja hotellit on mukavia, ilta-elämääkin löytää rannan tuntumasta mutta hotellin etuovelta alkaa Dominikaaninen köyhyys ja ankeus. Kuvittelisin että niin kauan kun pysytte rannalla niin täällä on ihan ok. Kelit välillä vaihtelee ja saaren pohjois-rannalla on välistä aika pilvistä mutta takuulla aurinkoisiakin päiviä sattuu. Hyvä illallinen ravintolassa noin 700 pesoa.

• Nonti

Mahtavaa reissua teille toivotan! Kahtena eri talvena käynyt Puerto Platassa, Gran Ventana Beach Resortissa. Molemmilla kerroilla matka ajoittui helmi-maaliskuun vaihteeseen. Kelit ovat suosineet aina! Sateet ajoittuivat yölle, ja aurinko porotti.

Hotelli on tasokas, hyvä buffet ja ihania ravintoloita. Hotelli sijaitsee Playa Doradan alueella, jossaon jotai kuppiloita ja ostoskeskuksia. Alue on iso, ja siellä ei kyllä paikallisuutta näe vaan siellä ollaan kyllä ihan pumpulissa. Suosittelen siis lämpimästi tutustumaan myös todelliseen maahan ja ihmisiin, kun sinne asti lähdette.

Ranta Gran Ventana Beach Resortin kohdalla on ehdottomasti paras, mitä rantaa pitkin käveltiin. Tosi hyvä loikoilla ja uida, ihanan sitkeitä rantakauppiaita tietty löytyy - kannattaa leikkiä nukkuvaa. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe