Voivatko ne alkaa ku noin 8päivää sit mulla oli ihan kirkasta vuotoa pikkareissa ja sit sen jälkee se vuoto oli ihan kananamunan valkuaista muistuttavaa M Ö S S Ö Ä
niin olikohan se ovulaatio kuinkakauvan siitä ovulaatiosta kestää kun menkat alkavat ? Tänään oli maha jonkinverran kipeä ja nipisteli ?
Haluun et mun menkat alkaa :)
Lukekaa pliis ! :)
3
169
Vastaukset
- Lukekaa pliis ! :)
Help!
- Nii´i
Kyllä sä huomaat jos ne alkaa.
Koeta ottaa vatsakipuun lääkettä. Ja muista liikkua, ettei vatsakivusta tule hallitsevaa.
Onnea vaan!- MENKAT
Se "M Ö S S Ö" oli luultavasti valkovuotoa. Kun valkovuotoa on tullut jonkin aikaa niin menkatki alkaa. (: Itselläni ei ole vielä menkkoja. Mutta minulla on valkovuotoa ollut 2 puoli vuotta että eiköhän ne munki menkat joskus ala. (: en ole varma mutta yleensä menkat alkavat(ei aina pidä paikkaansa) kun olet yli 45 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770