pyörittää vaan ei käynnisty, mikä vikana? laitoin uudet bensat, tulpat, mut ei sekään auttanu. ollu jo mulla vuodesta 2002 ja ny eka vika.
Honda Deauville 650
8
747
Vastaukset
- Toi tuli mieleen
tarkasta "tappokatkaisija"
- Tappokatkaisija???
Eihän se silloin edes pyörittäisi!
- mopopatu
Lataa akku tai käynnistä apuvirralla. Monesti jaksaa pyörittää, mutta ei enää jaksa antaa kipinää.
- 12.7v
Kyllä mulla ainakin startaa tappokatkasija päällä... Ei vaan lähde käymään. Muutaman kerran kun "etsii" vikaa, niin sen alkaa jo muistamaan.
Veikkaisin samaa kuin mopopatu. Akun kunto kannattaa tarkastaa tai tarkastuttaa. - ......
Veikkasin bensapumppuongelmaa.Mene sivulle http://p1.foorumi.info/suomendeauvillerit/,siellä keskustelupalstalla ohje korjaamiseen.Itselläni 700:n Deauville ruiskukoneella.
- .........
Tuossa lontoon murteella bensapumppuasiaa http://hankeln.net/freizeit/nt650v5/fuelpump-diode_en.html
- Anonyymi
Tästä postauksesta jo 11 vuotta aikaa. Mutta jos Teemu löytyy vastaamaan, niin mikähän löytyi viaksi/ratkaisuksi. Sama nyt, mutta käynnistyi kahden tulpan vaihdon jälkeen. Tyhjäkäynnillä ottaa kohtuudella kierroksia, mutta ajaessa kuin tukossa. Kaikki tulpat vaihdettu, p-a suodatin vaihdettu, ilmanputsari puhdas. Onko kaasarin suutin tukossa, kalvo rikki tai neulassa vika? Vai bensapumpussa. Taempi pytty ei kuumu yhtä paljon kuin etummainen. Ei sataan vauhtiin nouse.
- Anonyymi
Löytyikö minkälainen vika. Mulla sama ongelma. Käy huonosti. Seissyt vuosia. Bensat vaihdettu. Mitä kannattaisi seuraavaksi kokeilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897