Tyttöystävät

13v poika

Onks teillä tyttöystävii kun mä oon13 v ja mull ei oo viel ketään. :(

11

253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii´i

Ei sulla pakosta täydy olla tyttöystävää.
      Mä oon sua vouden nuorempi eikä oo vielä ainakaan pakottava tarve saada ketään, Ihan ystävänä olo kelpaa ainakin mulle. Koska haluun sit oikeesti seurustella kunnolla jos kerran sitte. ihansillai, et oikeesti tykkään siitä pojasta ja se musta.
      Kannattaa vaan oottaa kärsivällisenä. Kyllä se oikee löytyy. Sullahan on koko elämä edessäs.

• 13v poika

Thanks!

• paradise
        13v poika kirjoitti:

Thanks!

väärin
        se kannattaa hankkii aikasin
        sulla on ihan väärä asenne
        mä ainakin oon ihastunut
        kokeilisit säkin
        oon 15v
        poika
        koulukiusattu
        en hirmunörtti
        eikä oo gimmafrendii

• jammu

mee vittu bordelliin

• jännäää

Veä käteen ni et tartte mitää tyttöystävää :)

• jokuvaanc

Oon itekki 13 vuotta mut emme vielä tarttee tyttöystävää oon vaan pysyny kavereina sittenkun aika tulee ja she tykkää susta nii voi alkaa seurustelu

• 00 poika

:DD Oon 12 eikä mullakaan ole vielä tyttöystävää. Aina on käynyt niin että se tyttö joka musta tykkää nii sit mä en tykkää siitä ja päin vastoin. Tänki ikäsenä tekee jo miele testata seksii ja kaiken maailman juttuja. Eikä siin oo mitään ihmeellistä. Tyttöystävät on kyl must hieno juttu.

• paradise

ootsä joku huijari aikuinen joka kiertää selittämässä
        OLCAA CUULEI
        Niinku YCÄ

• Tyttö

Hei jätkät ;D
      Kukaan ei TARTTE tyttö-/poikaystävää jossain 10-11-12-13-14 ikäsenä. Eikä välttist tartte ees 15-16v. Mä ite oon 14 ja mulla ei oo koskaa ollu poikakaverii. Se tulee sitten kun se tulee.

• Nii´i

Mutta täytyy myöntää, et onhan sitä itekki ihastunu (tälläki hetkellä), mut pysyn tyypi kaa vaan kavereina kun tiiän, et ei tällasesta pienestä ihastuksesta mitään tulis.... Siis kannattaa pysyy tietenkin ystävänä, koska se täyttää sitä tarvetta saada joku tyttöystävä. Tai siis jos sulla on sillai tyttökaveri jonka kaa hengaat, niin sit ehit tutustumaan toiseen sukupuoleen kunnoolla ja sillai.

Ja muista: Syvemmätkin suhteet alkaa aina kaveruudesta!!!

• epätoivoinen

tytöt kyllä kiinnostaa mutta ei vaan hyvää löydy.. onn 11 ja luokan tytöt on ku 5v.. =(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe