Lueskelin Koiramme lehteä. Toivottavasti bortsuja pennuttavat ymmärtävät vastuunsa ja ymmärtävät, että raha ei ole se mikä ratkaisee. Bortsujen suosio on rajussa kasvussa. Se tarkoittaa suoraan sitä, että bortsuista tulee myyntiartikkeleita/kauppatavaraa.
Antakaas, kun ennustan. Bortsupentuja aletaan myydä tulevaisuudessa älykköinä ja lutuisina kavereina. Kun kaikki ei olekaan niin ruusuilla tanssimista, niin palstoilla aletaan myymään huonosti käyttäytyviä bortsuja entistä enemmän pilkkahintaan. Se tarkoittaa suoraan sitä, että ketuilleen ollaan menty.
Bortsu ei ole joka miehen ja naisen koira. Olkoonkin älykkö, mutta ei se tee koirasta helppoa koulutettavaa/hallittavaa. Päinvastoin se älykkyys saattaa tuoda kokemattomissa käsissä myös melkoisia ongelmia.
Minä ainakin pidän huolestuttavana sitä, että bortsuja myydään ihan tosta vaan ja ihan kelle vaan.
Koiramme lehti
Bortsukka-boy
3
220
Vastaukset
- BC
Huolestuttavinta rodun suosion kasvussa juuri se, että kun kysyntä kasvaa, teetetään pentuja "huonoilla yksilöillä". Siinä yleistyy käyttäytymishäiriöt ja sairaudet, esim. epilepsia.
- Anneli65
Nyt en saanut kiinni, mikä rotu on bortsukka ? kun kirjoitus on Collieiden sivuilla ? ihan vain mielenkiinnosta kyselen ?
- Jokumoiii
Bortsukka = Bordercollie (korjatkaa jos olen väärässä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849