Suosittelen lämpimästi miettimään happy hour restauranteille töihin menemistä. siis: le bonk, storyville, on the rocks, pop kellari, rymy-eetu...
talonextra tienaa 12,75/h ja vakkarit saman naurettavan pienen provikan, kuussa max noin 100-150e extraa enemmän. Liksaan ei kuulu mitkään lisät tai edes JP päivät... tuntipalkka on siis VAKIO. teet siis kaikki pyhät tai arjet tolla liksalla ja sillä sipuli, ja pääsääntösesti ton firman tunnit sijottuu pelkästään yötyöhön.... Noi paikat menee kiinni klo 04 aikaan. Niin muuten.. tuplaliksan saa vain jouluna tai juhannuksena. . Aika reilua!!! ja kun alkaa tota oikeesti laskemaan, niin aika paljon alle tessin mennään! Ei millään pahalla... mutta kyylä työstä sentään pitää saada tessin mukanen palkka!
kokeiltu ja nähty on... HHR
se siitä!!!
1
188
Vastaukset
- extranna
Ota yhteyttä työsuojelupiiriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678