kun Niinistö ja Haavisto menee toiselle kierrokselle, jonka jälkeen Niinistöstä tulee presidentti ? Tuntuu jotenkin turhalta koko toinen kierros, kun asia on jo selvä.
Saadaanpahan kansa liikkeelle kahteen kertaan.
Miltä tuntuu
10
52
Vastaukset
- nelonennelonen
Koitetaan siinäkin tapauksessa äänestämällä eliminoida Niinistö pois.
Niinpä, meistähän se on kiinni.. Parhaalle siis äänet.
- Tase pappa
Mitä kummaa? Onko vaalit jo käyty? Nyt on meillä Sunnuntai. Vaalipäivä. Klo 9.40
Olenko nukkunut Väyrysen tapaan "yön yli" huomaamattani? - tiina...
töttöröö nyt on lähdettävä pistään numeroo paperille...
- Pate&Vuokko
Haavisto ei pääse toiselle kierrokselle. Pate rulaa! :)
- SAS*
Äänestän Niinistöä ihan säästösyystä. Valtion rahaa säästyy, kun toista kierrosta ei tarvita.
Onhan se ihan selvä asia kenestä tulee presidentti. Sen tietävät ehdokkaatkin. Koittavat uskotella jopa itseään, että minulla on kaikki mahdollisuudet.
Se on yhdentekevää kuka pääsee toiselle kierrokselle. - hups heijaa
Ne rahat,mitä valtio säästää,jos toista kierrosta ei tule,menee "Kankkulan kaivoon"...eli "Pohjattomaan EU:hun."
- 1000 eur eläke
Haavisto voittaisi 100-0 jos....... ja olisi vielä armeijan käynyt.
Itse en tänään mene, mutta toisella kierroksella annan
ääneni Haavistolle. Poroporvaria en äänestä , vaikka olisi
kuinka nuori nainen rinnalla. Minä äänestä jo tänään, varmuuden vuoksi. Ei tule sit jälkipuheita, et miksen käynyt jne...
- yksi ääni
Harmi kun ei nyt voi mielipiteenä äänestää Soinia
on pakko äänesttää Väyrystä
ettei Haavisto olisi toisella kierroksella
sillä silloin ei syntyisi mitään kilpailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080