... kaksi pannullista kahvia ja unohdettu pipari.
Tai kun kodin siivous on vain taulun suoristamista vailla.
Koska sä viimeksi kohtasit onnen?
Tämän pojan onni on isoveli
http://video.fi.msn.com/?mkt=fi-fi&vid=6a098b34-5004-4e4d-88f0-65269359d119&from=sharepermalink&src=v5:share:sharepermalink
Onni on...
73
331
Vastaukset
- Ich bin...
Onni on kupillinen kahvia ja pino pipareita...niitä ohuen ohuita...
Onni on kivat sanat ja hymy. Tein aamulla lumitöitä. Huhkin pipo ja huppu silmillä ja korvilla. Huomasin naapuruston miehen tenavineen viereisessä pulkkamäessä. Mies katsoi minuun päin ja suu kävi, mutta en saanut mitään selvää. Kysyin: "Mitäh? Mulleko puhut?" Hymyilevä mies sanoi puhuvansa muksuille ja samalla ihailevansa maisemia...
Vähän suuremman onnen kohtasin perjantaina. Siitä onnen tunteesta elän taas monta päivää.
Onni on myös kyky paeta hetkeksi todellisuutta mielikuvitusmaailmaan. Karibianmeren rannalle lähden nyt... (Gabriel García Márques: Rakkautta koleran aikaan).Sielunsisko :)
Ne kauniit sanat kantaa pitkälle, olet ihan oikeassa. Kuulis vaan joskus ;))
Muistitko pyyhkeen ottaa mukaan Karibialle? Mulla olisi tanskalainen maisema odottamassa, mutta se ei innosta. Odotan että kirjasto-auto kurvaa tänne suuntaan :)- Ich bin...
miss.fire kirjoitti:
Sielunsisko :)
Ne kauniit sanat kantaa pitkälle, olet ihan oikeassa. Kuulis vaan joskus ;))
Muistitko pyyhkeen ottaa mukaan Karibialle? Mulla olisi tanskalainen maisema odottamassa, mutta se ei innosta. Odotan että kirjasto-auto kurvaa tänne suuntaan :)Onni on omistaa sielunsisko.
Juuh, Karibialle pyyhe ja bikinit tietty. Tunsin auringon paahteen ihollani, tuoksuvat mantelipuut nuhanenässäni... Ah, mikä onni.
Kirjastoauto? Viilettääkö Ella sielläpäin?
Tänään olen vaan ollut ja möllöttänyt. Onni sekin, olla vaan. Olen yrittänyt levätä ja huilia, jotta huomenna olisin taas työkunnossa. Onneksi edessä vähän kevyempi työviikko.
Ja vielä lopuksi. Onni on iloita toisen menestyksestä. Samuli on upea.
http://www.youtube.com/watch?v=zcu5KukozCk Ich bin... kirjoitti:
Onni on omistaa sielunsisko.
Juuh, Karibialle pyyhe ja bikinit tietty. Tunsin auringon paahteen ihollani, tuoksuvat mantelipuut nuhanenässäni... Ah, mikä onni.
Kirjastoauto? Viilettääkö Ella sielläpäin?
Tänään olen vaan ollut ja möllöttänyt. Onni sekin, olla vaan. Olen yrittänyt levätä ja huilia, jotta huomenna olisin taas työkunnossa. Onneksi edessä vähän kevyempi työviikko.
Ja vielä lopuksi. Onni on iloita toisen menestyksestä. Samuli on upea.
http://www.youtube.com/watch?v=zcu5KukozCkSaattaa ollakin Ella, näkyi olevan uusi kuosi viime viikolla.
Flunssa tulossa? Kokeile mun vesikuuria... no okei, älä kokeile, ei se toimi kuitenkaan :)) *luovuttanut*
Olen kokeillut sitä möllöttämistä, mutta jotenkin se ei rentouta, ellen satu olemaan hyvässä seurassa. Kirjan lukeminen päivällä tuottaa vain huonoa omatuntoa.
Aii kun ihana.. "mulle oot se viimeinen...." loistavat sanat, kiitos nautinnosta. Tästä aamun onnesta :)- Ich bin...
miss.fire kirjoitti:
Saattaa ollakin Ella, näkyi olevan uusi kuosi viime viikolla.
Flunssa tulossa? Kokeile mun vesikuuria... no okei, älä kokeile, ei se toimi kuitenkaan :)) *luovuttanut*
Olen kokeillut sitä möllöttämistä, mutta jotenkin se ei rentouta, ellen satu olemaan hyvässä seurassa. Kirjan lukeminen päivällä tuottaa vain huonoa omatuntoa.
Aii kun ihana.. "mulle oot se viimeinen...." loistavat sanat, kiitos nautinnosta. Tästä aamun onnesta :)Pieni duha vaan. Enhän mä isosti sairasta koskaan. Kop kop..
Mikäs se sellainen omatunto on, joka ei möllöttelyä keskellä päivää kestä? Se on kuules jalo taito. Mä usein linnoittaudun yksin makkariin, sytytän tuhat tuikkua, nautin lasillisen "jotain" ja olen vaan. Se on ihan parasta onnea.
Mutta niinhän se on, että olemme onnellisia saadessamme tehdä juuri niitä asioita, joista pidämme. Toinen tykkää laiskotella, toinen puuhastella. Molempi parempi.
"Onnellinen on hän,
joka oppii viihtymään itsensä ja
maailmansa keskeneräisyyden kanssa.
Onnellinen on hän,
joka herää joka aamu toiveikkaana ja
tarmokkaana tavoittelemaan
koskaan täyttymätöntä unelmaansa."
-Tommy Tabermann- Ich bin... kirjoitti:
Pieni duha vaan. Enhän mä isosti sairasta koskaan. Kop kop..
Mikäs se sellainen omatunto on, joka ei möllöttelyä keskellä päivää kestä? Se on kuules jalo taito. Mä usein linnoittaudun yksin makkariin, sytytän tuhat tuikkua, nautin lasillisen "jotain" ja olen vaan. Se on ihan parasta onnea.
Mutta niinhän se on, että olemme onnellisia saadessamme tehdä juuri niitä asioita, joista pidämme. Toinen tykkää laiskotella, toinen puuhastella. Molempi parempi.
"Onnellinen on hän,
Onnellinen on hän,
-Tommy Tabermann-Tommy sen kertoo aika upeesti. Lukaisin useampaan kertaan ajatuksella.
Ich bin... kirjoitti:
Pieni duha vaan. Enhän mä isosti sairasta koskaan. Kop kop..
"Onnellinen on hän,
Onnellinen on hän,
-Tommy Tabermann-Mä voin lainata mun pääni, siihen kelpaa koputtaa :))
Siksi joulu ja kesäinen uimaranta ovatkin niin ihania, silloin voin olla tekemättä mitään, tuntematta pistosta.
Hienon pätkän Tommysta löysit. Ja on se varmasti juuri noin, unelma päivässä pitää psykiatrin loitolla :))
- Hei kun keikuskelen
Tunnen olevani Uuno. Uunon kaltainen.
Ei uuno muuten vaan, tosta äkkiseltään, ilman syytä, niin eikä ees tulis mieleen kirjoittaa tälleen:
Olen veikkoset ilman syytä
sopimattoman onnellinen.
(Uuno Kailas)
Melko varma oon, että tää Uunoki nyppi pieniä arjen hipusia itteensä.
Semmosia kivoja hippuja. Jos on monta hippua, niin niistä helposti tulee Kasa.Tuollainen uno onni olisi aika mukava olotila, mutta toisaalta saattaa myös seurata pelko ettei se kestä :) loppuu kuin kanan lento, juuri parhaammassa ja syvimmässä huokauksessa.
Sulla on kiva Kasa :))) niitä hippusia mäkin, niissä on pitkäkestoisempaa onnellisuuden tunnetta kuin yhdessä mega-paukussa. Jos vaikka yksi niistä ei kestäkään, muut kantavat eteenpäin.
Oma onni on toisen epäonni, l. onnen määrä on vakio
Muistan tuollaisen olotilan. Tahtojen taistelussa vaakakuppi kallisti aina johonkin suuntaan. Se taistelu vei niin paljon voimaa, ettei enää löytänyt mitään onnen hippusiakaan.
Kandee melkeinpä heivata sellaiset vaa't. Aloittaa uutta nykyaikaista vaakaa, jossa on vain yksi kuppi :)
Onni on, tasapaino ;) Kaikessa, hankalissakin asioissa ;)
Bang banb balans, och inte hålla i sej någonstans. Sellainen laulu on. On on :))
Mutta se on kyllä tosi. Järkkymätön, kalliomainen tasapaino, jota vain maanjäristys siirtää.
Mielenterveys on yksi tärkeimmistä.
Viikko sitten. Kahvia join kymmenen minuuttia sitten. Siivoan nyt, vaikka onkin sunnuntai. Ehkä jokin kirous lankeaa päälleni kun en pyhitä lepopäivääni lepäämällä? Ei se haittaa, siihen tottuu, kun usein sattuu.
Löysin tämmösen näkemyksen onnesta:
http://www.youtube.com/watch?v=Z_mTo_CQkKYJoo, siitä se johtuu ettet ole onnen hetkeä kohdannut viikkoon, se on pyhäpäivän kirous ;D
Vai onko se sitä, että toiset tarvitsee isoja hetkiä jotta ne lasketaan onneksi. Ovat joutuneet elämään sen verran kovassa muotissa.miss.fire kirjoitti:
Joo, siitä se johtuu ettet ole onnen hetkeä kohdannut viikkoon, se on pyhäpäivän kirous ;D
Vai onko se sitä, että toiset tarvitsee isoja hetkiä jotta ne lasketaan onneksi. Ovat joutuneet elämään sen verran kovassa muotissa.Kuka laskee mitäkin. Kuulema näytin vähän onnelliselta viikko sitten, että kai se sitten sitä oli.
Tänään on ollut kyllä ilon hetkiä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita, kun laskin suksilla mäkiä. Muutuin lapseksi jälleen ja ajattelin: Uudestaan... Sitten ajattelin, että tahtoisin isomman mäen. Siinä vaiheessa kun ajattelin noin, katsoin parhaaksi suksia kotiin. Nälkä kasvaa syödessä ja kohta mikään ei riitä. Kohta alan varmaan laskettelemaan. Kaikki onnen hetket ovat minulle isoja, niistä ei ole tullut arkea.PupuPuskasta kirjoitti:
Kuka laskee mitäkin. Kuulema näytin vähän onnelliselta viikko sitten, että kai se sitten sitä oli.
Tänään on ollut kyllä ilon hetkiä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita, kun laskin suksilla mäkiä. Muutuin lapseksi jälleen ja ajattelin: Uudestaan... Sitten ajattelin, että tahtoisin isomman mäen. Siinä vaiheessa kun ajattelin noin, katsoin parhaaksi suksia kotiin. Nälkä kasvaa syödessä ja kohta mikään ei riitä. Kohta alan varmaan laskettelemaan. Kaikki onnen hetket ovat minulle isoja, niistä ei ole tullut arkea.Toiset laskee onnenhetkiä, toiset mäkiä :)) Me korkattiin paikallinen latu tänään tyllerön kanssa, ensimmäinen kerta tänä talvena. Oli jo täys työ jahdata sitä tyttöä, alkaa kahden lumi-rikkaan talven työt näkyä :)
miss.fire kirjoitti:
Toiset laskee onnenhetkiä, toiset mäkiä :)) Me korkattiin paikallinen latu tänään tyllerön kanssa, ensimmäinen kerta tänä talvena. Oli jo täys työ jahdata sitä tyttöä, alkaa kahden lumi-rikkaan talven työt näkyä :)
Ihan vakavasti ottaen en minä osaa kaivata mitään ihmeellisiä onnenhetkiä. Ja perustelut: Joskus olin onnellinen tai tunsin itseni sellaiseksi, kun kaikista vähiten siihen olisi ollut syytä. Aika pelottaavaa jälkikäteen ajatellen, kuinka sitä voi sulkea sielunsa silmät ympärillään olevista epäkohdista ja nähdä vain positiiviset asiat.
PupuPuskasta kirjoitti:
Ihan vakavasti ottaen en minä osaa kaivata mitään ihmeellisiä onnenhetkiä. Ja perustelut: Joskus olin onnellinen tai tunsin itseni sellaiseksi, kun kaikista vähiten siihen olisi ollut syytä. Aika pelottaavaa jälkikäteen ajatellen, kuinka sitä voi sulkea sielunsa silmät ympärillään olevista epäkohdista ja nähdä vain positiiviset asiat.
Pupu.. en tiedä mikä ruuminosa sulla siellä puskassa on, mutta ei se ainakaan pää ole :))
Haluat murehtia etukäteen ikään kuin? Vai sua pelottaa se, että huomaat taas ettei elämä olekaan sulla hallinnassa?
Mä suljen mieluusti silmäni epäkohdista. Tiedän että niitä on ja se riittää mulle, mutta se vaan alkaa ahdistaa liikaa jos saa liian tarkan kuvauksen jokaisesta pieleen menevestä asiasta. En voisi lukea Alibi-lehteä, tai eläinrääkkäyksistä. Tai olla poliisi (bless them). Sitten olisin samassa tilanteessa kuin sinä ja pelkäisin elämää. Varmaankin enemmän kuin sinä nyt. Suurin osa elämästä on kuitenkin kaunista ja helppoa, vaikeuksia tulee mutta ne voitetaan.- pupu ei rek
miss.fire kirjoitti:
Pupu.. en tiedä mikä ruuminosa sulla siellä puskassa on, mutta ei se ainakaan pää ole :))
Haluat murehtia etukäteen ikään kuin? Vai sua pelottaa se, että huomaat taas ettei elämä olekaan sulla hallinnassa?
Mä suljen mieluusti silmäni epäkohdista. Tiedän että niitä on ja se riittää mulle, mutta se vaan alkaa ahdistaa liikaa jos saa liian tarkan kuvauksen jokaisesta pieleen menevestä asiasta. En voisi lukea Alibi-lehteä, tai eläinrääkkäyksistä. Tai olla poliisi (bless them). Sitten olisin samassa tilanteessa kuin sinä ja pelkäisin elämää. Varmaankin enemmän kuin sinä nyt. Suurin osa elämästä on kuitenkin kaunista ja helppoa, vaikeuksia tulee mutta ne voitetaan.Hyvä vastaus mutta en tarkoittanut ihan tota.
miss.fire kirjoitti:
Mä suljen mieluusti silmäni epäkohdista. Tiedän että niitä on ja se riittää mulle, mutta se vaan alkaa ahdistaa liikaa jos saa liian tarkan kuvauksen jokaisesta pieleen menevestä asiasta. En voisi lukea Alibi-lehteä, tai eläinrääkkäyksistä. Tai olla poliisi (bless them). Sitten olisin samassa tilanteessa kuin sinä ja pelkäisin elämää. Varmaankin enemmän kuin sinä nyt. Suurin osa elämästä on kuitenkin kaunista ja helppoa, vaikeuksia tulee mutta ne voitetaan.En murehdi etukäteen. En edes osaa.
Jos epäkohdilta silmien sulkeminen estää niihin puuttumisen ja jos pelko synnyttää onnenhuumaisen yltiöoptimismin kaiken ajan myötä itsestään korjaantumisesta, niin tuolla on menty metsään ja pahasti. Minäkin olen sellaiseen syyllistynyt asiaa sen tarkemmin tarkentamatta.
Mua vaan jotenkin miellyttää seuraavan laulun ajatukset:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEB5Ypqg34A
Ihmis- ja eläinrääkkäykseen pitää puuttua. Sellaista tapahtuu elävässä elämässä, Ne ovat elävää elämää jossain, eivät pelkkiä lehtikirjoituksia.
En minä tunne pelkääväni elämää. Ei tyhjää voi pelätä. Ihmistä olen joskus pelännyt. Ukkostakin olen pelännyt senjälkeen kun salama iski viereeni. Pelko on tunne joka varoittaa vaarasta ja auttaa pysymään hengissä.PupuPuskasta kirjoitti:
En murehdi etukäteen. En edes osaa.
Jos epäkohdilta silmien sulkeminen estää niihin puuttumisen ja jos pelko synnyttää onnenhuumaisen yltiöoptimismin kaiken ajan myötä itsestään korjaantumisesta, niin tuolla on menty metsään ja pahasti. Minäkin olen sellaiseen syyllistynyt asiaa sen tarkemmin tarkentamatta.
Mua vaan jotenkin miellyttää seuraavan laulun ajatukset:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEB5Ypqg34A
Ihmis- ja eläinrääkkäykseen pitää puuttua. Sellaista tapahtuu elävässä elämässä, Ne ovat elävää elämää jossain, eivät pelkkiä lehtikirjoituksia.
En minä tunne pelkääväni elämää. Ei tyhjää voi pelätä. Ihmistä olen joskus pelännyt. Ukkostakin olen pelännyt senjälkeen kun salama iski viereeni. Pelko on tunne joka varoittaa vaarasta ja auttaa pysymään hengissä.En ole ihan varma tajusinko sun ajatuksen oikein vieläkään. Mutta se, ettei kestä katsella/kuunnella yksityiskohtia elämän nurjalta puolelta, ei tarkoita sitä että kieltäisi niitä olemasta. Se ei vaan tee minusta parempaa ihmistä, naispuolista jeesusta, jos kärsin kaikkien muiden puolesta. Päin vastoin, se lamaannuttaa, eikä ihminen osaa enää tehdä oikeita päätöksiä. Tiedän että eläimiä rääkätään, lapsia lyödään ja naisia raiskataan, jotakin joutunut omassakin nahassani tuntemaan. Mutta vastustan sitä mässäilyä mitä näiden puitteissa harrastetaan. En tarvitse niitä yksityiskohta miten joku on lyönyt jotakuta juuri tuohon kohtaan ymym...Tiekkö, kun ihmiset ajavat onnettomuuspaikan ohi ja tukkivat tien, koska heidän on PAKKO nähdä. Yök.
"Keneen sattuu ja kuinka paljon siitä kysymys elämässä kai on" sanoo apulanta, ja moni nyökkää. Jollain tapaa ihmisten kesken elää sellainen fiilis, että kärsi, ihminen, se kaunistaa. Ja tuleehan vastoinkäymisistä nöyräksi, mikä ei ole ollenkaan paskempi ominaisuus ihmisessä. Mutta luulen että tuijotetaan väärään kohtaan, lopetetaan se nöyristely liian aikaisin :) Elämässä on enemmänkin kyse siitä, miten hallitsee kärsimystä, miten siitä nousee uudelleen. Mitä oppii. Ja tässä Onnella on suuri merkitys, koska se tasapainottaa elämää. Ei siis itse kärsimys, vaan se tie siitä ylös.miss.fire kirjoitti:
En ole ihan varma tajusinko sun ajatuksen oikein vieläkään. Mutta se, ettei kestä katsella/kuunnella yksityiskohtia elämän nurjalta puolelta, ei tarkoita sitä että kieltäisi niitä olemasta. Se ei vaan tee minusta parempaa ihmistä, naispuolista jeesusta, jos kärsin kaikkien muiden puolesta. Päin vastoin, se lamaannuttaa, eikä ihminen osaa enää tehdä oikeita päätöksiä. Tiedän että eläimiä rääkätään, lapsia lyödään ja naisia raiskataan, jotakin joutunut omassakin nahassani tuntemaan. Mutta vastustan sitä mässäilyä mitä näiden puitteissa harrastetaan. En tarvitse niitä yksityiskohta miten joku on lyönyt jotakuta juuri tuohon kohtaan ymym...Tiekkö, kun ihmiset ajavat onnettomuuspaikan ohi ja tukkivat tien, koska heidän on PAKKO nähdä. Yök.
"Keneen sattuu ja kuinka paljon siitä kysymys elämässä kai on" sanoo apulanta, ja moni nyökkää. Jollain tapaa ihmisten kesken elää sellainen fiilis, että kärsi, ihminen, se kaunistaa. Ja tuleehan vastoinkäymisistä nöyräksi, mikä ei ole ollenkaan paskempi ominaisuus ihmisessä. Mutta luulen että tuijotetaan väärään kohtaan, lopetetaan se nöyristely liian aikaisin :) Elämässä on enemmänkin kyse siitä, miten hallitsee kärsimystä, miten siitä nousee uudelleen. Mitä oppii. Ja tässä Onnella on suuri merkitys, koska se tasapainottaa elämää. Ei siis itse kärsimys, vaan se tie siitä ylös.No siksihän minäkin sanon, että pitää puuttua ja auttaa jos voi eikä mässäillä toisten kärsimyksellä. En ole koskaan lukenut Alibia, en lue edes iltapäivälehtiä, mutta minä olen käynyt ensiapu kakkosen. Minun varmaan pitää antaa onnettomuuspaikalla ensiapua eikä jännittää katsomossa, kuka kuolee ensin. Toivon kuitenkin hiljaa mielessäni, ettei sitä päivää tule.
Minäkään en ymmärrä verellä ja suolenpätkillä mässäilyä, koska olen hyvin eläytyvä.
Kun olet heikoilla jäillä tietämättäsi, rannalle kerääntyy pikkuhiljaa yleisö. Eivät he ole siellä auttaakseen vaan katsomassa, koska putoat. Niinhän se menee.
Realiteetti vain tuon onnellisuudenkin suhteen on loppupeleissä se, että kaikenlainen vaiva ja kärsimys lisääntyy iän myötä. Eivät ne loppuvuosikymmenet aina niin laadukkaita ole. Onnellisen elämän eläneet ovat onnellisia vanhoinakin ja kaikkine vaivoineen.PupuPuskasta kirjoitti:
No siksihän minäkin sanon, että pitää puuttua ja auttaa jos voi eikä mässäillä toisten kärsimyksellä. En ole koskaan lukenut Alibia, en lue edes iltapäivälehtiä, mutta minä olen käynyt ensiapu kakkosen. Minun varmaan pitää antaa onnettomuuspaikalla ensiapua eikä jännittää katsomossa, kuka kuolee ensin. Toivon kuitenkin hiljaa mielessäni, ettei sitä päivää tule.
Minäkään en ymmärrä verellä ja suolenpätkillä mässäilyä, koska olen hyvin eläytyvä.
Kun olet heikoilla jäillä tietämättäsi, rannalle kerääntyy pikkuhiljaa yleisö. Eivät he ole siellä auttaakseen vaan katsomassa, koska putoat. Niinhän se menee.
Realiteetti vain tuon onnellisuudenkin suhteen on loppupeleissä se, että kaikenlainen vaiva ja kärsimys lisääntyy iän myötä. Eivät ne loppuvuosikymmenet aina niin laadukkaita ole. Onnellisen elämän eläneet ovat onnellisia vanhoinakin ja kaikkine vaivoineen.Siispä puhuttiin samasta asiasta, eri tavalla vaan :)
Se on ihan totta, ettei se vanhuus mitään herkkua taida olla. Ei kannata miettiä että mitä tekee sitten kun on eläkkeellä :)) laittaa pillereitä riviin ja seurailee mihin katastrooffiin maailma tänään on kallellaan.. ;) Parempi nauttia nyt, kahvikupposesta. Vaikka taitaa sekin olla onnenpalanen siinä iässä. Jos lääkäri antaa lupaa juoda se :))
Onni on kiivetä saunanlauteelle aamukymmeneltä kaffekupin jälkeen ;-))
... http://www.youtube.com/watch?v=pWPiNt8J3I4&feature=related ....
.. onni on etteivät läheskään kaikki miehet ole taskukimuistio xxxxkkoja ...Ah! Kuulostaa ihanalta :))
Uskon että taskumuistioukkojen kohdalla pätee laki "ahneella on p*skanen loppu* ;) Onneksi tosiaan, että vain harva on tuollainen. Vaikka on niissäkin puolensa... kohtasin kerran yhden, ja ou my god minkä kohtelun sain. Pitää vaan muistaa irrottaa otetta kokonaan jälkeenpäin, ja hyvin menee.
- rygseck
Just äsken kohtasin =)
Ensinnäkin nukuin kuin murmeli, heräsin omia aikojani ja arvaas... Ukkokulta oli sillävälin hankkinut taloon 8 mottia puita, lämmittänyt saunan ja nyt tekee mulle ruokaa tuolla... =)
Että hän on ihana mies - oikea OnniTäältä on nyt koneeseen kadonnut liuta vastauksia... Mutta on se edelleen varmasti aika ihanaa tuollainen Onni :)))
- ...
Jepjep.
Onnesta on monia erilaisia käsityksiä.
Nopeesti tuli mieleen yks oma onnen haave. Sais istuskella mökillä uunin edessä, ottaa kaakaota ja vaan nukahtaa siihen. Lopullisesti ja ihan rauhallisesti ja kivuttomasti.
=DW=Pysähdyttävä kirjoitus. Olisi aika armollinen tilanne myös jäljelle jääville, ettei kohdannut kipua.
- Eremita
Rakkauden Taoa ja Jolan Changia lainatakseni, hän nimeää rakkauden todelliseksi nautinnoksi sen ekstaasin, joka syntyy kahden ruumiin kohdatessa ja sulautuessa yhteen. Se edellyttää rakastamiselta kahta asiaa: intohimoa ja runollisuutta.
Toisaalta paras juopumus on aina tullessaan, kun se on juuri kokonaan astunut ovesta sisälle ja hymyilee koko olemuksellaan. Korkeuden hetki ja ylösnousemuksen tila.
Kolmantena tulee mieleen suu ja huulet. Huulissamme on hyvin herkästi aistiva etuosa, joka muistuttaa….niin siinä yhtyvät ensimmäisen nautinnon ominaisuudet. Suulla ja kielellä on erektio, jonka kesto on aina määrittelemätön ja lähes loputon mahdollisuus.
Minun onnellisuuteeni mahtuu moniakin asioita, mutta edellä mainituista ainakin yhtä sain hiljattain koskettaa.Nii juu juu ja korkke veissu rakkauel
Mut kuis moni muistas, että se hurma, se ei ole ollankas yhteyres reaaliteetti.
Hurma o hyvä, se edistäs rakkaut ja romantiikka.
Mut se oikke elämä se ol iha reaali?
Ja sit tulle se pettymys, kun ei olekka kaikki iha ihanaa ja hurmma?- Eremita
anjaniina_ kirjoitti:
Nii juu juu ja korkke veissu rakkauel
Mut kuis moni muistas, että se hurma, se ei ole ollankas yhteyres reaaliteetti.
Hurma o hyvä, se edistäs rakkaut ja romantiikka.
Mut se oikke elämä se ol iha reaali?
Ja sit tulle se pettymys, kun ei olekka kaikki iha ihanaa ja hurmma?Kellä on&kellä ei ja elisaa lainatakseni; eihän tässä ole mitään järkeä ;)
Sä lähdit heti negatiivisen ajattelun kautta?
Tarviiko sen onnen olla hurmahenkistä joka päivä?
Suosittelen sinullekin suutelemista, jää vähemmän aikaa miettiä mitähän pahaa tästäkin seuraa ;) Tuli tässä mieleen, että mistä nimi Caffe Latte tulee. Alkoi just tuo mun Onni tuntumaan suht Lattealta :)))
En ihmettele yhtään jos Rakkauden Lähettiläs on juuri kokenut noita kaikkia ;)
Vaan minne ne mun tuotnoinnnniinhmm... sukat hävis? Ainiin, ei niitä ollut alkuunkaan, kun just olin suihkussa. Kjäh ;D Ei tunnu missään tuollainen kirjoitus, ei niin missään!- Eremita
miss.fire kirjoitti:
Tuli tässä mieleen, että mistä nimi Caffe Latte tulee. Alkoi just tuo mun Onni tuntumaan suht Lattealta :)))
En ihmettele yhtään jos Rakkauden Lähettiläs on juuri kokenut noita kaikkia ;)
Vaan minne ne mun tuotnoinnnniinhmm... sukat hävis? Ainiin, ei niitä ollut alkuunkaan, kun just olin suihkussa. Kjäh ;D Ei tunnu missään tuollainen kirjoitus, ei niin missään!Must alko tuntuu, et tää olikin kilpailu, kellä on paras Onni...no saat pitää sen Onnin ;)
Latteudesta toiseen, oon muuten caputsiinon ystävä, varsinainen maitokissa ;)
Se kun yhdistetään eli nautitaan ruuaksi vahvassa valkosipulin tuoksussa selainen suun pehmeä lasagne eli kissa karvisen pöperö, olen taas lähellä sitä kuuluisaa kolmatta taivasta (kissan henkiä on 9?) ja mulla on about 6. menossa...
Pienestä se ihmisen onnentunne rakentuu... Eremita kirjoitti:
Must alko tuntuu, et tää olikin kilpailu, kellä on paras Onni...no saat pitää sen Onnin ;)
Latteudesta toiseen, oon muuten caputsiinon ystävä, varsinainen maitokissa ;)
Se kun yhdistetään eli nautitaan ruuaksi vahvassa valkosipulin tuoksussa selainen suun pehmeä lasagne eli kissa karvisen pöperö, olen taas lähellä sitä kuuluisaa kolmatta taivasta (kissan henkiä on 9?) ja mulla on about 6. menossa...
Pienestä se ihmisen onnentunne rakentuu...Oonko mä tuomari? Mietin vielä vähän aikaa, että voititko, vai voittaako mun kateus ;))
Valkosipulin jälkeen voi olla että et saakaan jälkkäriksi kuin caputsiinoa ;D
Lasagne on muuten ainoa ruokalaji jonka saan laitettua ilman että palaa pohjaan. Se palaa aina päältä päin :))Eremita kirjoitti:
Kellä on&kellä ei ja elisaa lainatakseni; eihän tässä ole mitään järkeä ;)
Sä lähdit heti negatiivisen ajattelun kautta?
Tarviiko sen onnen olla hurmahenkistä joka päivä?
Suosittelen sinullekin suutelemista, jää vähemmän aikaa miettiä mitähän pahaa tästäkin seuraa ;)No juh,juu,,, suuteloitseminen ei elämää paranna.Aina ;) Mut on mukavaa ;)
Joo, voi olla ,et ajattelee negan kaut..ja pitäs olla positiivisempi, kaikes muis kuin Hiv- testis ;)))
Mut monesti, yltiöpäinen positivisuus luo harhakuvitelmii? Pitäs eka tajuta reaali ja sit vasta heittäytyy kuvitelmien pariin?
Kuvitelmis ei mitään pahaa jos muistaa mitä oikee elämä on oikeesti sen alla.
Unelmat on juttuja joihin on harvalla ....varaa...jos tajuat mitä tarkoitan?anjaniina_ kirjoitti:
No juh,juu,,, suuteloitseminen ei elämää paranna.Aina ;) Mut on mukavaa ;)
Joo, voi olla ,et ajattelee negan kaut..ja pitäs olla positiivisempi, kaikes muis kuin Hiv- testis ;)))
Mut monesti, yltiöpäinen positivisuus luo harhakuvitelmii? Pitäs eka tajuta reaali ja sit vasta heittäytyy kuvitelmien pariin?
Unelmat on juttuja joihin on harvalla ....varaa...jos tajuat mitä tarkoitan?Entäs keskitie? Pää pilvissä mutta jalat maassa. Saa unelmoida mutta muistaa, että tässä voi käydä huonostikin :) Kirjoittaa sellaisen sopparin, että jos tää menee huonosti, se ei ole ainakaan mun vika ;D
Kirpaseehan se kun unelma ei toteudu, mutta sitten vaan kohti uusia nöyryytyksiä... Ite oon sen verran paljon viimeiset 6 vuotta ollut murskaamassa toisten unelmia, että tajuan ettei niistä vaan aina tuu mitään. Musta tuntuu että sä oot saattanut kans olla samassa tilanteessa.- Eremita
anjaniina_ kirjoitti:
No juh,juu,,, suuteloitseminen ei elämää paranna.Aina ;) Mut on mukavaa ;)
Unelmat on juttuja joihin on harvalla ....varaa...jos tajuat mitä tarkoitan?No pikkasen on vaikeuksia päästä ajatuksen rytmiisi kiinni.
Puhut yltiöpositiivisuudesta, harhakuvitelmista...tajuta reaali, jotta voi heittäytyä kuvitelmiin...ettei vaan sekota oikeaa elämää???
Minun mielestä normaaliin elämään kuuluu suutelo, yhtyminen ja jopa "juopumus" tavalla tai toisella. Ei siinä ole mitään sadunhohtoista tai "aavan meren toisella puolen henkeä" vaan kyllä se on lähempänä "normi päivää" kummelia lainatakseni. Se, että sanoo asian kieli-tai mielikuvilla romantisoituna ei muuta perustotuutta miksikään.
Ihmisillä on monenlaisia rajoitteita, menneisyyden taakkoja ja epämielyttäviä kokemuksia, joista monista syistä se ns. "normi elämä" ei toteudu jokapäiväisenä tai joka viikkoisena vaan on jotakin haavemaailman ja sadun välimaastoa, mutta se onkin taas täysin eriasia sitten. Silloin elämä ei ehkä ole vielä muovautunut kokonaiseksi. Eremita kirjoitti:
No pikkasen on vaikeuksia päästä ajatuksen rytmiisi kiinni.
Puhut yltiöpositiivisuudesta, harhakuvitelmista...tajuta reaali, jotta voi heittäytyä kuvitelmiin...ettei vaan sekota oikeaa elämää???
Minun mielestä normaaliin elämään kuuluu suutelo, yhtyminen ja jopa "juopumus" tavalla tai toisella. Ei siinä ole mitään sadunhohtoista tai "aavan meren toisella puolen henkeä" vaan kyllä se on lähempänä "normi päivää" kummelia lainatakseni. Se, että sanoo asian kieli-tai mielikuvilla romantisoituna ei muuta perustotuutta miksikään.
Ihmisillä on monenlaisia rajoitteita, menneisyyden taakkoja ja epämielyttäviä kokemuksia, joista monista syistä se ns. "normi elämä" ei toteudu jokapäiväisenä tai joka viikkoisena vaan on jotakin haavemaailman ja sadun välimaastoa, mutta se onkin taas täysin eriasia sitten. Silloin elämä ei ehkä ole vielä muovautunut kokonaiseksi.Mnjaa...ja minä kun luulin, et mun ajatukset on kauheen selkeitä ja suoria ;))) ja helppotajusia kun ne tarpeeks kovalla äänellä sanon ;)
Tarttee ny sanoo et tasapainossa ei ole mitään vikaa,mut olen vaan oppinut laskemaan jalat maahan ;) ja ottamaan rauhallisesti.
Ja ehkäpä en ole niitä romanttisimpia ihmisiä.
Hurmahenki sit ilmenee hiukan yllättävissä jutuissa ;)
omituisissa tempauksissa jotka kyl omasta mielestä on kyl ihan loogisia ja järkeviä ;)
Mut muut ihmiset jää jostain syystä hiukset pystyssä katsomaan suu auki...?
No semmosta, jospa tuo hiukka sua helpottaa ymmärtämään "mistä tulen"- Eremita
anjaniina_ kirjoitti:
Mnjaa...ja minä kun luulin, et mun ajatukset on kauheen selkeitä ja suoria ;))) ja helppotajusia kun ne tarpeeks kovalla äänellä sanon ;)
Tarttee ny sanoo et tasapainossa ei ole mitään vikaa,mut olen vaan oppinut laskemaan jalat maahan ;) ja ottamaan rauhallisesti.
Ja ehkäpä en ole niitä romanttisimpia ihmisiä.
Hurmahenki sit ilmenee hiukan yllättävissä jutuissa ;)
omituisissa tempauksissa jotka kyl omasta mielestä on kyl ihan loogisia ja järkeviä ;)
Mut muut ihmiset jää jostain syystä hiukset pystyssä katsomaan suu auki...?
No semmosta, jospa tuo hiukka sua helpottaa ymmärtämään "mistä tulen"Juu ei helpottanu...kerro tarkemmin ...olen pelkkänä korvana...
Suu on tosin aina auki, pystyssä ei vielä mikään ;) - Anjaniina.
Eremita kirjoitti:
Juu ei helpottanu...kerro tarkemmin ...olen pelkkänä korvana...
Suu on tosin aina auki, pystyssä ei vielä mikään ;)Nonni...siinä toinen tohelo ;)
Eikä koko kakkua ahmita kerralla...... istut siinä kiltisti kuunteluoppilaana, eka vuosikurssilla. Noviisina, aloittelijana ;)
No ei sentäs....
Kiltit tytöt menee nyt nukkumaan, viikonloppu oli hiukka rankansorttinen.
Katsotaan jos keksin jotain millä kauhituttaa sut huomennakin ;)
- verditti
Onni on
kun näet pienen tytön
kävelevän kaukana - rygseck
Mul on toinenki Onni ;O
Radiossa esitetään lauantai-iltaisin vanhoja Mafian Koe-eläinpuistoja =)
Ku joku ny keksis uusia vanhoja Yölinjalla-ohjelmia vielä nii mä olisin nirvanassa ;D))Piti oikein googlata mitä se sellainen Yölinja on. Nythän radio City on taas eetterissä, oikein ohjelmien kera, että sinne vaan pyyntö :) Niillä on fb-sivukin.
Miulla onni ja autuus tulee työpäivän jälkeen kun saa muutaman tunnin olla ihan vaan itteni seurassa, hissun kissun....:)))
Taitaa teidän alalla olla aikamoiset kiireet. Eikä pulaa ihmisistä, vaikka siis niitä on enempi vaakatasossa kuin pystyssä :/
Voin hyvin ymmärtää sun onneasi.Irkka kirjoitti:
Eipä lisättäväää tuohon. Sit taas "eloon" kun on ladannut akkunsa.
Oli joskus sellainen leffa, missä sisäkkö (mummin muodossa) istahti aina yöksi keinutuoliin ja laittoi pistokkeensa seinään :))) silmät meni silleen tsup kiinni, konemaisesti.
Onneksi ihmisakuissa on sen verran pitkä varakäynti-aika, että varmasti ehtii "varaajan" luo :))
Onni on...
Kun heräät uuteen aamuun... kun katto on pääsi päällä...kun saat lähteä töihin... kun saat seurata lastesi kasvua...
Nauttikaamme jokaisesta päivästämme, vastoinkäymisistä huolimatta...=))))
Ja nyt lumitöihin, nauttimaan puhtaasta luonnosta, jonka saimme sittenkin myös tänä talvena.No kas! Kuka se siellä! Ja tunnistit mut, jätinkö töpselin näkyviin ;))
Uskon, että teilläpäin ainakin osataan nauttia arjesta kaikilla mausteilla.
Onko kaikki hyvin siellä? Vaikeudet voitettu?
Sano vaimokkeelle oikein lämpimät terveiset :)))miss.fire kirjoitti:
No kas! Kuka se siellä! Ja tunnistit mut, jätinkö töpselin näkyviin ;))
Uskon, että teilläpäin ainakin osataan nauttia arjesta kaikilla mausteilla.
Onko kaikki hyvin siellä? Vaikeudet voitettu?
Sano vaimokkeelle oikein lämpimät terveiset :)))Eihän sitä vanhaa kamua voi olla tuntematta...=))))
Paljon on väännetty, paljon on stressattu, monta tuskasta hetkeä vietetty, lukuisia itkusia puheluita selvitelty. Mutta nyt kaikki alkaa olla kunnossa, enää vajaa puoli vuotta kärvistelyä, että saadaan nuorin sopivaan ikään... sitten voidaan kaikki nauttia elämästämme. Olla vaan, tehdä mitä haluaa ja milloin.
Kerroin terkut... sait leveen hymyn takas...=))))
Kerro sinäkin siellä päin terkkuja ja tsemppejä...mohna kirjoitti:
Eihän sitä vanhaa kamua voi olla tuntematta...=))))
Paljon on väännetty, paljon on stressattu, monta tuskasta hetkeä vietetty, lukuisia itkusia puheluita selvitelty. Mutta nyt kaikki alkaa olla kunnossa, enää vajaa puoli vuotta kärvistelyä, että saadaan nuorin sopivaan ikään... sitten voidaan kaikki nauttia elämästämme. Olla vaan, tehdä mitä haluaa ja milloin.
Kerroin terkut... sait leveen hymyn takas...=))))
Kerro sinäkin siellä päin terkkuja ja tsemppejä...Teille on aika ihana juhannus siis tilauksessa :) voimia tuohon viimeiseen puoleen vuoteen.. lyhyt aika, paitsi lapselle.
Nyt joudut vielä ruttaamaan sen leveän hymyn :)))
Kiitos, kerroin. "Missä sä sen näit!!!!" kuuluu :))
Onni on homokeskusteluvapaa keskustelupalsta.
Ihmisten mielipiteet vai? Niistähän tuossa on kyse, toiset jyrkemmin esitetyt kuin toiset. Maailman yksi rikkauksista, vapauden tila, että saa olla eri mieltä.
Tai jos ei halua lukea tai osallistua, sekin on valinnaista.miss.fire kirjoitti:
Ihmisten mielipiteet vai? Niistähän tuossa on kyse, toiset jyrkemmin esitetyt kuin toiset. Maailman yksi rikkauksista, vapauden tila, että saa olla eri mieltä.
Tai jos ei halua lukea tai osallistua, sekin on valinnaista.Kaikki totta mitä kirjoitit. Kuten myös mitä mieltä itse olin.
DaddyFrank kirjoitti:
Kaikki totta mitä kirjoitit. Kuten myös mitä mieltä itse olin.
Niinpä. Sulla on tietty sama oikeus mielipiteeseesi kuin muillakin :) ja varsinkin, kun ne ei loukkaa ketään. Luulis.
"Hyvä terveys ja huono muisti" . Taas kerran lainattu lause, muistaakseni, keneltä, sitä en muista ;)
Hyvä mielikuvitus joskus.. jos ihan konkreettisetkin asiat ei onnea tuo.
Ja joskus hyvä olla vähä vähemmänkin onnellinen, osaa sitte nauttia niistä oikesta hetkistä.
Siinä mun ympäripyöreä vastaus, ollos hyvä ;)Lisäys vielä.. Tuost voi saada kuvan, että tarvii olla jotain ihmeellistä.
Mutta en mä paljon vaadi siihen onnen tunteeseen; sukulaisten pikkunaperot on ihania, monopolin peluu 4 vuotiaan kans on mielenkiintoista..harjoittelee siskonsa kans, että sitte pärjäävät mulle, ja monta muuta juttua ;)
Muutama kolli pyörii lähistöllä, se ei oo ihan arkea mulle..
Ne kommunikoi vähä eri tavoin.. :)Sibone kirjoitti:
Lisäys vielä.. Tuost voi saada kuvan, että tarvii olla jotain ihmeellistä.
Mutta en mä paljon vaadi siihen onnen tunteeseen; sukulaisten pikkunaperot on ihania, monopolin peluu 4 vuotiaan kans on mielenkiintoista..harjoittelee siskonsa kans, että sitte pärjäävät mulle, ja monta muuta juttua ;)
Muutama kolli pyörii lähistöllä, se ei oo ihan arkea mulle..
Ne kommunikoi vähä eri tavoin.. :);D mä tarttisin varsinkin huonomuistisia ihmisiä ympärille, sellaisia jotka äkkiä unohtaa mun toilailut :) Kaikessa on hyvä ja huono puoli, ja tää on intohimoisen luonteen vähemmän hauska osa :/
Ihana sinä kun jaksat pelata monopolia! Siitähän kaikki lapset tykkää :) Meilläkin on 3 eri versiota siitä, mutta välillä yritän jemmailla niitä :) tuhma minä.
Se oli vain ajan kysymys, koska ne kollit sua hoksaa, senkin kellohame :)))miss.fire kirjoitti:
;D mä tarttisin varsinkin huonomuistisia ihmisiä ympärille, sellaisia jotka äkkiä unohtaa mun toilailut :) Kaikessa on hyvä ja huono puoli, ja tää on intohimoisen luonteen vähemmän hauska osa :/
Ihana sinä kun jaksat pelata monopolia! Siitähän kaikki lapset tykkää :) Meilläkin on 3 eri versiota siitä, mutta välillä yritän jemmailla niitä :) tuhma minä.
Se oli vain ajan kysymys, koska ne kollit sua hoksaa, senkin kellohame :)))Joo siis, kyllä ne nelijalkaset tykkää sillä helmalla leikkiä.. Mut voi käsittää taas niin väärin.. oletan ;))
- tomppa2006
Tänä aamuna viimeksi tunsin olevani hyvin onnellinen ja aamukahvi maistui erittäin hyvälle. Kiireetön aamu, perhe nukkuu vielä, aamutoimet kaikessa rauhassa, ei töihin lähtöä...
Tuollaiset kiireettömät hetket ovat kullan arvoisia, koko kirjoittamaton päivä vielä edessä, vai onko se niin että mikään ei ole vielä mennyt väärin ;)
Hyvää vapaapäivää sullekin.
- Zinnia
Onni on tämä kiireetön hetki, kun voi antaa katseen ja mielen levätä upeassa talvimaisemassa
Onni on hetki halausten välissä; halauksen tuntua tai halauksen odotusta
Onni on hetki kun läheiset ovat tässä ja nyt, tai vasta matkalla kotiin
Unelmani eivät ole suuren suuret, mutta onnella on sydänjuuret
Monta onnen hetkeä otan vastaan päivittäin... auttaa kestämään ja selättämään murkkujen metkut ja ketkut ja kaiken muunkin päivän aikana kertyvän kuonan.
Ja mitä se onni on?
Jokainen meistä määrittelee sen varmasti eri tavoin - ja jokainen määritelmä on oikea määrittäjälleen.
Aurinkoisin mielin vapaapäivän viettoon =)Mukavaa nähdä suakin täällä! :)
Niin... ei kai se elämä aina helppoa ole, heittelee, milloin itse, milloin joku muu. Mutta jos sentään tunnistaa ne onnenhetket, niin aina helpottaa.
Jostain kuultu: "onni on hetki kahden onnettomuuden välillä". Se on eittämättä sitäkin joskus :)
Oikein onnellista vapaapäivää sinne!- Zinnia
miss.fire kirjoitti:
Mukavaa nähdä suakin täällä! :)
Niin... ei kai se elämä aina helppoa ole, heittelee, milloin itse, milloin joku muu. Mutta jos sentään tunnistaa ne onnenhetket, niin aina helpottaa.
Jostain kuultu: "onni on hetki kahden onnettomuuden välillä". Se on eittämättä sitäkin joskus :)
Oikein onnellista vapaapäivää sinne!Oli oikein onnistunut päivä =)
Kell onni on, se onnen kätkeköön -ajattelusta olen iän myötä päässyt eroon. Kun itsellä on hyvä mieli ja tasapainoisen onnellinen olo ja antaa sen näkyä, on kuin aurinko paistaisi...
Lapsenlapseen ja työkavereihin, bussikuskiin ja kaupan kassaan toimii, mutta, ikävä kyllä, murkkupojat tuntuvat olevan säteilylleni immuuneja...
Iloista aherrusta viikkoosi! Zinnia kirjoitti:
Oli oikein onnistunut päivä =)
Kell onni on, se onnen kätkeköön -ajattelusta olen iän myötä päässyt eroon. Kun itsellä on hyvä mieli ja tasapainoisen onnellinen olo ja antaa sen näkyä, on kuin aurinko paistaisi...
Lapsenlapseen ja työkavereihin, bussikuskiin ja kaupan kassaan toimii, mutta, ikävä kyllä, murkkupojat tuntuvat olevan säteilylleni immuuneja...
Iloista aherrusta viikkoosi!Sitä aurinkoa on hyvä jakaa, silloin kun se näkyy :) saattaa häivyttää tummat pilven jonkun toisen taivaalta. Kiitos sulle siitä! :))
- äitiiso
Ekaluokkalaisen onni ,
Olisin onnellinen jos minulla olisi isoveli joka hakisi minut mopolla koulusta.
Ainut lapsi.Ainutlapsukaisuudessa on muita hyviä puolia :) kukaan ei vedä sua letistä tai heittele sut lommolle pikku-autoilla.
- iSo äiskä
miss.fire kirjoitti:
Ainutlapsukaisuudessa on muita hyviä puolia :) kukaan ei vedä sua letistä tai heittele sut lommolle pikku-autoilla.
Kyllä isoäidilläkin tuli hieman suru, kun lapsi sanoi sen vielä niin surullisella äänellä.
Yriti kyllä parhaani mukaan lohduttaa. iSo äiskä kirjoitti:
Kyllä isoäidilläkin tuli hieman suru, kun lapsi sanoi sen vielä niin surullisella äänellä.
Yriti kyllä parhaani mukaan lohduttaa.Se olikin aito tarina :) Onhan tuo hellyttävää. Nähnyt jonkun toisen isoveljen hakemassa luokkakaveria? Täytyyhän elämän vääryyksiä saada surra :) Onni on myös lohduttava isoäiti ♥
- onnellisuutta
"Onni on onkijain sammakon poikia vain" "Onnikin täällä vaihtelee, piilossa pysyy kulta"
"Onni ei tule etsien, vaan se tulee eläen"
"Onnelliset hetket ovat kuin lyhtyjä, ne valaisevat läpi elämän"
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700