vanhat miehet missä ? 35-60

vmtl

elikkäs olen 19v ja haluaisin kovasti vanhempaa miestä. lukenut täältä usein kuinka vanhemmat miehet heittävät nuoremmille irstasta juttu ja vissiin haluaisivat jtn tehdä heidän kanssaa nii minun mielestä khyllä vanhempi ja kokeneempi on aina parempi ja mukavempi.

12

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kuuskymppinen ja mielestäni olet oikeassa. Vanhempi mies on kokeneempi, maltillisempi ja rauhallisempi. Kokeneella on varaa antaa nuoremman tottua asioihin ja tilanteeseen.

• twinkki16

Mä oon 16 ja en kyl vois sekstailla kovin vanhan kaa. Korkeintaan kolmikymppisen, ehkä... voisha se olla jännittävä kokemus.

• +35v. miehet <3

Täytyy sanoa, että oikein tein kun pari vuotta sitten pidin seksisuhdetta vanhempaan mieheen muutaman kuukauden. Vanhemmat miehet ovat paljon varovaisempia ja huomaavaisempia. Nyt sitä uskaltaa ottaa jo yhteyttä saman ikäisiin ja samalla tietää, esimerkiksi mikä seksiasento on paras yms.

• kokenut top

niih... ei kaikki vanhat myöskään halua nuorta... tosin minä kyllä ;) oon yli nelikymppinen, mutta näytän paljon nuoremmalta! oon hoikka ja sporttinen !! Mutta jos haluan nuorta, niin hänen täytyy olla hoikka ja tosi hyvännäköinen... ja tietysti btm !!!

• vmtl

mistäs näitä vanhoja löytää ? ja osaavat paremmin kaikkia hyviä kikkoja ;)

• Laita ilmoitus

20-30v, niin saat 30-60v vastaukset.

• Mä ainaski tykkään sekstata vanhempien miesten kanssa. Vanhemmat miehet osaa arvostaa sitä että saavat nuorta ja timmiä jäbää. Lisäks monet vanhemmat miehet osaa opettaa uusia juttuja. Lisäks sessiot on usein pidempiä eli hauskaa kestää

• koittakaa käyttäytyä

Mutta missä me vanhemmat ja kokeneemmat liikumme... ei meitä ainakaan, niistä baareista löydä, joissa pojat mennä kaakattaa ja varsi voi olla kuin miehellä mutta se järkikulta ei vielä kasvanut.
      P.s, Tosin olen tavannut myös erittäin fiksuja, homonuoria.

• experiencemyass..

No se on teidän mieltymys, muttei todellakaan kaikkien! Itse olen kokeillut muutamaa vanhempaa miestä ihan kokeilun vuoksi eikä ollut mukavaa. On väärin ajatella, että pitää ensin käydä harjoittelemassa kokeneemman kanssa ja vasta sitten voi etsiä oman ikäistä seurusteluun. Mutta jos joku kokee ettei uskalla oman ikäisen kanssa ja pystyy olemaan vanhemman kanssa seksisuhteessa niin mikään ei estä. Mutta itse en todellakaan pidä itseäni reilusti vanhemmista miehistä. Nautin seksistä muutenkin vain silloin kun tiedä pystyväni luottamaan toiseen ja kun välillä on rakkautta ja kiintymystä. Muuten seksi on vain pelkkä aktia ja hetkellistä tyydytystä. Jos seksi ei onnistu toisen henkilön kanssa siksi, että hän on kärsimätön ja hätäinen niin hän ei ole oikea henkilö siinä tilanteessa itselle. Kaikenlisäksi silloin kun olin kokematon niin minusta oli mukavaa toisen kokemattoman kanssa opetella ja tutkia eri juttuja.

• wwanhus ;)

Jep, jep - eikä meistä vanhemmista miehistä, kaikki halua olla opettajia eikä kokeiltavina - .
      Meilläkin on ihan omat tarpeet ja jutut.

Perässä tulette ja sitten sen huomaatte.

• jarno merasa

Minäkin otin aluksi vanhempia miehiä, koska he maksoivat kaiken ja ostivat lahjoja vaikken edes pyytänyt. No en kuitenkaan yli 30v ottanut.

• ei otettavissa,

ihanko et ottanut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1199
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe