Paavot sitä, Esaialaiset tätä. Joka saastanan aloituksessa.
Minä selasin eilen lävitse kesällä ostamaani halpisDVD-elokuvapakettia ja katselin elokuvan: 12 Apinaa. Aamuyöstä huomasin että telkkarista tulee yksi lempielokuvistani: Piina.
Olen katsonut sen ihan elokuvateatterissakin.
Ohjelmatietoihin oli TAAS kirjoitettu vanhemmille varoitus että jotkut kohtaukset saattavat saada nuorisonne hervottomasti nauramaan tai kyselemään vaikeita asioita.
0,1 prosentille lapsista saattavat olla haitallisiakin, varsinkin jos lapset eivät ole katselleet telkkarista uutisia.
Alkaisi kai olla aika jolloin riittäisi huomautus: Sopii lapsille.
Tässä aloituksessa on piilosanoma, saas nähdä kuka teistä poliittisista elukoista, tai fiksuista, huomaa sen ensimmäisenä.
En pahe pahakseni vaikka ketään ei kiinnostaisikaan, kertoohan sekin jotain :)
H.
Heevetti taas, teidän kanssanne
21
88
Vastaukset
- meeriamanda
Kuinkahan kauan vielä jälkipeliä pelataan? Ja tuo piilosanomasi on että olet ostanut television, josta katselet Piinan :))
"Meriameebani"
Kulta-apinani, yritin kirjoittaa ihqu-selvästi sinullekin, että olen katsellut tuon elokuvan ihan elokuvateatterissa.
Ja minä en koskaan näe tulevaisuutta jossa ostaisin Television.
Mietihän pidempään, piiloviesti on henkistä plaatua.
H.
Nyt tulee remmiä.
Olet valvonut aamuyöhön, mitä tehden?
Katsonut lapsilta kiellettyjä elokuvia, äänestänyt jotain Paavoa tai Esaa ja leikkinyt apinoiden kanssa."rasputia"
Sinä et tunne minua, tai olet ottanut minut liian sivuseikkana.
Nettielämäni päätty joskus 18.00 - 19.00, sen jälkeen heittäydyn usein ihan liveen, DVD-Elokuviinkin.
Viimeistään 22.00 pyrin olemaan unessa, ja Aurinko hetättää minut, ihan aina, 04.00 - 05.00.
Tänä aamuna, 09.15 annoin ääneni Väyryselle.
H.hunksz kirjoitti:
"rasputia"
Nettielämäni päätty joskus 18.00 - 19.00, sen jälkeen heittäydyn usein ihan liveen, DVD-Elokuviinkin.
Viimeistään 22.00 pyrin olemaan unessa, ja Aurinko hetättää minut, ihan aina, 04.00 - 05.00.
H.Minä en antanut ääntäni Väyryselle....
Vaan luotettavalle nuoremmalle henkilölle...))hunksz kirjoitti:
"rasputia"
H.Oi rakkaani, tunnen sinut paremmin kuin kukaan toinen, koskaan en voisi ottaa sinua sivuseikkana, olet elämäni keskipiste, sydän, aurinko, kuu, kaikki taivaankappaleet.
Aurinkoa en ole nähnyt viikkoon, mutta sinähän olet aurinkoni, en kaipaa muuta valoa. Mikään aurinko ei voi sinua herättää tuohon aikaan, vai näetkö ihanan unen minusta ja heräät sen muistojen loisteeseen.
Eläköön Paavo Väyrynen, hänestä tulee hyvä presidentti.maarina1 kirjoitti:
Minä en antanut ääntäni Väyryselle....
Vaan luotettavalle nuoremmalle henkilölle...))"maarina"
Olen kyllä ollut huomaavinani sinun olevan nainen, vaan mistäs sitä koskaan tietää.
Joten saat luvan höpöstellä, vaikka parempi oletkin musiikissa.
Hivele sinä siellä virkkaamiasi Pitsejä, ehkä joku poikanen haluaa niitä? :)
H.hunksz kirjoitti:
"maarina"
Olen kyllä ollut huomaavinani sinun olevan nainen, vaan mistäs sitä koskaan tietää.
Joten saat luvan höpöstellä, vaikka parempi oletkin musiikissa.
Hivele sinä siellä virkkaamiasi Pitsejä, ehkä joku poikanen haluaa niitä? :)
H.Yrittääkö hän tunkeutua väliimme?
Laulu sinulle karvaturrikkani, kestääköhän tuo oksa meitä, ei olla aivan hoikkia kumpikaan.
Ole sinusta sekaisin.
http://www.youtube.com/watch?v=fwuLma51Cxo
= niinku olisit meihin suivaantunut? Paavo, Paavo, Paavo, Sari, Pekka, Eva, Timo, Sauli ...
Paavo
Paavo
Paavo
Pekka
Sari
Eva
Timo
Sauli- hh.
Mikä valvotti?
"hh"
"Nettielämäni päätty joskus 18.00 - 19.00, sen jälkeen heittäydyn usein ihan liveen, DVD-Elokuviinkin.
Viimeistään 22.00 pyrin olemaan unessa, ja Aurinko hetättää minut, ihan aina, 04.00 - 05.00"
Vanhuus ei tule yksin, eikä sen mukana tuleva unettomuus.
Minulla tuo alkoi jo 33v. jotain.
Mutta, siihen on hyvä syy, 29v. aloitin nörtin hommat ja nörtti ei nuku koskaan järkevästi, rukkasia kun ei voi pudottaa 16.00
Se kun on aivo-juttu ja Aivokaan eivät koskaan nuku.
Rukkaskansan aivo kiehuu vain kuudenvuodenvälein.
Sinänsä harmillista, voisihan se ilmiö toteutua neljänkin vuoden välein.
H.- hh.
hunksz kirjoitti:
"hh"
"Nettielämäni päätty joskus 18.00 - 19.00, sen jälkeen heittäydyn usein ihan liveen, DVD-Elokuviinkin.
Viimeistään 22.00 pyrin olemaan unessa, ja Aurinko hetättää minut, ihan aina, 04.00 - 05.00"
Mutta, siihen on hyvä syy, 29v. aloitin nörtin hommat ja nörtti ei nuku koskaan järkevästi, rukkasia kun ei voi pudottaa 16.00
H.Minäkin äänestin Väyrystä.
hunksz kirjoitti:
"hh"
H.Huomasin profiilikuvastasi, että olet ruskettunut, Thaikussako kävit?
tinat kirjoitti:
Huomasin profiilikuvastasi, että olet ruskettunut, Thaikussako kävit?
"tinat"
Aina ei kannata hyökätä väkivaltaisesti, kannattaa alkaa hellävaraisesti, joteski rasvaisesti.
Et ole ainut joka on kiinnostunut kasvoistani tms.
Miehet päästäkseen irvistelemään ja naiset päästäkseen irvistelemään.
Mutta minä olen mummojenmies, odotan aikaa jolloin saan kuulla heitä olevani edesmenneen koulukaverin näköinen. :)
H.hunksz kirjoitti:
"tinat"
Aina ei kannata hyökätä väkivaltaisesti, kannattaa alkaa hellävaraisesti, joteski rasvaisesti.
Et ole ainut joka on kiinnostunut kasvoistani tms.
Miehet päästäkseen irvistelemään ja naiset päästäkseen irvistelemään.
Mutta minä olen mummojenmies, odotan aikaa jolloin saan kuulla heitä olevani edesmenneen koulukaverin näköinen. :)
H.Hunkseli:
Ei kannata suuttua, minähän yritin vain epäonnistuneesti olla vitsikäs, vatsakas tai mitä lie yritinkään, mie raukka poloinen parka ... :) Ei kuva miestä pahenna, jos ei naistakaan, luulen.tinat kirjoitti:
Hunkseli:
Ei kannata suuttua, minähän yritin vain epäonnistuneesti olla vitsikäs, vatsakas tai mitä lie yritinkään, mie raukka poloinen parka ... :) Ei kuva miestä pahenna, jos ei naistakaan, luulen."tinat"
Pulleat reidet eivät naista pahenna, kunhan liikkuvat.
Pulleat rinnatkin ovat kivat, kunhan edes pyrkivät pitämään ryhtinsä.
Paljaina esiteltävien Varpaiden pitää aina esiintyä punaisin lakoin, mitä räikeimmin, sen parenpi.
Mutta harva haluaa esillepanna muuta kuin varpaansa.
Minä en suutu mistään, enkä kestäänkään, sikäli kun eivät kirjoita ihan työttömien nuorten kieltä, siihen työttömyyteen kun olen osa-syyyllinen.
Puss.
Hhunksz kirjoitti:
"tinat"
Pulleat reidet eivät naista pahenna, kunhan liikkuvat.
Pulleat rinnatkin ovat kivat, kunhan edes pyrkivät pitämään ryhtinsä.
Paljaina esiteltävien Varpaiden pitää aina esiintyä punaisin lakoin, mitä räikeimmin, sen parenpi.
Mutta harva haluaa esillepanna muuta kuin varpaansa.
Minä en suutu mistään, enkä kestäänkään, sikäli kun eivät kirjoita ihan työttömien nuorten kieltä, siihen työttömyyteen kun olen osa-syyyllinen.
Puss.
HHunkseli
Kuvasta ihan vain sen verran, että se kertoo minun mielestäni ihmisestä jotain muutakin kuin ulkoista ... :)
Mitähän nuo profiilikuvasti kertovat sinusta muuta kuin että pidät kuumasta, en ole vielä keksinyt, vaan haitanneeko tuokaan mittään. Toivottavasti sulla kuitekin on ajastin, ettet ruskista seuraavan kerran itseäsi ihan karrelle.
(Hitsi, kun tuli nälkä. Eli jääkaapille, mars ...)- olet 70v
tinat kirjoitti:
Hunkseli
Kuvasta ihan vain sen verran, että se kertoo minun mielestäni ihmisestä jotain muutakin kuin ulkoista ... :)
Mitähän nuo profiilikuvasti kertovat sinusta muuta kuin että pidät kuumasta, en ole vielä keksinyt, vaan haitanneeko tuokaan mittään. Toivottavasti sulla kuitekin on ajastin, ettet ruskista seuraavan kerran itseäsi ihan karrelle.
(Hitsi, kun tuli nälkä. Eli jääkaapille, mars ...)Näytät ikäiseltäsi, kaunis harmaa tukka vai olisiko lähes valkoinen.
olet 70v kirjoitti:
Näytät ikäiseltäsi, kaunis harmaa tukka vai olisiko lähes valkoinen.
Kai lähes valkoinen juu. Ihan hyvä, jos näytän ikäiseltäni. :)
- osku äänestänyt
No tuohan loppu ja tuokin "huutaja" pääsee Kreikan kimppuun... :)))
- henrjii
Tiedetään tiedetään
pullaa ei kannata mussuttaa kun katsoo teeveetä. Läskiä lihanpäälle, ja välillä lenkille, ettei tule pullamössö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909