Siis onko muilla semmoista ongelmaa, että stressaa ihan kaikesta? Mulla on. Olipa sitten terkkarille meno tai hammaslääkäri, mikä tahansa koe, esitelmä/luokan edessä puhuminen, näytelmän esittäminen, laulukoe, kuukautisten alkaminen koulussa, koulusta myöhästyminen tai joku aivan muu, niin aina minä stressaan ja "tapahtumaa" edeltävänä iltana oon aivan hermona ja saatanpa vähän itkeäkin, vaikka kyseessä on turha asia!!
Ja sitten kun se on ohi niin oon ihan fiiliksissä :D Oisko mitään vinkkejä miten vois rentoutua ja oppia "chillaamaan" enemmän? :) Ja onko muilla tämmösiä oireita? ;D
Stressaan melkein KAIKESTA
5
171
Vastaukset
- too cool
Mulla on .. tai oli.. Sitten yhtäkkiä vain päätin että lopetan stressaamisen ja otan coolisti. Se oli virhe. Numerot laskee koulussa, koska totuin liikaa ottamaan coolisti. Käy vaikka nyrkkeilemässä säkkiin tms. auttaa purkamaan paineita, mutta älä tee samaa virhettä kuin minä, että ottaa liian coolisti
Mulla on kans sama ongelma. Stressaan huomisesta ku on terkkarille meno ja kaikkea muuta tyhjänpäiväista. Sinun kannattaa kuunnella jotain sinun lempi musiikkia ja unohtaa kaikki ongelmat. Unelmoi vaikka jostain samalla. Mulla se toimii. Oon muuten poika, 13.
Stressaan myös kaikesta muusta...
Kannattaa mennä juttelemaan koulun terkkarille päätä vaivaavista asioistasi.
1. Neuvo: syö paljon :()- Angel from heaven
Suosittelenpa että käy juttelemassa koulussa toimivalle kuraattorille vaikka! :) ite kävin ja stressailen vähemmän. Paitsi että juu oon 17 ja stressaan vieläki aivan älyttömän turhia asioita x___o Mutta siis pitää vaan miettiä ja kysellä itseltä että miksi stressaa ja mikä on pahinta mitä voi tapahtua tämän kyseisen asian kanssa yms! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837