Mitkä objektiivit sopivat tähän kameraan (a77)? En ole koskaan ennen käyttänyt Sonya, jote ei mitään tietoa...
Vastaukset 4
- kjfwleglw
Sonyn objektiivit, mikä pitäisi olla selviö.
- Valokuvaaja66
Sony kameroissa on ns. A-bajonetti.
Objektiiveja löytyy Sonylta, Sigmalta, Tamronilta.
Lisäksi kaikki vanhat Minoltan AF objektiivit sopivat.
Sonyssa kuvanvakain on rungossa joten myös vanhat objektiivit hyötyvät siitä.
Jos lontoon murre sujuu niin Dyxum sivustolla on runsaasti tietoa objektiiveista.
http://www.dyxum.com/lenses/index.asp- NEX 5
A77 käy Sonyn AF DT sarjan objektiivit ja Sonyn NEX sarjaan vain E objektiivit.
- Valokuvaaja66
NEX 5 kirjoitti:
A77 käy Sonyn AF DT sarjan objektiivit ja Sonyn NEX sarjaan vain E objektiivit.
Kuten yllä totesin A77 käy kaikki A-bajonetillä varustetut objektiivit, ei pelkästään Sonyn DT sarja.
Sigman kanssa tosin pitää olla tarkkana että kaikki Sigman objekttiivit eivät toimi uusissa Sonyn SLT ( A33/A35/A55/A65/A77 ) kameroissa. Yhteensopivissa on laatkossa merkintä "Compatible with A65/A77".
Sony NEX kameroihin käy adapterien kautta myös muita kuin E objektiivit, esim. juuri on julkistettu adapteri jolla voidaan käyttää Canon EOS objektiiveja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568