Canon eos 7d vai Sony a77?
Canonille sais paremmin objektiiveja, mutta a77:ssa on "pyyhkäisypanoraama"...
Kumpi parempi?
3
147
Vastaukset
- lluihji
Riippuu siitä, kummasta tykkäät enemmän, optisesta-, vai sähköisestä etsimestä.
Sonylla ei maisemia tiirailla, jos akku loppuu (tiiraillessa se myös loppuu), mutta muuten Sony on paperilla parempi monilta ominaisuuksiltaan.- NEX 5
Jos tuo pyyhkäisypanoraama on sama kuin NEX:ssä niin sen varaan ei kannata paljon laskea. Mulle se oli hienoinen pettymys koska resoluutio on alempi ainakin NEX:ssä.
- tiirailuun?
”Sonylla ei maisemia tiirailla, jos akku loppuu”
Joo maisemien ”tiirailuun” Canon on pitkätoimisempi, mutta siihen tarkoitukseen kiikari on moninverroin parempi.
Maisemien kuvaamiseen sony on parempi ja videookuvaamiseen erityisen paljon parempi. Canonin etsin ei toimi videokuvaamisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013