Noin vuodenkuluttua täytän 60v nyt jo olen miettinyt miten päivän vietän. Toisaalta haluaisin pitää synttärit kotona, ongelmana on vaan pieni asuntoni, tosin vieraita voisi kutsua niin että ne jotka pääsevät tulisivat päivällä, ja toiset sitten illalla. Toinen vaihtoehto on että lähden risteilylle ja jos joku haluaa mukaan lähteköön omilla kustannuksilla, ruuan voisin tarjota.
Kertokaapa miten vietitte omat 60v synttärit vihjeitä oteteen kiitollisuudella vastaan.
Kuuskymppiset tulossa
16
228
Vastaukset
- :))
Äsken vietin. Verhot kiinni, ei valoja, ei jälkiä lumeen.
Hiljaa, hissukseen, en vastannut puhelimeen
Hyvin meni.- Samoin täällä.
Kuten sinullakin mut ei ollut edes puhelinta silloin itselläni.
Nyt on mutta aivan eri syistä, ja enhän minä kahdesti täytä kuutta kymmentä.
- se oli 2010
Tietämättäni, mulle oli järjestetty yllätysbileet.
- meeriamanda
En viettänyt, kävimme avokkini kanssa konsertissa ja syöpöttelimme upeassa ruoravintolassa kaupungin yläpuolella...yllätyksenä se minulle tuli ;) oletin ettei hän edes muista päiviäni.
Ratki riemukkaasti juhlat suvun ja ystävien sekä yhteisyökumppaneiden ympäröimänä. Olen keskikesän lapsi. Bileet oli Mökillä ja kestivät yli viikonlopun. Aurinko paistoi täydeltä taivaalta, grillikeittiö ruokki nälkäisiä, saunan löylyt rentoutti ja järvi vilvoitti.. Ruoka eikä juomat loppuneet kesken eikä kukaan tylsistynyt.
Kukaan meistä ei ole kunnostautunut oman syntymänsä johdosta.
Miksi siis juhlia sitä.
Vaimoni on hieman erimieltä.
50-vuotispäivänä pakenin töihin ja vaimo hoiti delegaatiot ja vastaanotti viirit.
60-vuotispäivän paikannus on meille kummallekin ylivoimaista.
Kotona hisukseen tai jossakin muualla.
Voisit hoitaa muutamien muiden malliin ilmoittamalla lehdessä ettet sinä ja sinä päivänä vietä 60-vuotissynttäreitäsi siellä ja siellä, siihen ja siihen aikaan.
Kukka- ym. tervehdykset näkisit mieluummin eurosiirtoina eläketililläsi xxxxxxxx!- 23232323
Ei huono ehdotus ollenkaan.
- SAS*
Viime keväänä täytin ja olin työkokeilussa sen päivän. Vaimolle ja lapsilleni sanoin, että ei huomioida mitenkään.
Luokkakaverini kansakouluajoilta soitti ja onnitteli. Sisaruksilta tuli kortti.
Se oli minun tyylini "juhlia" tuota päivää. - Pirre*
Lapset järjestivät so. ostivat, vasten tahtoani, valmiit juhlat. tosin siitä on jo pian kolme vuotta aikaa..mutta helpolla pääsin. :)=hymiö
- 2010 60v
Minä pidin juhlat kotona, pitopalvelu hoiti tarjottavat ja tarjoilun. Mielestäni kohtuu hinnalla.
- kiitos tiedosta !
mikä oli se kohtuu hinta ?? kuinka monta ihmistä ??
pidot on tulissa, olisi kiva tietää vertailun vuoksi, osaisi suunitella paremmin.- näinkin
Vietin Kuubassa, viikon kiertoajelulla ja toinen Guarda la vacassa. Eikä surettanut ikääntyminen ollenkaan.
- 1943
Lapset ja mies järkkäsivät. Lähipiiri kutsuttiin paikalliseen ravintolaan. Siitä on jo aikaa - nyt pitää suunnitella seuraavia. Radiosta kuulin tänään, että pilkkikilpailuihin tarvitaan lupa. Kysyjällä oli ensi vuosi suunnitteila, ettei vain minulle!
- virva-tuulia***
En kertonut kenellekään. Muutama naapuri muisti ja kävi kukkapuskan kanssa. Keitin kahvit. Kortteja tuli tutuilta. Kotiväki muisti yllätyksellä.
Viinerikahvit join marketin baarissa. Iso kuppi ja vielä santsikuppikin.
Työnantaja antoi palkallisen vapaapäivän kun sitä kysyin; työehtosopimuksessa oli maininta palkallisesta vapaapäivästä vain 50-vuotispäivänä.
Muistaakseni kukaan ei huomioinut päivää mitenkään ja hyvä niin.- |
Minusta lähipiirin pitäisi kunnioittaa päivänsakarin mielipidettä.
Jos hän ei halua juhlia vanhenemistaan, pitäisi todellakin olla tukkeutumatta silti vierailulle kukkapuska kainalossa.
Tai kytätä, milloin hän tulee takaisin matkaltaan, ja sitten rynniä kutsumatta kylään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1196206Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625141SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun684273SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost123621Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203178SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352499Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01750