Langkawi Holiday villa resort wlania?

pallontallaaja

Löytyykö ko. hotellista wlania maksullisena tai ilmaisena? Tietääkö joku? Internet sieltä kyllä löytyy, mutta löytyykö verkkoa omalle laptopille...?

8

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simokki
    • lähellä asustellut

Wlaneista en tiedä mutta paikka sikisi suomalaisia ja venakkoja, n. fifti-sixti. Eli hyvin kotoiset oltavat tulee olemaan :)

• pallontallaaja

Kiitos Simokki.
      Tarkoittaako siis wireless internet facilities että wlani on vai ei ole, huoneessa, yleisissä tiloissa?

Lähellä asustellut, joo ei sinne ainoona suomalaisena tarvii lähtee jos samalla lennolla jo on yli 300 suomen taitajaa :D Mua ei haittaa, kunhan ei tarvii hoitaa lapsia eikä tehä ite ruokaa, eikä pukee toppatakkia! Loma

• pallontallaaja

google kääntäjä käänsi mulle wireless internet facilities = langaton internet tilat

Hyvä että löytyy. Käytännön kokemuksia google ei kertonut, eli pitääkö fyysisesti liikahtaa johonkin "tilaan" jotta saa wlanin napattua vai voiko sen nappaa huoneessa. Mut ei se mitään. Eiköhän tuo selvinne paikan päällä.

• Simokki

No joo., vähän sekavastihan tuo on merkitty.
      Kun erikseen vielä siellä on internet huone. Mutta luulen että siellä on wlan joka on lukittu, respasta ostamalla saa salasanan jolloin toimii huoneessakin. Pe lähtö langawille... :)

• spasiiba

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Ei tainnut olla edullisimmasta päästä tuntiveloitus.

• Pendex

Kallis oli Wlan yhteys ja hiton hidas.

• Ohjeita

Langkawilla on useita ravintoloita/baareja, joissa on ilmainen WLAN-yhteys. Salasanan saa pyytämällä henkilökunnalta. Nopeudet tietysti vaihtelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      158
      11059
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2493
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      976
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe