Löytyykö ko. hotellista wlania maksullisena tai ilmaisena? Tietääkö joku? Internet sieltä kyllä löytyy, mutta löytyykö verkkoa omalle laptopille...?
Langkawi Holiday villa resort wlania?
8
342
Vastaukset
- simokki
Katoppa googlesta. Ei isoa vaivaa tarvii nähdä.
http://www.holidayvillahotellangkawi.com/locationfacilities.htm
wireless internet facilities - lähellä asustellut
Wlaneista en tiedä mutta paikka sikisi suomalaisia ja venakkoja, n. fifti-sixti. Eli hyvin kotoiset oltavat tulee olemaan :)
- pallontallaaja
Kiitos Simokki.
Tarkoittaako siis wireless internet facilities että wlani on vai ei ole, huoneessa, yleisissä tiloissa?
Lähellä asustellut, joo ei sinne ainoona suomalaisena tarvii lähtee jos samalla lennolla jo on yli 300 suomen taitajaa :D Mua ei haittaa, kunhan ei tarvii hoitaa lapsia eikä tehä ite ruokaa, eikä pukee toppatakkia! Loma - pallontallaaja
google kääntäjä käänsi mulle wireless internet facilities = langaton internet tilat
Hyvä että löytyy. Käytännön kokemuksia google ei kertonut, eli pitääkö fyysisesti liikahtaa johonkin "tilaan" jotta saa wlanin napattua vai voiko sen nappaa huoneessa. Mut ei se mitään. Eiköhän tuo selvinne paikan päällä. - Simokki
No joo., vähän sekavastihan tuo on merkitty.
Kun erikseen vielä siellä on internet huone. Mutta luulen että siellä on wlan joka on lukittu, respasta ostamalla saa salasanan jolloin toimii huoneessakin. Pe lähtö langawille... :)- spasiiba
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Ei tainnut olla edullisimmasta päästä tuntiveloitus.
- Pendex
Kallis oli Wlan yhteys ja hiton hidas.
- Ohjeita
Langkawilla on useita ravintoloita/baareja, joissa on ilmainen WLAN-yhteys. Salasanan saa pyytämällä henkilökunnalta. Nopeudet tietysti vaihtelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996