Moi!!
Minkä pituiset temppusukset mun pitäis ostaa ku olen noin 150 cm pitkä ja lasketellu 8 vuotta. Olen 12 vuotias tyttö, olen temppuillut omilla tavallisilla laskettelusuksillani ja joskus vuokrannut temppusukset. Nyt olisi siis tarkoitus ostaa oikeat temppusukset. Osaan tavallisilla laskettelusuksilla 540astetta isosta hyndästä mutta temppusuksilla melkein 720 astetta: )
Temppusukset
7
411
Vastaukset
Ja vielä että mikä olisi hyvä merkki? Ajattelin että k2 vois olla hyvä.
- efwef
...... Jooo-o, eli heität 540, normeilla, ja 720twineillä... eise sun pyörimistä siellä ilmassa kato onko sulla normi sukset vai twinit..
- so true
Jep. Kusetuksen makua
- pelle
Ite oon harrastanu 4vuotta twineillä ja suosittelen k2 tai sit armadat hinta on noin sun ikäselle semmoset 200-400e
- persereigä
osta scotit tai linet salomon ois kyllä su ikäselle hyvä...
- Lasketellu 8vuotta
Suosittelen: Salomon, Head, Rocket ja K2
- freestailer
Atomic ARC
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003