Moi!!
Minkä pituiset temppusukset mun pitäis ostaa ku olen noin 150 cm pitkä ja lasketellu 8 vuotta. Olen 12 vuotias tyttö, olen temppuillut omilla tavallisilla laskettelusuksillani ja joskus vuokrannut temppusukset. Nyt olisi siis tarkoitus ostaa oikeat temppusukset. Osaan tavallisilla laskettelusuksilla 540astetta isosta hyndästä mutta temppusuksilla melkein 720 astetta: )
Temppusukset
7
410
Vastaukset
Ja vielä että mikä olisi hyvä merkki? Ajattelin että k2 vois olla hyvä.
- efwef
...... Jooo-o, eli heität 540, normeilla, ja 720twineillä... eise sun pyörimistä siellä ilmassa kato onko sulla normi sukset vai twinit..
- so true
Jep. Kusetuksen makua
- pelle
Ite oon harrastanu 4vuotta twineillä ja suosittelen k2 tai sit armadat hinta on noin sun ikäselle semmoset 200-400e
- persereigä
osta scotit tai linet salomon ois kyllä su ikäselle hyvä...
- Lasketellu 8vuotta
Suosittelen: Salomon, Head, Rocket ja K2
- freestailer
Atomic ARC
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473658Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672584
- 422424
- 131814