terveydenhoitajalla

minä

Kävelin kohti koulun terveydenhoitajan huonetta, minua jännitti vähän sillä tarkastusta ei tehnyt terveydenhoitaja vaan lääkäri joten tutkimus oli ilmeisesti perusteellisempi. Painoin nappia ja hetken odotettuani vihreä valo syttyi, astuin sisään ja näin noin nelikymppisen nainen jolla oli kauniit sääret ja todella isot rinnat. Tulin sisälle ja kättelimme hän katsoi papereitani ja sanoi että otetaan pituus ja paino ja käski riisutumaan alushoususilleen, tein työtä käskettyä ja menin vaa´alle menin ja hän merkkasi painoni, menin pituus paikalle ja hän alkoi asetella merkkiä pääni yläpuolelle, minä olin selkeästi häntä pitempi ja hän joutui kurottautumaan jolloin hänen rintansa tulivat melkein ulos paidan alta. Valkoisen paidan läpi näkyi muutenkin hänen mustat rintaliivit läpi jolloin minulla alkoi seisoa ihan täysillä, hän huomasi sen mekein heti ja hymyili vaisusti, sinulla taitaa vähän kiristää housuissa ja enempiä kyselemättä veti housut alas ja työnsi kaluni lämpimään suuhunsa, ei kestänyt kauaa niin olin räjähtämis pisteessä. Ilmoitin siitä hänelle, mutta hän ei ehtinyt alta pois ja laukesin hänen suuhunsa ja hänen paidalleen.
Hän otti paidan pois samoin kuin mustat rintsikatkin ja pyysi minua riisumaan hänen hameen, hän kääntyi ja aukasin napit sekä vetoketjun hameen alta paljastui mustat stringit jotka hän myös pyysi riisumaan, riisuin ja tunsin että hän oli jo aivan märkä, hän työnsi minut tutkimus pöydälle ja alkoi ottaa taas suihin, nyt hän ei vetänyt kun pari vetoa ja kääntyi hän nousi päälleni ja ohjasi kaluni sisäänsä hän alkoi liikkua ensin hitaasti ja sitten vähän kovempaa aloin pelätä että joku vielä kuulee sen verta kovaa meteliä pidimme. Kohta sain orgasmisn ja hän hymyili ja sanoi että saan terveen paperit

3

12859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------------------...

      no joopa joo

    • Kielipoliisi

      Mitä jos opettelisit laittamaan pisteet ja pilkut lauseisiin niiden oikeille paikoille, jolloin tekstisi olisi paljon helpommin luettavissa?

    • KinkyGirl

      Kirjoittajan ikä max 12 :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe