Eka kierros meni hyvin, vaikka mun ehdokas jäikin komoseksi. Kaikki äänet oli juitenkin pois kommunistelta. Ja sillä pohjalla jatketaan.
Jiungertti lupas jo ennen vaaleja erota duunistaan ja vaalien lopputuloksen selvitessä iilmoitti julkisesti antavan lausuntons kekasiviikkona.
Päästiin junkkerista
15
146
Vastaukset
Tämä oli ensimmäinen tappio koko kuusikymppisten elämää varjostaneelle punamultakörttiläiselle hegemonialle.
Eikä toivottavasti viimeinen...- meeriamanda
Tämä on parhautta!
- s-taka*
Odotellaan Jungnerin eroilmoitusta. Vai kääntääköhän puheensa että muka "ei sitä silleen tarkoittanut"... ?
- Sika_Eeva
Kapteeni res. eroaa Keskiviikkona.
Isoisä oli keskustan kansanedustaja.
- mötöne
Teistähän voiskin sanoo,
että sikojen suku. - yhteisvastuu
Kyllä LIPPONEN sanoi: Minun syy ei todella eroa, siis heti jo pyhäiltana...
" Ennen mies maansa myyköön, kun sanansa syököön"
Taitaa käydä niin että J ei eroa, tai sitten hänellä on jo toinen virka ja värkit. Epäilen pahasti että lähtee eläkkeelle.- Eipä syönyt sanojaan
Kylläpä erosi.
Uskon, että uusi virka tiedossa.
Hyvää jatkoa Jungerille!- ...
Luultavasti muuten ei virka.
Ei demarit ois mitenkään voineet salaa seläntakana kähmiä epäonnistuneelle puoluesihteerille eläkevirkaa. Mä luulen, yksityispuoli ja villinä veikkauksena Murdokin ostama suomitv. Suomessa kun ei ole ylitarjontaa kokeneista televisioyhtiöiden pääjohtajista.
Ihan hyvä tyyppi se mun mielestä noin demariksi on, ei haittaa yhtään, jos löytää itelleen vielä järkevääkin tekemistä
=DW= - miinukset lipposelle
Ryhdikästä käytöstä Jungerilta, jota ei voi sanoa Lipposen käytöksestä. Lipponen joka on saanut "vanhan valtiomiehen maineen" pitää yhtenä vaihto-ehtona jättää äänestämättä. Onko oikeasti iskenyt dementia vai miten vanha konkari voi tuollaista sanoa ( näyttää mallia) muillekin?
Lipposen luulisi mieltäneen demokratian oppimäärän ja suomen vaalijärjestelmän presidentinvaalissa ulkoa . Ja sen miten kansalaisen tulee käyttäytyä ? - ...
... kirjoitti:
Ei demarit ois mitenkään voineet salaa seläntakana kähmiä epäonnistuneelle puoluesihteerille eläkevirkaa. Mä luulen, yksityispuoli ja villinä veikkauksena Murdokin ostama suomitv. Suomessa kun ei ole ylitarjontaa kokeneista televisioyhtiöiden pääjohtajista.
Ihan hyvä tyyppi se mun mielestä noin demariksi on, ei haittaa yhtään, jos löytää itelleen vielä järkevääkin tekemistä
=DW=Ja pikkasen vielä.
Siis mun mielestä hienoa, jos tyyppi löytänyt töitä omalta alaltaan, mediasta. Se on se sen juttu ja sitä se on tehnyt. Tää aktiivipolitiikka oli jotenkin pakkonakki potkujen jälkeen. Pitäähän sitä tekevän miehen jotain tehdä.Pärjää se jatkossa vaikka ilman" oikeaa" työpaikkaakin, kansanedustajana.
Mun mielestä vaan olisi ollut suuri harmi, että noin kokenut ja pätevä mediaihminen olisi hautautunut johonkin demareitten puoluetoimistoon. Jos se olisi siellä poliittisena broilerina heilunut pitempään, siitä olisi tullut aivan liian tehokas ase demareille. Nyt on mahdollisuuksia, että tyyppi tekee vielä tosiaan jotain järkevääkin.
=DW= - juttailua
miinukset lipposelle kirjoitti:
Ryhdikästä käytöstä Jungerilta, jota ei voi sanoa Lipposen käytöksestä. Lipponen joka on saanut "vanhan valtiomiehen maineen" pitää yhtenä vaihto-ehtona jättää äänestämättä. Onko oikeasti iskenyt dementia vai miten vanha konkari voi tuollaista sanoa ( näyttää mallia) muillekin?
Lipposen luulisi mieltäneen demokratian oppimäärän ja suomen vaalijärjestelmän presidentinvaalissa ulkoa . Ja sen miten kansalaisen tulee käyttäytyä ?Jungner on älykkö, huomaahan sen jo hänen esiintymisestään. Vahinko vain että puolueessa muna on älykkäämpi kuin kana, joten Jungner teki aivan oikean itsensä näköisen päätöksen. Kyllähän kaikki Jutan ominaisuudet tunnistavat.
Ei siihen Lipposen vaalitulos paljonkaan vaikuttanut oli vain hyvä sauma Jungnerille tehtävästä. Onnea Jungnerillejatkossa. - meeriamanda
... kirjoitti:
=DW=Toivottavasti ei! Ärtsää jo nähdä äijännaama- Kaapelikortille sitten vaan SuomiTV :n
Ei sillä et kaipaisin. :)))
- enitseälyä
Mikähän muuttunee?
- '¨¨´+
Pitipähän ainakin puheensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509