J Palokosken tauluja etsimässä

elmum

Hei!

Metsästän isoisäni Juhani Palokosken tauluja, taulut ovat signeerattu J.Palokoski nimellä.
Isoisäni menehtyi jo 50 -luvulla joten taulut ovat varmastikin 40-50 luvulla maalattuja. Minut saa kiinni [email protected] osoitteesta!

20

3936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoki

Laitan sulle e-mailiin kuvan taulusta.
      T:Olavi Hokkanen

• Karhuk

Hei, sain käsiini yhden peltomaisemataulun jossa lukee "J.Palokoski -44".
      Jos olet kiinnostunut ostamaan sen niin olethan yhteydessä.

t.Kari (050-5689017)

• Takku

Minulla on v, 1942 talvimaisemataulu 63cm x 46cm , puh,nro 0400-712587.

• mm292

Hei!
      Minulla on J. Palokosken v. 1944 maalama, aika isokokoinen( 53 x 64 kehykset) muotokuvamaalaus. Kuva esittää työläismiestä, palttoo päällä, hatun hän just raapassut päästä tavattuaan jonkun. Ilme on kärsivän oloinen. Tosi hieno maalaus.
      Työ on luultavasti aluperäisessä kehyksessä. Jos haluat niin voin ottaa taulusta kuvan jaa lähettää sinulle. Itse sain, tai okeasti, pelastin joutumasta roskikseen. Pidän taulusta kovasti. Jos haluat tietää asiasta enemmän niin lähetä sähköpostia. [email protected]

• JK, Tampere

Olen lähettänyt 14.5.2013 nettiosoitteeseenne ([email protected]) kuvan omistamastani taulusta (signeeraus J. Palokoski -45). Oletteko saaneet kuvan?
      JK, Tampere

• kaarinak691@hotmail.

Minä asun Ruotsissa tulin tänne kun olin vauva, 8 kuukautta? Minun vanhemmat tuli Karjalasta ja minun isä tuli pakolaisena -49-. Ja äiti ja me lapset vuonna 50.
      Meidän kodissa oli taulu maalattu -41. Ja siinä lukee J.Palakoski -41.
      Se on aika synkkä maalaus siinä on purjevene ja myrskyvä meri.
      Se on nyt minun kaapissa, minä olen aina tykännyt että sen jotenkin surullinen.
      Ja silloinhän Karjala hävisi ja sota jatkoi.
      Se on varmaan sinun isoisän maalattu taulu.

• pro1

Jos kyse on samasta henkilöstä, niin nimi on Iivo Palokoski. Oli isäni veli.

• pro1

Oikaisen vielä, että maalavia veljeksiä oli kaksi Iivo ja Johannes. Jälkimmäinen ansioituneempi.

• arne1

Minulla on muutama muotokuva maalaus v-50. Ota yhteytä, jos kiinnostaa.

• Rantasalmi

Hei! Täältä löytyisi myös taulu vuodelta -45 J. Palokosken signeeraama. Hyvin tummasävyinen, kuvassa metsäistä rantaa.

• Jyrkis

Hei minulla on kukka-asetelma pöydällä, jossa on juhannusruusuJa vuodelta 44. En ole aivan varma onko j vai i nyt kun luin näitä kommentteja. Itse pidän Tästä taulusta kovasti, siinä oleva lasipurkki on todella mestarillinen. Onko Palokoski ollut noihin aikoihin Viitasaakrella, koska olen tunnistavansa tässä taulussa oleva isoäitini pöytäliinan. Voin lähettää kuvan tästä taulusta

• KiikalaSalo

Hei,

Minulla on talvimaisema, jossa lunta ja punarunkoisia honkia. Se on signeerattu J. Palokoski -48. Ota yhteyttä jos taulu kiinnostaa.

• Sullon-

---mieletön mielikuvitus noiden nimimerkkiesi kaa! :D Tuo logiikkasi vain hieman ontuu, kuka helvetti nyt mittumaarina mitää tauluja olisi ostamassa! Jo tosta on hyvä vetää tiettyjä johtopäätöksiä eiks vain. hihi

• 4vvanha

Terve
      Minulla on kaksi.

• 54kosan

Kaksi j. Palokosken taulua vuodelta -49 löytyy.

• Tauluniemi

Mieheni on hankkinut J. Palokosken vaaramaiseman, jossa vettä etualalla vuodelta 1947 signeerauksella. Koko 53x 64. Jos olette vielä kiinnostunut keräämään isoisänne tauluja, voitte soittaa numeroomme 02 2370835. Maisema voisi olla Paanajärveltä.

• Maarit

Hei, Meiltä löytyy J Palokosken signeerama taulu aiheena Kuusamo, Rukavaara. Se on vuodelta 1949. Jos olet vielä kiinnostunut, niin soita 0405182883.

• Maustep

Minulla on J.Palokoski signeerauksella oleva taulu "Autti-järveltä"öljytyö vuodelta 1952 koko 44x32cm,kehyksen kanssa 52x40cm yht.tiedot: 050518316

• Anonyymi

Terve kokoelmissani on isoisäsi öljyvärimaalaus kuvaa jäätymässä olevaa uittojokea,
      Koko 40x50 v.-49. Terv. Teuvo Ypyä, kuvanveistäjä, kultaseppämestari, F.G.A. ,Kemi

• Anonyymi

Hei,
      Laitoin viestiä mökkistämme maalatusta taulusta

P. Lairila

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe