J Palokosken tauluja etsimässä

elmum

Hei!

Metsästän isoisäni Juhani Palokosken tauluja, taulut ovat signeerattu J.Palokoski nimellä.
Isoisäni menehtyi jo 50 -luvulla joten taulut ovat varmastikin 40-50 luvulla maalattuja. Minut saa kiinni [email protected] osoitteesta!

20

3412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoki

      Laitan sulle e-mailiin kuvan taulusta.
      T:Olavi Hokkanen

    • Karhuk

      Hei, sain käsiini yhden peltomaisemataulun jossa lukee "J.Palokoski -44".
      Jos olet kiinnostunut ostamaan sen niin olethan yhteydessä.

      t.Kari (050-5689017)

    • Takku

      Minulla on v, 1942 talvimaisemataulu 63cm x 46cm , puh,nro 0400-712587.

    • mm292

      Hei!
      Minulla on J. Palokosken v. 1944 maalama, aika isokokoinen( 53 x 64 kehykset) muotokuvamaalaus. Kuva esittää työläismiestä, palttoo päällä, hatun hän just raapassut päästä tavattuaan jonkun. Ilme on kärsivän oloinen. Tosi hieno maalaus.
      Työ on luultavasti aluperäisessä kehyksessä. Jos haluat niin voin ottaa taulusta kuvan jaa lähettää sinulle. Itse sain, tai okeasti, pelastin joutumasta roskikseen. Pidän taulusta kovasti. Jos haluat tietää asiasta enemmän niin lähetä sähköpostia. [email protected]

    • JK, Tampere

      Olen lähettänyt 14.5.2013 nettiosoitteeseenne ([email protected]) kuvan omistamastani taulusta (signeeraus J. Palokoski -45). Oletteko saaneet kuvan?
      JK, Tampere

    • kaarinak691@hotmail.

      Minä asun Ruotsissa tulin tänne kun olin vauva, 8 kuukautta? Minun vanhemmat tuli Karjalasta ja minun isä tuli pakolaisena -49-. Ja äiti ja me lapset vuonna 50.
      Meidän kodissa oli taulu maalattu -41. Ja siinä lukee J.Palakoski -41.
      Se on aika synkkä maalaus siinä on purjevene ja myrskyvä meri.
      Se on nyt minun kaapissa, minä olen aina tykännyt että sen jotenkin surullinen.
      Ja silloinhän Karjala hävisi ja sota jatkoi.
      Se on varmaan sinun isoisän maalattu taulu.

    • pro1

      Jos kyse on samasta henkilöstä, niin nimi on Iivo Palokoski. Oli isäni veli.

      • pro1

        Oikaisen vielä, että maalavia veljeksiä oli kaksi Iivo ja Johannes. Jälkimmäinen ansioituneempi.


    • arne1

      Minulla on muutama muotokuva maalaus v-50. Ota yhteytä, jos kiinnostaa.

    • Rantasalmi

      Hei! Täältä löytyisi myös taulu vuodelta -45 J. Palokosken signeeraama. Hyvin tummasävyinen, kuvassa metsäistä rantaa.

    • Jyrkis

      Hei minulla on kukka-asetelma pöydällä, jossa on juhannusruusuJa vuodelta 44. En ole aivan varma onko j vai i nyt kun luin näitä kommentteja. Itse pidän Tästä taulusta kovasti, siinä oleva lasipurkki on todella mestarillinen. Onko Palokoski ollut noihin aikoihin Viitasaakrella, koska olen tunnistavansa tässä taulussa oleva isoäitini pöytäliinan. Voin lähettää kuvan tästä taulusta

    • KiikalaSalo

      Hei,

      Minulla on talvimaisema, jossa lunta ja punarunkoisia honkia. Se on signeerattu J. Palokoski -48. Ota yhteyttä jos taulu kiinnostaa.

      • Sullon-

        ---mieletön mielikuvitus noiden nimimerkkiesi kaa! :D Tuo logiikkasi vain hieman ontuu, kuka helvetti nyt mittumaarina mitää tauluja olisi ostamassa! Jo tosta on hyvä vetää tiettyjä johtopäätöksiä eiks vain. hihi


    • 4vvanha

      Terve
      Minulla on kaksi.

    • 54kosan

      Kaksi j. Palokosken taulua vuodelta -49 löytyy.

    • Tauluniemi

      Mieheni on hankkinut J. Palokosken vaaramaiseman, jossa vettä etualalla vuodelta 1947 signeerauksella. Koko 53x 64. Jos olette vielä kiinnostunut keräämään isoisänne tauluja, voitte soittaa numeroomme 02 2370835. Maisema voisi olla Paanajärveltä.

    • Maarit

      Hei, Meiltä löytyy J Palokosken signeerama taulu aiheena Kuusamo, Rukavaara. Se on vuodelta 1949. Jos olet vielä kiinnostunut, niin soita 0405182883.

    • Maustep

      Minulla on J.Palokoski signeerauksella oleva taulu "Autti-järveltä"öljytyö vuodelta 1952 koko 44x32cm,kehyksen kanssa 52x40cm yht.tiedot: 050518316

    • Anonyymi

      Terve kokoelmissani on isoisäsi öljyvärimaalaus kuvaa jäätymässä olevaa uittojokea,
      Koko 40x50 v.-49. Terv. Teuvo Ypyä, kuvanveistäjä, kultaseppämestari, F.G.A. ,Kemi

    • Anonyymi

      Hei,
      Laitoin viestiä mökkistämme maalatusta taulusta

      P. Lairila

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe