Terve!
Etsimme hääautoa tulevalle kesällä. Hääpäivämme on 7.7. Tarvitsemme autoa koko päiväksi.
Toiveena on klassinen italialainen auto (Alfa Romeo, Fiat, Ferrari...), mielellään avoauto. Fiat 1200 olisi mahtava vaihtoehto!
Voi tarjota myös muita klassikoita / vanhohkoja malleja / avoautoja.
Otathan yhteyttä jos tiedät jonkun jolla olisi sopivaa tarjota.
HÄÄAUTO HKI 7.7.2012
häät_2012
2
228
Vastaukset
- Lincoln-77
Hei, kiinnostaako Ford Lincoln MarkV, vuosimallia -77. Auto on valkoinen ja todella upea hääautoksi. Kuljettaja tulee mukana. Auton saa vuokrata Tampereen seudulla. Missä te olette?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm76767J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498