Kuulin juuri miten rumasti eräs henkilö oli kommentoinut meidän perhettä siitä, että meillä on 11 kehitysvammaista ja 2 erikoislasta. Tuon kyseisen henkilön mukaan olemma raskas taakka kunnalle. Olemme pienellä paikkakunnalla ja sana leviää helposti.
Perhestämme puhutaan pahaa
10
664
Vastaukset
- ,.,.-,.-,-.
Olettehan te raskas taakka kunnalle, eikä siitä tarvitse edes sanan levitä, vaan jokainen sen ymmärtää itse.
- gdsdfhllö
Tyhmä provo. Kukaan erityislapsen vanhempi ei sanoisi "erikoislapsi" eikä kellekään voi syntyä 11 kehitysvammaista...
- addexx
Kyllä vaan voi syntyä samalle naiselle 11 kehitysvammaista lasta.
- asfsfsff
joo sit voi harkita et kannattaako niitä lapsia tehä jos kaikista tulee vammasia
- dthdfusj
Yleensä kehitysvammaisia syntyy semmoisiin perheisiin toinen toisensa jälkeen, jos esim. serkukset yhtyneet toisiinsa tai muuten lähisukua. Suomessa kun serkukset saavat mennä naimisiinkin.
- Oikeassa on
Tuo kyseinen henkilö puhuu aivan totta. Erityislapset tulevat kalliiksi. Jos erityislapsilla on vielä erityisvanhempi, joka ei tunne edes oikeaa termistöä, tulee myös erityislapsien erityisvanhempi kunnalle kalliiksi.
- !!! !!! !!! !!!
Että oletta ilkeitä hävekkää!
- Aivot käyttöön
!!! !!! !!! !!! kirjoitti:
Eikö se ole avaajan syytä hävetä, kun ei ymmärrä lopettaa huonojen geeniensä jatkamista veronmaksajien kustannuksella?
- Höhhöhhööööööö
!!! !!! !!! !!! kirjoitti:
Se on: Että olette ilkeitä, hävetkää!
ei "Että oletta ilkeitä hävekkää! "
:D
- JK
NINKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594