Heips !
En tiedä kuuluuko tämä nyt tälle palstalle, mutta kysynpä nyt vaan.
Olen tehnyt 25v sitten sopimuksen erään henkilön kanssa.
Sopimus menee näin: mikäli meistä toinen kuolee, tulee hän ilmestymään tälle elossa olevalle joko unessa / päivällä. Kuolleen täytyy kertoa millaista on kuoleman jälkeen...
Eli tilanne on se, että minä olen elossa ja sain kuulla eilen että tämä henkilö jonka kanssa sopimus on... nyt kuollut....
Minä en edes muistanut koko asiaa... kunnes äitini muistutti minua siitä asiasta...
Nyt hieman ehkä pelottaa....plääh väärä sana... ehkä jännittää... tms...
Ehkä toivon että tämä kuollutkin olisi unohtanut asian....
Eli onko joku teistä tehnyt moista sopimusta ? Onko kokemuksia asiasta ? Onko tässä nyt varauduttava haamujengiiin ??? ;-)
Unessa ???
Mullan alta terveisiä(kö) ?
1
300
Vastaukset
- .,.,.,.,
.... mun viereiselt kuoli just yx tyyppi... halusin nähä hänet unessani, ja pyysin mielessäni häntä tulemaan... unestani en muista kuin lopun, jossa henkilö antoi jonkun kirjeen minulle, ja sanoi että tästä ei saa puhua kenellekkään.. ilmeisesti sen takia en muista untani. Tää kuulostaa aika hullult, mut rukoile henkilöä uneesi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701