Mullan alta terveisiä(kö) ?

Uneksia...

Heips !

En tiedä kuuluuko tämä nyt tälle palstalle, mutta kysynpä nyt vaan.
Olen tehnyt 25v sitten sopimuksen erään henkilön kanssa.

Sopimus menee näin: mikäli meistä toinen kuolee, tulee hän ilmestymään tälle elossa olevalle joko unessa / päivällä. Kuolleen täytyy kertoa millaista on kuoleman jälkeen...

Eli tilanne on se, että minä olen elossa :-) ja sain kuulla eilen että tämä henkilö jonka kanssa sopimus on... nyt kuollut....:-(

Minä en edes muistanut koko asiaa... kunnes äitini muistutti minua siitä asiasta...

Nyt hieman ehkä pelottaa....plääh väärä sana... ehkä jännittää... tms...

Ehkä toivon että tämä kuollutkin olisi unohtanut asian....

Eli onko joku teistä tehnyt moista sopimusta ? Onko kokemuksia asiasta ? Onko tässä nyt varauduttava haamujengiiin ??? ;-)

10

1674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maallinen

Houdinin Harri teki sopimuksen vaimonsa kanssa "viimeisestä" paosta, mutta eipä manalan päälliköt päästäneet Harrin sielua ilmoittelemaan itsestään,vai eikö viitsinyt(palata?), ehkä viihtyy mukavasti siellä minne kuoltuaan joutui?

• Skeptikko M33

Minulla ei ollut mitään sopimusta mutta kun äitini kuoli sairaalassa, niin hän tuli unessa hyvästelemään minut ja heräsin siihen. Katsoin kelloa ja painoin ajan mieleeni.

Seuraavana päivänä sairaalassa kysyin äitini kuolinhetkeä ja se oli sama kuin aika jolloin hän ilmestyi minulle.

Olen skeptikko, enkä usko jumaliin tms. Kokemus pani kyllä miettimään asioita oikein tosissaan...

• Vielä Äippä elossa.

Nämä eivät ole leikin asioita, ei saa juksata!(?)

• Mika
        Vielä Äippä elossa. kirjoitti:

Nämä eivät ole leikin asioita, ei saa juksata!(?)

Teoriassa voisi olla mahdollista, että sukulaisten välillä olisi jonkinlainen sähköinen yhteys. Kun hänen äitinsä sitten sammui ja hän (eli siis aivojen sekä aivojen muodostaman sähköjännitteen) katosi, jännite purkautui ja hän heräsi siihen. Aika kaukaa haettu teoria, mutta teoriassa tämä teoria voisi olla totta.

• yksi
        Mika kirjoitti:

Teoriassa voisi olla mahdollista, että sukulaisten välillä olisi jonkinlainen sähköinen yhteys. Kun hänen äitinsä sitten sammui ja hän (eli siis aivojen sekä aivojen muodostaman sähköjännitteen) katosi, jännite purkautui ja hän heräsi siihen. Aika kaukaa haettu teoria, mutta teoriassa tämä teoria voisi olla totta.

tarvita sukulaisuutta. Riittää kun on yhteys elämän aikana ollut. Toisilla herkkyys on...toisilla ei. Jokainen tietää sen itsessään kuinka on. Siihen ei toisten spekulaatioita tarvita. Mikä on toiselle täysin tuntematonta ja hän pitää sitä huuhaana. Se on toiselle sitä elämää jossa elää joka päivä. Meitä on moneksi. Ja se pitäisi vähitellen kyetä myöntämään. Niin niiden jotka asioita kokevat kuin myös niiden joille asioiden kokeminen on kaukana tulevaisuudessa.

• ystävykset.

Tein vastaavan sopimuksen parhaan ystäväni kanssa. Olimme nuoria, ystäväni olin tuntenut koko elämäni ajan, olimme erittäin läheisiä.
      Ystäväni kuoli. Pian hänen pois menonsa jälkeen olin erämaamökillä, jossa hänkin oli käynyt ja illalla tiesin, että hän oli oven takana. Kerroin hänelle, että pelkään ja hän poistui. Puhun hänelle vieläkin usein ja uskon, että hän kuuntelee. Samaisella mökillä on tapahtunut todella outoja asioita.

• Uneksija

Näköjään muillakin on vastaavaa kokemusta. Taidan jäädä nyt sitten odottelemaan uutta tapaamista.

Kerron sitten telle josko tapaan tämän henkilön.... :-)

• luettu

joo, ukomatonta mutta totta-kirjaa on näköjään luettu.

• Männikkö-kalevi

"Mullan alta" löytyi 1965vuonna Jalasjärven Luopajärveltä kuivatun järven pohjasta ojankaivuun yhteydessä 27 senttimetriä pitkä pronssinen keihäänkärki, esine löytyi noin 50cm syvyydestä kaivetusta ojanreunasta. Järvi joka oli matala ja oli helppo kuivata viljelysmaaksi oli kalainen järvi. Kärki edustaa tutkimusten mukaan vanhemman pronssikauden tyyppiä(2. Tai 3 periodi), pronssikausi ajoitetaan suomessa 1500 -500 e.kr. esine on luovutettu kansallismuseon kokoelmiin,museo maksoi esineestä 3000mk aikoinaan.

• tämmöttii

Sukulaiseni ystävä oli puhunut tällaisesta kuolen jälkeisestä ilmoittelusta joskus oman äitinsä kanssa. Hän oli ollut kovin suruissaan äitinsä poismenon jälkeen, eikä minkäänlaista merkkiä tuonpuoleisesta ollut kuulunut. Kuitenkin lopulta ihan arkiaskareita tehdessään hän oli tuntenut suuren lämpimän halauksen, joka oli kuin kietounut hänen ympärilleen. Samalla hän oli tuntenut äitinsä viestin, että "täällä on hyvä olla, älä sure".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe