Hei! Meille on tehty yksi pitkän kaavan icsi julkisella. Munasoluja tuli normaali määrä, niiden hedlmöitysprosentti oli normaali ja ensin siirretty alkio oli hyvä. Saimme yhden PASin, kun muut alkiot eivät oikein selvinneet sulatuksesta. Nyt olisi sama rumba edessä. En vain mitenkään haluaisi käydä läpi oman hormonitoiminnan pysäytystä taas. Olen jo 36-vuotias, ja pelkään koko ajan, että vaihdevuodet jäävät päälle. Jo nyt icsin jälkeisenä vuonna ovat pms-oireet vähentyneet. Julkisella eivät suostu tekemään lyhyellä kaavalla hoitoa. Olisiko sillä muuten mahdollisuuksia onnistua? Olen terve ja normaalipainoinen, minusta ei ole löytynyt mitään vikaa ja kierto pyörii normaalisti ultrista ja ovulaatiotesteistä päätellen ovulaatio tapahtuu.
ICSI pitkä kaava
Lyhyttä haikaillen
1
189
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestä. On totta, että pitkän hoito-ohjelman hormonijarrutus on monille todella raskasta. Onneksi meillä on olemassa myös kevyempi vaihtoehto, josta olet itsekin tietoinen. Hoitotulos eli raskauden onnistuminen on molemmilla systeemeillä yhtä todennäköistä. Eli kyllä hoito voi onnistua toisella tai kolmannellakin yrittämällä. Ensimmäisen ICSIn jälkeen (tuoresiirto pakastetun alkion siirrot) onnistuu noin puolet pareista.
Jaksamista toivottaen
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan95937Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv675701- 453946
- 203617
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353476Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h463340No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413243- 522929
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni32665- 422655