Onko kellään alkanut vaihtareiden alkaessa myös suoliston toiminta hidastua? Itsellä joka-aamuinen tyhjennys vaihtunut n. 2x viikossa tapahtuvaksi ja määrältäänkin pienentynyt. Ihmettelen mihin se kaikki ruoka oikein sitten menee..Vai onko syytä huolestua jostakin?
Suolisto
4
232
Vastaukset
- 23
korjautuu hormoneilla
- violet70
Olen kuullu, se kai johtuu vaihdevuosiin liittyvästä aineenvaihdunnan hidastumisesta.
Onko kellään käyny päinvastoin? Mulla on hikoilun myötä muukin aineenvaihdunta kiihtyny ja vatsa toimii. Vähän niin kuin nuorempana tyttönä aina kuukautisten aikana ;) kai sekin johtuu hormoneista. Ja mulla vasta esivaihtareita menossa.- näin mulla
Olen 56v ja vatsani toimii, ehkäpä vielä vilkkaammin, kuin ennen. En käytä korvaushoitoa.
- nyt Kax pötköä
Minulla on aineenvaihdunta hidastunut paljonkin. Laitan nyt tähän ohjeeksi, en pelotteluksi. Suolistoni panttasi ja oli joskus kramppeja ja yhtä pieretystä. Mitään vikaa ei löytynyt mutta lääkäri passitti suolistotähystykseen, kun "on jo tuota ikääkin". (60 v) Sieltäpä löytyi muhkea kasvain, joka hirtettiin. Sillä ei ole mitään tekemistä ummetuksen kanssa, mutta lääkärin mukaan ne usein muuttuvat pahanlaatuisiksi. Oli kuulemma onni, että poistettiin ajoissa, varsinkin kun oli "paksukaulainen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764