Tyttöjä privat-larppiin =)

Alex28

Heips=)!!!
Etsin 17-19 vuotiaita tyttöjä privaatti larppaus sessioihin, kaikkeen kivaan! Olen 28-vuotias mies tampereen seudulta... OTA yhteyttä jo tänään! =)

8

2525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JeesJees

Ideahan on hyvä ja voisi tuottaakkin tulosta, mutta tuon ikäiset larppaaja tytöt ottavat itsensä yleensä turhan vakavasti eivätkä voi suostua moiseen larp sanan väärinkäyttöön.
      Ehkä jos vanhemmilla tytöillä olisi jo huumorintajua...

• tyttö86

vitun pervo "oon 28 ja haluaisin tehä kaikkee kivaa 17-19v tyttöjenkaa!!!"

vittu sä oot sairas

• Örkki

Herätys, pimatsu. Vittu sä oot dorka. Sulle pitää vissiin kaikki vääntää rautalangasta.

• Nick_Name

Itse alkuperäiseen viestiin puuttumatta voisin huomauttaa että ei ole mitenkään pervoa jos ikäero on kymmenen vuotta. Suurin osa 17-19 vuotiaista naisihmisistä kyllä tietää miten toimia näissä asioissa, ja voisivat jopa oppia vanhemmalta mieheltä jotain.

• ezjoy

28 ja 17-19 tyttöjen kanssa??!?
        Herää pahvi!

• Zarah&Zallah

Heih Alexi=)) täs olis kax 17wee gimmaa täält hämeenlinnan suunnalt, mailaax meille jos kinnostaaa=))??? ollaan larpitettu vast kyl vähä aikaa mut eiköhä kexitä jotai muutaki =)))

[email protected] =))))

• Nevie

"hieman" haiskahtaa nyt kusetukselta :D

• Dead clown
        Nevie kirjoitti:

"hieman" haiskahtaa nyt kusetukselta :D

Ei yhtään, ei.^-^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      71
      2741
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2150
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      75
      2030
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      252
      1674
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      69
      1433
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      299
      1374
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      77
      1305
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1196
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      125
      1115
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      1017
    Aihe