Heips=)!!!
Etsin 17-19 vuotiaita tyttöjä privaatti larppaus sessioihin, kaikkeen kivaan! Olen 28-vuotias mies tampereen seudulta... OTA yhteyttä jo tänään! =)
Tyttöjä privat-larppiin =)
8
2525
Vastaukset
- JeesJees
Ideahan on hyvä ja voisi tuottaakkin tulosta, mutta tuon ikäiset larppaaja tytöt ottavat itsensä yleensä turhan vakavasti eivätkä voi suostua moiseen larp sanan väärinkäyttöön.
Ehkä jos vanhemmilla tytöillä olisi jo huumorintajua... - tyttö86
vitun pervo "oon 28 ja haluaisin tehä kaikkee kivaa 17-19v tyttöjenkaa!!!"
vittu sä oot sairas- Örkki
Herätys, pimatsu. Vittu sä oot dorka. Sulle pitää vissiin kaikki vääntää rautalangasta.
- Nick_Name
Itse alkuperäiseen viestiin puuttumatta voisin huomauttaa että ei ole mitenkään pervoa jos ikäero on kymmenen vuotta. Suurin osa 17-19 vuotiaista naisihmisistä kyllä tietää miten toimia näissä asioissa, ja voisivat jopa oppia vanhemmalta mieheltä jotain.
- ezjoy
28 ja 17-19 tyttöjen kanssa??!?
Herää pahvi!
- Zarah&Zallah
Heih Alexi=)) täs olis kax 17wee gimmaa täält hämeenlinnan suunnalt, mailaax meille jos kinnostaaa=))??? ollaan larpitettu vast kyl vähä aikaa mut eiköhä kexitä jotai muutaki =)))
[email protected] =))))- Nevie
"hieman" haiskahtaa nyt kusetukselta :D
- Dead clown
Nevie kirjoitti:
"hieman" haiskahtaa nyt kusetukselta :D
Ei yhtään, ei.^-^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017