Tyttöjä privat-larppiin =)

Alex28

Heips=)!!!
Etsin 17-19 vuotiaita tyttöjä privaatti larppaus sessioihin, kaikkeen kivaan! Olen 28-vuotias mies tampereen seudulta... OTA yhteyttä jo tänään! =)

8

2585

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JeesJees

Ideahan on hyvä ja voisi tuottaakkin tulosta, mutta tuon ikäiset larppaaja tytöt ottavat itsensä yleensä turhan vakavasti eivätkä voi suostua moiseen larp sanan väärinkäyttöön.
      Ehkä jos vanhemmilla tytöillä olisi jo huumorintajua...

• tyttö86

vitun pervo "oon 28 ja haluaisin tehä kaikkee kivaa 17-19v tyttöjenkaa!!!"

vittu sä oot sairas

• Örkki

Herätys, pimatsu. Vittu sä oot dorka. Sulle pitää vissiin kaikki vääntää rautalangasta.

• Nick_Name

Itse alkuperäiseen viestiin puuttumatta voisin huomauttaa että ei ole mitenkään pervoa jos ikäero on kymmenen vuotta. Suurin osa 17-19 vuotiaista naisihmisistä kyllä tietää miten toimia näissä asioissa, ja voisivat jopa oppia vanhemmalta mieheltä jotain.

• ezjoy

28 ja 17-19 tyttöjen kanssa??!?
        Herää pahvi!

• Zarah&Zallah

Heih Alexi=)) täs olis kax 17wee gimmaa täält hämeenlinnan suunnalt, mailaax meille jos kinnostaaa=))??? ollaan larpitettu vast kyl vähä aikaa mut eiköhä kexitä jotai muutaki =)))

[email protected] =))))

• Nevie

"hieman" haiskahtaa nyt kusetukselta :D

• Dead clown
        Nevie kirjoitti:

"hieman" haiskahtaa nyt kusetukselta :D

Ei yhtään, ei.^-^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      419
      1841
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      148
      1192
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1131
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1103
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      110
      1098
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      164
      931
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      96
      767
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe