Olen niin väsynyt Kelan väsytystaktiikkaan, enkä enää yhtään ihmettele, että kaikki eivät jaksa... vaan haluavat mennä poijjes... Itselläni on rankka historia vakavan masennuksen tiimoilta, lienee tarpeetonta mainitamitä se pitää sisällään.
Nykyinen lääkärini on tehnyt B-lausuntojasyksyn kuluessa, mutta tietoteknillisistä syistä siellä on sanelun viiveen ja mm. minun ja lääkärini epähuomion takia jäänyt muutama päivä lääkärintodistuksen ulkopuolelle. Nyt on siis kyse pitkäaikaisesta sairaudesta!
Mitä tekee Kela? Laittaa hylkyyn kaikki..mm. minun sydänvalvonnassa piuhoissaoloaikani ja sitä seuranneen psyk.osastohoitojakson.
Tänään onneksi ystävällinen Kelan ihminen soitti ja informoi, että mun pitää laittaa uusi virallinen valitus, koska vanha ei enää ole voimassa.
Ei meinaa jaksaa, mutta yritän... Ja jos miä en jaksa enää, niin mun läheiset kattoo tämän loppuun asti..
T:kuolemanväsynyt
Ei meinaa jaksaa..
Rysä
1
123
Vastaukset
- tiivitin
millä perusteella sitten hylättiin? vaikeahan noita on masentuneena ite hoitaa. toivottavasti sulla on joku auttamassa ja "tulkitsemassa" paperisotaa. välillä asiat oikaistuu helpommin kun mitä sitä ite kipeenä vois ikinä kuvitellakaan. ja kelassakin ainakin nuoremmat työntekijät on ollut tosi mukavia ja auttavat kun kysyy suoraan että hei, nyt en ymmärrä että mitä pitää tehdä että asia korjattaisiin. Tsemppiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775