jousitoiminen snipu vai sarjatuli kivääri ?

vaikeapaatos

Juu mulla pyörii koko aja mieles et kumman ostais. Onko jollain kokemusta sniputtamisesta ? Saako sillä tappoja ? Juu siis ehdottakaa jousitoimisia snipuja 100-210 euron väliltä ja sarjatuli kivääriä 140-230. Kannataisiko ghillie ? Tee itse tai osta ? Ja ehdottakaa muitakin lisävarusteita (: kiitos (::

18

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marked one

      Tarkka-ampuminen kannattaa vasta, kun on täysin naamioitunut ja omistaa kalliin ja laadukkaan tarkkuuskiväärin, mieluiten kootun sellaisen. Tuolla rahalla ei kovin hyvää tarkkuuskiväriä saa, mutta tuohon hintaan saa jo täysteräksisen AK:n puuosilla. Valmiit ghilliepuvut ovat kalliita, painavia ja niihin tarttuu kaiken maailman roskaa metsästä. Itsekin voi sellaisen tehdä, mutta se vaatii aikaa ja vaivaa.

      Joten mieluiten sähköase tuohon hintaan. Mm. Cyman uudemman tuotannon AK:t ovat jo todella laadukkaita pelejä niiden omatessa hyvät tehot, luotettavuuden ja upeat ulkoiset osat (prässiteräsrunko, laminoidut puuosat).

      • nostanhattua

        Okei ja kiitos vastauksesta (-:


    • kakkapoika44

      Airsoftissa ei tapeta...

      • lolmikavajaa

        Kakkapoika44 -mitä vitun välii ? Airsoftissa puhutaan joko tapoista, kuolemasta tai osumasta, tyhmä. Ja airsofti on vähän kuin simulaatiopeli...


      • aseenkantaja88
        lolmikavajaa kirjoitti:

        Kakkapoika44 -mitä vitun välii ? Airsoftissa puhutaan joko tapoista, kuolemasta tai osumasta, tyhmä. Ja airsofti on vähän kuin simulaatiopeli...

        OO hiljaa ja lähe softaamaan. SIELLÄ me kovat pojat olemme. te mamikset vaa istutte tääl ja mumisette paskkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • ganxtalead

      no siis toihan on ihan mistä tykkää, mulla on ollu kauan jo m4 mut nyt ostin pulttilukon ja emmä siit m4 aio luopuu, mää pelaan molemmilla (kivärillä pää asiassa ja m4 sellässä sen varalta et joku tule liian lähelle)

      • siinavastaus

        Okei. Mutta siinä olisikin parin vuoden odottelu kun olen 14 v ja ei saa mistään rahaa paitsi joulu tai synttärilahjaksi. Mutta sitten kesällä täytän 15 ni kattoo jos pääsee kesätöihi (-:


    • snipeown

      se kuinka paljon saa tappoja sniputtamalla riippuu myös aika lailla sinusta. jos et osaa säätää kiikaritähtäintä niin et osu sitten millään. mutta jos oikeasti olet varma snipulla aloittamisesta niin siitä vaan opettelemaan, kannattaa ostaa pulttilukkonen snipu. ite suosittelen tota well MB01 (l96). minulla on se ase ja ja siinä 160m jousi. ghillie kanntaa tehdä aina itse!

      • 12345678910

        Okei. Olen tehnyt jo ghillie housut, mutta siinä on liikaa ruskeeta. Ostan varmaan ghillien kaupasta.


      • Snopown
        12345678910 kirjoitti:

        Okei. Olen tehnyt jo ghillie housut, mutta siinä on liikaa ruskeeta. Ostan varmaan ghillien kaupasta.

        Tärkeetä on myös ghillies luonon materiaalli jotta se sopeutuu


      • eikandee
        Snopown kirjoitti:

        Tärkeetä on myös ghillies luonon materiaalli jotta se sopeutuu

        Siis tarkotit et pistää luonnon materiaalii pukuu kiinni ? :DD


    • Ganxtalead

      Joo mäki ostin siis ton well mb 01c muovisotilaasta (lähöt 170m/s), hyvä on mut täytyy viel vähän säädellä ennenku osuu :)

      • auts

        AUTS ! ajatteles tolla metri pääst :D ja sit viel teräskuulat. Ai helvetti xd


    • Ganxtalead

      Juu kyl se tuntuu mut kuka ampuu metrin pääst (tai se on oikeest tyhmempi joka tulee niin lähelle)

      • ghillieitsme

        Tai no kyl ainaki parin metri pääst jos o ghillie ja muut ei nää sua :D


    • Sähkö ase

      mulla ainaki meni kiinnostus airsoftista ku mulla oli semmone m24 tarkkuuskivääri
      nii sai vaan aina ampuu yhen kuulan kerrallaa :D mut nyt mulla on semmone m4 nii sillä on paljon hauskempi ampuu ku on sarjatuli :)

      • snob is fucking lame

        ^ Äidin pikku mussukoita ei kaivata tänne, avuton pentu


    • Voivittutaktikoida

      Ite yleensä hiivin/juoksen vihollisen selustaan pistoolilla
      mielestäni hauskempaa ja tehokkaampaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe