Matkustin katsomaan netti-ihastustani PK seudulle, ja tarkoitus oli siis olla yötä tämän luona. Naisella on kämppis, kuten hän selittikin, ja jonka kanssa hän jakaa parisänkynsä.
Tämä kämppis on ihastunut tähän samaan naiseen kuin minäkin. Nainen ei ole ihastunut kämppikseensä.
Kaksi yötä siellä oltuani tilanne kävi kuitenkin sietämättömäksi. En saanut suudella tai halata tuota ihastustani, koska "kämppis" olisi siitä pahastunut - samoin minua riipi se, että nukuin sohvalla kun nämä kaksi siis makasivat seinän takana parisängyssä. Kämppis on tullut naisen luokse kuukausi sitten, samoihin aikoihin kun alkoi kirjoittelemaan minun kanssani. Ihastusta oli kyllä ilmassa, olin itse-asiassa tavannut tämän naisen jo vuosi sitten ja ihastusta oli jo silloin ...en kuitenkaan lähtenyt suhteeseen hänen kanssaan koska hän asui silloin vielä exänsä kanssa.
Mitä tästä nyt pitää olelttaa? Seksiä he eivät kuulema ole harrastaneet, mutta tämä kämppis yrittää naistani suudella ja nukkua lusikassa. Tunnelma oli vähintäin kireä sen ajan kun olin paikalla, emme juurikaan päässeet naiseni kanssa yhdessä minnekään, siis emme käytännössä yhtään. Suutelimme salaa keittiössä ja halailimme kun kämppis käänsi selän. Suhdetta on mahdoton kehittää tästä eteenpäin, koska en voi olla hänen luonaan yövieraana kämppiksen takia ja nainen ei pääse työvuorojen ja lemmikkien takia luokseni käymään, siis toiselle puolelle Suomea!
Unohdanko taas vähäksi aikaa kuten viime vuonna ja katson tilanteen uudelleen kun kämppis on häipynyt kuvioista?
vituttaa ja on aika huijattu olo.
Kämppis samassa sängyssä
40
1483
Vastaukset
- PT2
jep! olet huijattu.
Ne katsoi oletko sopiva heidän kolmenkimppakivaan.Et siis.
Jatka matkaa- vaikuttaa.oudolta13
miten tyttös edes kestää toisen naisen lähentelyä? Itse asun toisen tytön kans samassa kämpässä eikä ikinä tulisi mieleenkään jakaa parisänkyäni hänen kanssaan!! Ja olen sinkku.. Oletko ihan varma ettei tytölläs ole edes mitään alitajuista vetoa tätä toista kohtaan?
- f4ck
jos sulle tulis joku sanoo ett on tällaisessa tilanteessa ni mitä tuumaisit? Mä luulen ett tässä on tismalleen se tilanne päällä. Älä odota vuotta uudelleen vilkaisuun vaan unohda koko pimu. Se on tuulen mukaan menevä ja haluaa tykätä kaikista jotka tykkää siitä.
Jatka siis matkaa äläkkä usko sen selityksiin miten asiat kohta muuttuu. Ei ne muutu. Joo... no tilannehan oli exänkin kanssa se, että ne nukkui samassa sängyssä ... se oli mun mielestä omituista jo silloin. Yövieraita ei voinut olla ...
Nyt tää kämppis on siis vaan eri henkilö, muuten tilanne näyttää mulle ihan samalta. Mua ottaa pattiin kun kuitenkin keskusteltiin kaikesta, minkälaista tulevaisuutta kumpikin haluaisi, kiinnostuksen kohteet, elämänarvot jne oli aika samanlaisia ja kun ensimmäisen kerran tapasimme, oli hänen kanssaa niin helppo jutella, aivankuin olisimme olleet kavereita pitkäänkin. Olen ihan järkyttynyt tästä tilanteesta, että miten tämä nyt näin meni. Olen ehkä vähän naiivi.- PT2
Daa..
- Yks kämppis
Kuulehhan kun yks kämppis kertoo...Mä asun kämppiksenä toista vuotta ja mun kämppis alkoi seurustelemaan viime vuoden puolella.Kun me muutettiin tähän kämppään, tää oli osin kalustettu(mun sukulaisen kämppä) ja makkarissa parisänky valmiina.Tää kämppistyttö ei ollu mulle tuttu entuudestaan, vaan sain sen kämppikseksi yhteisten tuttujen kautta.Hain kämppistä jakamaan vuokran ja hän kimppakämppää koska ei halunnut muuttaa opiskelijaasuntolaan.
Noh, me nukuttiin sulassa sovussa samassa sängyssä.Enkä muuten tiennyt että sekin tykkää tytöistä, kun vasta paljon myöhemmin.Se kyllä tiesi että oon lesbo, se on bi.Niin ni sitten se rupes seukkaa ja sen tyttis tuli kylään.Arvasin heti naamasta, ettei se tykännyt meijän kimppasängystä.Se jäi kerran yöks ja kuule, mä ihan ite otin tyynyni ja peittoni ja punkkasin sohvalla!Tottakai.
No sit se mimmi ei kuitenkaan pystynyt sulattamaan meijän kimppasänkyä, kyl se oli mustis tytöstään vaik sanoin ettei tarvi olla.Nyt meillä on vanha parisänky löytänyt uuden kodon ja molemmilla omat sängyt.Se passaa että nukutaan kuitenkin samassaa huoneessa, vitsi vitsi :D
Siis, ilmanmuuta mä kämppiksenä kunnioitan seukkaavaa paria!- zzzzZZZZZZzzzzxoxoxo
Vitsi, olet kyllä ihana ja fiksu. Harmi et sun kaltaisia ihmisiä on melkoisen vähän nykymaailmassa.
- jtk
Miksi et kysy tältä sun naiselta, että miksi se ei heitä tätä kämppistä ulos?
Kysyin. Vastaus oli että "kun tämä on nyt sen koti" ... ei silti mahdu päähän että miksi ei voi kämppiksen kanssa sopia että nää kaksi iltaa se olis pois kun ihastus tulee käymään. Tyttö tekee kuulema "asiat toisella tavalla".
:-D
Ei ymmärrä ja puolustaa tätä kämppistä hampaat irvessä niinkuin olisin jotenkin uhka hälle. En tajua.- jtk
battlefield.biatch kirjoitti:
Kysyin. Vastaus oli että "kun tämä on nyt sen koti" ... ei silti mahdu päähän että miksi ei voi kämppiksen kanssa sopia että nää kaksi iltaa se olis pois kun ihastus tulee käymään. Tyttö tekee kuulema "asiat toisella tavalla".
Ei ymmärrä ja puolustaa tätä kämppistä hampaat irvessä niinkuin olisin jotenkin uhka hälle. En tajua.No mutta minkä ihmeen takia tämä nainen puolustaa tätä kämppistä, jos heillä ei ole mitään meneillään? :O Tai jos tällä naisella ja sulla on jotain? Jos olisin kyseinen nainen, niin pyytäisin kämppistä poistumaan paikalta niiksi päiviksi, kun tämä ihastus on paikalla.
- believe me;)
battlefield.biatch kirjoitti:
Ei ymmärrä ja puolustaa tätä kämppistä hampaat irvessä niinkuin olisin jotenkin uhka hälle. En tajua.Hei; unohda oikeasti tommonen. Sä satutat itseäsi vain tuolla. Ihastuksesi ei selvästikään ole tosissaan sun kanssa; usko pois vain. Jos sun ihastus oisi susta tarpeeksi kiinnostunut; niin tottakai hän sinun kanssasi nukkuisi eikä kämppiksen! Siis unohda koko juttu=)
- fifi
Unohda tollanen ja etsi joku ilman draamaa..Samoilla linjoilla PT2:n ja f4ck:n kanssa.
- fifi
Ei kovin siltä vaikuta et ois pelkkä kämppis kyseessä.. Itse en tollasta jäis kattelemaan.
- hässis
Miksi tosta kämppishässäkästä tulee mieleen the real l wordin jaksoissa oleva kämppishässäkkä? Näköjään ihan tavallinen ilmiö monilla lepakoilla kun kerta naiset kyseessä.
- Asikkalagirl
Hehheh mitä meininkiä :) Tarinan "pahishan" tuossa nyt mun mielestä on se tyttö johon on siis kaksi eri naista ihastunut, ja se sitten näköjään pyörittää teitä molempia yhtäaikaa. Eikö kämppiksellä tai sulla oo tullut mieleen kysyä siltä että mikä sitä vaivaa? Miksi se kutsui sut luokseen ja nukkuu kämppiksen kanssa, silti salaisesti muhinoi sun kanssa? Eli antaa teille molemmille ymmärtää että ehkä teillä molemmilla vois olla sen kanssa jotain. Uskomattoman törkeää.. Vai olenko mä vaan jotenkin outo kun ajattelen ettei ihmisten tunteilla tarttis tuolla tavalla leikkiä vaan asioista vois puhua suoraan - ei sellaista lesbopiireissä kun draama on kivaa?
Voi kuulkaa. Keskusteltu on siihen pisteeseen asti että hän ei enää jaksa edes ja on sanonut että ei varmaan kannata enää pitää edes yhteyttä häneen.
Mullahan ei keskustelun kanssa ole ongelmia ... tosin mä kuulema syyttelen sitten. Noh, en omasta mielestäni ole aivan kohtuuton jos haluan tietää että mikä tää idea hällä oli tässä kuviossa...
Vastauksia on monenlaisia ... muttta mä en silti omasta mielestäni ole saanut selitystä siihen olennaiseen, että miksi tätä ei voinu vaan sopia että voitaisko me tehdä näin Siis käsittääkseni hän ei edes ole kysynyt kämppikseltä että voisko se olla pari iltaa tai edes YHDEN illan silleen että me saatais aikaa kahdestaan. Jossain kahvilassa kun ei kauheesti voi istua lähekkäin tms.
Mutta joo, pointti on siis tullu selväksi ainakin itselleni. Ei se tiedä mitä se haluaa. Ja mä meen nuoleman haavojani ja surkuttelemaan hölmöyttäni.- syyllinen
On se sydäntä lämmittävää miten täällä spekuloidaan minun asioitani...
Mahtavaa!
Sanoin aloittajalle että anna mennä, unohda mut äläkä ota mitään yhteyttä.
Joten... kiitos, kumarrus ja aamen kaikille jotka tietävät minun asiani itseäni paremmin. - 123365
Hahaa, ei hitto mitä draamaa, ihan kuin parhaastakin draamasarjasta :D Säälittävääkin kyllä, luulisi kuitenkin, että jo kenties aikuisilla ihmisillä olisi edes hiukan järkeä päässä... Mutta, tälle "Syylliselle", tosi törkeästi teit tätä toista tyttöä kohtaan. Mitä järkeä on kirjoitella ja kutsua kylään, koska selkeästi on tätä kämppistä kohtaan jotain säätöä. Vähän järkeä ja tunneälyä voi joskus käyttää, ei tarvitse varmaankaan ihan tahallaan toista satuttaa ja vielä hujata matkustamaan jostakin kauempaa tänne Stadiin. Toivottavasti jossain vaiheessa sinuakin sattuu ja pahasti ja tuket huijatuksi sinäkin!! Ja aloittajalle sitten, varmasti löydät arvoisesi naisen vielä jossakin vaiheessa ja olet tyytyväinen, että et jäänyt liikaa roikkumaan tuollaisen valehtelijan ja pelkurin kelkkaan, ei ole varmaankaan surkuttelun arvoinen tuollainen nainen.
- syyllinen
Voi hyvänen aika miten lapsellisia te olette...
Säälin teitä...
Aneemista on että te saatte nautintoa täällä muiden elämästä :D Ilmeisesti omassa elämässänne ei ole tarpeeksi sisältöä koska haette internetin keskusteluista anonyymeinä draamaa :D xD
Itse löysin tämän vain siksi että aloittaja laittoi minulle linkin tänne.
Olen muuten elämässäni kokenyt sellaista raakuutta ettei moni teistä ole törmännyt sellaiseen kuin painajaisissa.
Joten rakkaat kanssaihmiset; ennen kun haukutte ketään valehteliaksi ja jakelette auvoisesti neuvojanne; ottakaahan asioista selvää.
Muuten; mulla ei ole kämppikseni kanssa mitään säätöä. Hän etsii omaa asuntoa ja muuttaa kun sellainen löytyy. - fifi
No mitäs tulee aloittaja tänne draamailemaan..jessus. Ihmiset vaan on kivoja ja vastaa :D
- syyllinen
niin ja tietysti kyseessähän on ainoastaan yhden henkilön versio tästä asiasta...
On paljon asioita mitä hän ei kertonut, kuten se että hän ehdotti ,että MINÄ nukun sohvalla ja hän nukkuu kämppiksen kanssa minun sängyssäni. Hän on myös itse käynyt kämppiksen kanssa kahdestaan lenkillä ym...
ja kun hän helsinkiin tuli, olin jo sanonut hänelle hyvästit. Sanonut ettei ota minuun enää mitään yhteyttä. No hän otti... hän ei siis todellakaan tullut minun takiani vaikka asiasta oli aikaisemmin puhuttu.
'
Mutta kaikki sääli ja sympatia ketjun aloittajalle. Hänhän se tässä kärsii, ah niin kovasti. Eihän hyvänen aika sillä ole mitään väliä mikä se minun versioni tästä asiasta on... - No Voi
Tuliko teille ero?
- joku_hyypiö
Hyvähän se on "syyllisenkin" täällä draamailla kun ensin taivastelee muitten draamailua. Mutta niin, tervetuloa joukkoon vaan :DD
- 18+11
niimpä :D täähä on kohta parempi ku salkkarit..
hei oisko vielä mahollista saada se kämppiskin kertoon oman näkemyksensä? :)
Muakin kiinnostais kämppiksen näkemys asioista!
- Skakka
Tottakai täällä spekuloidaan, tää on keskustelupalsta, ja aloittaja halus näkemyksiä omaan tilanteeseensa joka on vain hänen versio, niin näissä yleensä :D
"Olen muuten elämässäni kokenyt sellaista raakuutta ettei moni teistä ole törmännyt sellaiseen kuin painajaisissa." - tämä liittyy tähän tilanteeseen miten ? On kai itse kullakin pahoja kokemuksia mutta niitä kannattaa työstää ja yrittää niistä päästä yli ettei ne siirry elämässä mukana uusiin ihmissuhteisiin, siis jos tämä liittyi siihen että on ookoo kohdella ihmisiä huonosti sen perusteella että suakin on kohdeltu. En ymmärrä mihin tää muuten liittyi :D - syyllinen
toi kommentti liittyi siihen että koska olen kokenut elämäni nurjapuolen, tiedän ettei ihmisillä leikitä, ja että minuakin on satutettu. Kun joku mietti että ehkä joku vielä minuakin satuttaa...
en mä oikeastaan draamaile :) kerron faktoja, joita ei ole tullut esille aiemmin.
Kiitos, aamen ja mukavaa keskustelua. Mä en enää ota tähän asiaan mitään kantaa :)
Yksi fakta on nyt se että minä sanoin ketjun aloittajalle nyt uudestaan etten halua olla tekemisissä. Oliskohan tää ollut kolmas tai neljäs kerta kun minä näin sanoin... - fifi
Ketjun aloittajalla ilmeisesti joku ongelma sitten..jos kerran olet hälle sanonut ettet halua olla tekemisissä..silti vaan jatkaa..huh..
Hmm... riippuu tietenkin syystä miksi ei halua olla toisen kanssa tekemisissä. "ei meidän kannata olla yhteyksissä jos aiheutan sinulle vain pahaa oloa" on tietenkin yksi syy ja toinen on se että "mä en jaksa tästä asiasta enää jankuttaa, joten annetaanpa olla"
:-)- syyllinen
aivan totta. Hyvästit on tullut sanotuksi molemmilla tavoilla; kuten että "nyt riittää" :)
Kaikkea hyvää ketjun aloittajalle ja kaikille muillekin :) - syyllinen
lisäys vielä; eikai sillä ole mitään väliä miten ne hyvästit sanoo, jos viesti on kuitenkin selkeästi sama :)
Luulin että erottiin hyvällä fiiliksellä mutta tää helvatan ketju muutti kyllä kaiken. ihan kaiken... - 1+4
Mutta missä on kämppiksen näkemys asiasta?
1 - ehdotin että nukkuisin parisängyssä koska minua ei todellakaan kämppis lähentelisi tai näpeille tulisi, kun kerta kämppistä ei sohvalle saatu
2 - kämppis pyysi mua lenkille kanssaan, hän ei lähennellyt eikä yrittänyt suudella minua, yritti varmaan tutkailla minua että minkälainen "uhka" hähelle olen, tai ehkä oli vain yksinäinen, niinkui sanoi. Minulla ei ollut syytä kieltäytyä, silloin.
3 - vastaamatta jää edelleen kysymys: miksi ei voinut järjestää aikaa meidän yhdessä ololle kämppikseltään? Jos en ollut
a) sen vertaa kiinnostava ettei järjestäny kahdenkeskistä aikaa
b) ihastunut kämppikseensä
niin miksi ei sanonut että sorry sen a tai b.
Ja miksi c) suuteli salaa ja halusi suudella salaa, ja jos minä suutelin salaa niin miksi ei työntänyt pois jos a tai b ?
4 - kämppis, oi kämppis, pitäiskö sillekin heittää tän keskustelun linkki, niin sais selville mitä se ajatteli?
5 - tää jää mun viimeiseksi postaukseksi. Adios. Moving along now.
kuten se että hän ehdotti ,että MINÄ nukun sohvalla ja hän nukkuu kämppiksen kanssa minun sängyssäni. Hän on myös itse käynyt kämppiksen kanssa kahdestaan lenkillä y- nähty..
Joo, näin tappelemalla ne aikuiset ihmiset välejään selvittelee.. Sori ei voi kuin ihmetellä, miksi MITÄ ILMEISEMMIN ette asiasta puhu, vaan soditte.. On niin eriävät näkemykset molemmilla. No, ei mulle kuulu, ihan yleisesti kehottaisin vain kohtaamaan kasvotusten moiset epäkohdat.
- syyllinen
voi, on tästä asiasta puhuttu. ja puhuttu. ja vielä kerran puhuttu. On puhuttu kasvotusten, kahdenkesken, on laitettu tekstareita, sähköposteja, gmail-chattia... tän asian tiimoilta on jauhettu niiiiin paljon että alkaa savu nousta korvista. Tämä, että ketjun aloittaja tuli tänne nillittämään asiasta, oli minulle yllätys.
- syyllinen
lisäksi mä en ole hermostunut vielä enkä tiuskinut ym. Olen täysin pitänyt hermoni, joten tappelua ei tämä minun osaltani ole ollut missään vaiheessa. paitsi nyt kun aletaan asiaa jauhaa yleisillä palstoilla. hohhoijaa...
- /-/-/-/
syyllinen kirjoitti:
lisäksi mä en ole hermostunut vielä enkä tiuskinut ym. Olen täysin pitänyt hermoni, joten tappelua ei tämä minun osaltani ole ollut missään vaiheessa. paitsi nyt kun aletaan asiaa jauhaa yleisillä palstoilla. hohhoijaa...
Eihän sun pitäny ottaa enää mitään kantaa ja kuiteski täällä vaan kirjoittelet.
- syyllinen
oli pakko korjata tilanne ulkopuolisille.
Anteeksi, olen pahoillani että kirjoitin.- f4ck
ajateles minkälainen suhde teillä ois ollu jos teidän tää alkukin oli näin takkuista ja kumpikaa ei ymmärrä toisen pointtia. Joten melkee voit selkääsi taputtaa ettei mitää isompaa ehtiny tapahtua koska se jälkipyykki ois varmaa ollu aika tavalla isompi ku tästäki saatii jo tällainen soppa.
Ihan hyvällehän se kämppis alkaa vaikuttaa samassa sängyssä. Jos tää ap ois ollu se oikee ni kaipa siin ois tapahtunut asiat ihan toisin eikä joku kämppis ois noussu teidän kahden suhteen pääosaan. Joten eiku hyviä jatkoja.
- minä
Joillakin ihmisil on näköjään tarve pitää useampaa ihmistä samaan aikaan lähellä, eivätkä he osaa luopua entisistään tai muistakaan säädöistä. Mielestäni eron jälkeen on luonnollista muuttaa myös erilleen, ei jatkaa omituisilla tavoilla "tarveyhteisöä". Sellaisista ihmisistä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana, koska parisuhteessa ei tule koskaan olemaan vain kahta ihmistä.
Yhteinen sänky kämppiksen kanssa toimii niin kauan kun sinkkuina eletään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472