kovalevy putos

pelastus---------

joku aika sitten jo, ei suostunu toimiin koklasin kaiken ei toiminu.
muistin yhen tyypin puhuneen "hullluja" täälä jotain et laita jääpala pusseja sen ympärille ja anna oottaa hetki. sanoi että se on vain sitten yks ainoa kerta ku se saattaa toimia.

noh, miks sitä ei voisi kokeilla. ei siis mitää jääpala pusia vaan laitoin kovalevyn kylmään huoneeseen ja annoin olla muutaman päivän ja kun otin kovon käteen se tuntui selvästi kylmältä.
kytkin sen kii usb:llä kannettavaan ja a'vot se toimi ja toimii edelleen sen oltua päivän verran lämpimäs huonees.

17

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wind-Tiedottaja.

      Ihmisellekin avantouinti ja saunominen, sekä lumessa kieriminen ovat parantavia lämpökasittelyjä.
      HP:n tulostimetkin korjataan uunissa paistamalla, joten kovalevytkin kyllä korjaantuvat pakastimessa.

      • aloittaja------

        koska en omasta puolestani puhu paskaa, niiin vastaa

        luulisin kuitenkin paskastimessa tulevan liikaa kosteutta.
        kosteus sen pilaa ei muu, tässä tapauksessa.

        VÄLTÄ KOSTEUTTA, SE TAPPAA.


      • aloittaja-----

      • Kosteeta
        aloittaja------ kirjoitti:

        koska en omasta puolestani puhu paskaa, niiin vastaa

        luulisin kuitenkin paskastimessa tulevan liikaa kosteutta.
        kosteus sen pilaa ei muu, tässä tapauksessa.

        VÄLTÄ KOSTEUTTA, SE TAPPAA.

        Pakastimessa olevassa ilmassa (-18C) on huomattavasti vähemmän kosteutta kuin huoneilmassa ( 20C).
        Siksi huoneilmassa oleva kosteus, joka menee pakastimeen oven/kannen avaamisen yhteydessä, tiivistyy jääksi. Myös kovalevyn sisällä oleva.


      • Wind-Tiedottaja.
        aloittaja----- kirjoitti:

        kukahan on ollu se pöllöö joka ton ekana hokannu.

        mut HEEEIIII, laitetaas se uunin. no moneenko asteeseen ja kui pitkäks siinä on muutes ollu onnee mukana.

        Hanki silmälasit tai kiikarit.
        "Ohjeet
        Irroita piirikortti laitteesta.
        Lämmitä uuni 180–200 asteeseen. Laita kortti uniin noin kahdeksaksi minuutiksi.
        Lopuksi kytke uuni pois päältä, avaa luukku, ja anna piirikortin jäähtyä rauhassa."

        http://www.mikropc.net/neuvot/viallinen hpn tulostin korjaantuu uunissa paistamalla/a760347



      • Kalakkuna
        Töppönen kirjoitti:

        Korttien uunittamisessa ei ole mitään uutta:

        http://murobbs.plaza.fi/naytonohjaimet/627507-ohje-korjaa-risa-nayttis-uunissa.html

        Ompa tullut oma läppärin näytönohjain korjattua juurikin paistamalla sitä pizzaprontolla uuniritilänpäällä, ei pelannut ennen ollenkaan mutta nyt on pelannut jo kohta vuoden, videoita ja pelejä ei ole uskaltanut pelailla mutta surffikäytössä näköjään toimii nykyään oikein hyvin.


      • aloittaja--------
        Wind-Tiedottaja. kirjoitti:

        Hanki silmälasit tai kiikarit.
        "Ohjeet
        Irroita piirikortti laitteesta.
        Lämmitä uuni 180–200 asteeseen. Laita kortti uniin noin kahdeksaksi minuutiksi.
        Lopuksi kytke uuni pois päältä, avaa luukku, ja anna piirikortin jäähtyä rauhassa."

        http://www.mikropc.net/neuvot/viallinen hpn tulostin korjaantuu uunissa paistamalla/a760347

        joo se on helppo kirjoittaa jälki käteen ohjeita ku serkku poika on eka koklannu paistaa tulostinta.

        ymmärrys hoi äly älä jätä.


      • 21

      • Kalakkuna
        21 kirjoitti:

        Onkos toi uunittaminen miten terveellistä, jos uunia käyttää myös ruoanlaitossakin?

        Siellähän on asiasta keskusteltu myös, tuolla linkissä.
        Lämpöpuhaltimiakin on käyttäneet moni kun lukee keskusteluja.

        Ei varmaan ole terveellistä jos korventaa niin että höyry nousee.


      • Kalakkuna kirjoitti:

        Siellähän on asiasta keskusteltu myös, tuolla linkissä.
        Lämpöpuhaltimiakin on käyttäneet moni kun lukee keskusteluja.

        Ei varmaan ole terveellistä jos korventaa niin että höyry nousee.

        Toi uuni varmaan noista kepulikonsteista on vähiten haitallisin terveydelle. Tuossa lämmössä ja ajassa ei kamalasti käryjä tule. Ei nyt välttämättä kannata syvään vedellä henkeä uunista poistettaessa, ja uunistahan höyrytt lähtee tuulettamalla.

        Moni on myös polttanut tupakkaa ja käynyt kaupungissa mutta ovat edelleen melko terveitä :)


    • aloittaja------

      pakastimesta tuli mieleen että on jotain koti systeemejä että tavaraa pistetään pussiin ja siitä imetään ilmat pois.

      • Ernesti Kytkyleivo

        Joo, pussien tyhjennys imemällä on ihan kivaa hommaa


      • *vink vink*
        Ernesti Kytkyleivo kirjoitti:

        Joo, pussien tyhjennys imemällä on ihan kivaa hommaa

        Vielä kivempaa se on kun laittaa pussiin Bostikkia.


      • ffffuuu
        Ernesti Kytkyleivo kirjoitti:

        Joo, pussien tyhjennys imemällä on ihan kivaa hommaa

        Tuo "pussien tyhjennys" ei taida liittyä tähän asiaan mitenkään :)


      • *vink*
        ffffuuu kirjoitti:

        Tuo "pussien tyhjennys" ei taida liittyä tähän asiaan mitenkään :)

        Mä kans jäin miettimään tarkottiko toi khrm.. sellasten poikien juttua vai liiman imppausta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe