joku aika sitten jo, ei suostunu toimiin koklasin kaiken ei toiminu.
muistin yhen tyypin puhuneen "hullluja" täälä jotain et laita jääpala pusseja sen ympärille ja anna oottaa hetki. sanoi että se on vain sitten yks ainoa kerta ku se saattaa toimia.
noh, miks sitä ei voisi kokeilla. ei siis mitää jääpala pusia vaan laitoin kovalevyn kylmään huoneeseen ja annoin olla muutaman päivän ja kun otin kovon käteen se tuntui selvästi kylmältä.
kytkin sen kii usb:llä kannettavaan ja a'vot se toimi ja toimii edelleen sen oltua päivän verran lämpimäs huonees.
kovalevy putos
17
387
Vastaukset
- Wind-Tiedottaja.
Ihmisellekin avantouinti ja saunominen, sekä lumessa kieriminen ovat parantavia lämpökasittelyjä.
HP:n tulostimetkin korjataan uunissa paistamalla, joten kovalevytkin kyllä korjaantuvat pakastimessa.- Wind-Tiedottaja.
Se paistaminen:
http://www.mikropc.net/neuvot/viallinen hpn tulostin korjaantuu uunissa paistamalla/a760347 - aloittaja------
koska en omasta puolestani puhu paskaa, niiin vastaa
luulisin kuitenkin paskastimessa tulevan liikaa kosteutta.
kosteus sen pilaa ei muu, tässä tapauksessa.
VÄLTÄ KOSTEUTTA, SE TAPPAA. - aloittaja-----
Wind-Tiedottaja. kirjoitti:
Se paistaminen:
http://www.mikropc.net/neuvot/viallinen hpn tulostin korjaantuu uunissa paistamalla/a760347kukahan on ollu se pöllöö joka ton ekana hokannu.
mut HEEEIIII, laitetaas se uunin. no moneenko asteeseen ja kui pitkäks siinä on muutes ollu onnee mukana. - Kosteeta
aloittaja------ kirjoitti:
koska en omasta puolestani puhu paskaa, niiin vastaa
luulisin kuitenkin paskastimessa tulevan liikaa kosteutta.
kosteus sen pilaa ei muu, tässä tapauksessa.
VÄLTÄ KOSTEUTTA, SE TAPPAA.Pakastimessa olevassa ilmassa (-18C) on huomattavasti vähemmän kosteutta kuin huoneilmassa ( 20C).
Siksi huoneilmassa oleva kosteus, joka menee pakastimeen oven/kannen avaamisen yhteydessä, tiivistyy jääksi. Myös kovalevyn sisällä oleva. - Wind-Tiedottaja.
aloittaja----- kirjoitti:
kukahan on ollu se pöllöö joka ton ekana hokannu.
mut HEEEIIII, laitetaas se uunin. no moneenko asteeseen ja kui pitkäks siinä on muutes ollu onnee mukana.Hanki silmälasit tai kiikarit.
"Ohjeet
Irroita piirikortti laitteesta.
Lämmitä uuni 180–200 asteeseen. Laita kortti uniin noin kahdeksaksi minuutiksi.
Lopuksi kytke uuni pois päältä, avaa luukku, ja anna piirikortin jäähtyä rauhassa."
http://www.mikropc.net/neuvot/viallinen hpn tulostin korjaantuu uunissa paistamalla/a760347 Wind-Tiedottaja. kirjoitti:
Hanki silmälasit tai kiikarit.
"Ohjeet
Irroita piirikortti laitteesta.
Lämmitä uuni 180–200 asteeseen. Laita kortti uniin noin kahdeksaksi minuutiksi.
Lopuksi kytke uuni pois päältä, avaa luukku, ja anna piirikortin jäähtyä rauhassa."
http://www.mikropc.net/neuvot/viallinen hpn tulostin korjaantuu uunissa paistamalla/a760347Korttien uunittamisessa ei ole mitään uutta:
http://murobbs.plaza.fi/naytonohjaimet/627507-ohje-korjaa-risa-nayttis-uunissa.html- Kalakkuna
Töppönen kirjoitti:
Korttien uunittamisessa ei ole mitään uutta:
http://murobbs.plaza.fi/naytonohjaimet/627507-ohje-korjaa-risa-nayttis-uunissa.htmlOmpa tullut oma läppärin näytönohjain korjattua juurikin paistamalla sitä pizzaprontolla uuniritilänpäällä, ei pelannut ennen ollenkaan mutta nyt on pelannut jo kohta vuoden, videoita ja pelejä ei ole uskaltanut pelailla mutta surffikäytössä näköjään toimii nykyään oikein hyvin.
- aloittaja--------
Wind-Tiedottaja. kirjoitti:
Hanki silmälasit tai kiikarit.
"Ohjeet
Irroita piirikortti laitteesta.
Lämmitä uuni 180–200 asteeseen. Laita kortti uniin noin kahdeksaksi minuutiksi.
Lopuksi kytke uuni pois päältä, avaa luukku, ja anna piirikortin jäähtyä rauhassa."
http://www.mikropc.net/neuvot/viallinen hpn tulostin korjaantuu uunissa paistamalla/a760347joo se on helppo kirjoittaa jälki käteen ohjeita ku serkku poika on eka koklannu paistaa tulostinta.
ymmärrys hoi äly älä jätä. - 21
Töppönen kirjoitti:
Korttien uunittamisessa ei ole mitään uutta:
http://murobbs.plaza.fi/naytonohjaimet/627507-ohje-korjaa-risa-nayttis-uunissa.htmlOnkos toi uunittaminen miten terveellistä, jos uunia käyttää myös ruoanlaitossakin?
- Kalakkuna
21 kirjoitti:
Onkos toi uunittaminen miten terveellistä, jos uunia käyttää myös ruoanlaitossakin?
Siellähän on asiasta keskusteltu myös, tuolla linkissä.
Lämpöpuhaltimiakin on käyttäneet moni kun lukee keskusteluja.
Ei varmaan ole terveellistä jos korventaa niin että höyry nousee. Kalakkuna kirjoitti:
Siellähän on asiasta keskusteltu myös, tuolla linkissä.
Lämpöpuhaltimiakin on käyttäneet moni kun lukee keskusteluja.
Ei varmaan ole terveellistä jos korventaa niin että höyry nousee.Toi uuni varmaan noista kepulikonsteista on vähiten haitallisin terveydelle. Tuossa lämmössä ja ajassa ei kamalasti käryjä tule. Ei nyt välttämättä kannata syvään vedellä henkeä uunista poistettaessa, ja uunistahan höyrytt lähtee tuulettamalla.
Moni on myös polttanut tupakkaa ja käynyt kaupungissa mutta ovat edelleen melko terveitä :)
- aloittaja------
pakastimesta tuli mieleen että on jotain koti systeemejä että tavaraa pistetään pussiin ja siitä imetään ilmat pois.
- Ernesti Kytkyleivo
Joo, pussien tyhjennys imemällä on ihan kivaa hommaa
- *vink vink*
Ernesti Kytkyleivo kirjoitti:
Joo, pussien tyhjennys imemällä on ihan kivaa hommaa
Vielä kivempaa se on kun laittaa pussiin Bostikkia.
- ffffuuu
Ernesti Kytkyleivo kirjoitti:
Joo, pussien tyhjennys imemällä on ihan kivaa hommaa
Tuo "pussien tyhjennys" ei taida liittyä tähän asiaan mitenkään :)
- *vink*
ffffuuu kirjoitti:
Tuo "pussien tyhjennys" ei taida liittyä tähän asiaan mitenkään :)
Mä kans jäin miettimään tarkottiko toi khrm.. sellasten poikien juttua vai liiman imppausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50828
- 70796
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15589Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492