Toivoisin asiallisia vastauksia siihen, miten olette saaneet oleskeluluvan ja/tai viisumin lapsille jotka asuvat shengenmaiden ulkopuolella, mutta joiden vanhempi asuu suomessa ja jolla on A-oleskelulupa. Olemme neuvottomassa tilanteessa, koska olemme ehtineet laittaa oleskelulupahakemuksen lapsista suomeen. Nyt meillä olisi ollut mahdollisuus tuoda lapset kotimaastaan suomeen, mutta konsulaatissa meinasivat että eivät voi myöntää viisumia, koska oleskelulupa-asia on jo vireillä. Näin ollen lapset eivät pääsisi edes käymään suomessa ennen oleskelulupapäätöksen ratkeamista. Olen ymmärtänyt että viisumi voidaan myöntää alle 3 kk oleskelua varten ja monet ovat laittaneet sen jälkeen lasten jo suomessa ollessa oleskelulupa-asian vireille. Tuntuu todella tyhmältä ja väärältä että luvan ollessa jo vireillä ei viisumia voida myöntää. Onko kenelläkään mitään neuvoa tai kokemusta vastaavasta?
Viisumi lapsille
Margejat
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661