Moi! Oon 12 v. poika ja en oo kastellu sänkyyn ku viimeks 4 vuotiaana... En oo kertonu kellekään. Ja perjantaina koulussa kastelin housuuni ja menin äkkiä vessaan. Tänään olin koulus äidin pikkuhousunsuojella ja se oli aivan märkä kun otin sen pois.. Mitä teen?! Auttakaa..
Apua!?
6
413
Vastaukset
- Vaipppoika98
Osta tena vaippoja s-marketist tai tarjoutalots ne on ohuit ei kukaan huomaa. Itse olen 13-v poika ja pidän vaipoista ja niihin kusemisest ja paskomisest.
- haha2
onpa teilläki fetissit.. ei hyvä ihime... koittakaa aikuistua, kohta ootte aikusia ja vielä vaipat housussa.. :D
- hyujf
pentuja kauan vielä
- vaippa cakaali
älkää ottako nokkiin olkaa omia itsejänne
- asiasta tietävä
jos ihmisellä on virtsasairaus todettu, ja tämän vuoksi joutuu sitten käyttää
vaippoja. on sitten nuori poika / tyttö, tai vanhempi ihminen. ei siitä pidä ketään
tulla mitenkään morkkaamaan. koska joskun tälläinen tilanne sattuu myös
hyvin omalle kohdalle. miltä sitten sinusta mahtaa tuntua, kun sinua tullaan
itseä siitä syyttämään vaipan käyttämisestä. itsekin tässä joutuu sairauden vuoksi
käyttämään vaippoja säännöllisesti jokapäivä a. 24 h / vrk. parempi se kuin
koulussa tai töissä pissahousut / kakkahousut jalassa.
- vaippa cakaali
hei haha 2 haista pitkä paska mulkku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029