Moi! Oon 12 v. poika ja en oo kastellu sänkyyn ku viimeks 4 vuotiaana... En oo kertonu kellekään. Ja perjantaina koulussa kastelin housuuni ja menin äkkiä vessaan. Tänään olin koulus äidin pikkuhousunsuojella ja se oli aivan märkä kun otin sen pois.. Mitä teen?! Auttakaa..
Apua!?
6
561
Vastaukset
- Vaipppoika98
Osta tena vaippoja s-marketist tai tarjoutalots ne on ohuit ei kukaan huomaa. Itse olen 13-v poika ja pidän vaipoista ja niihin kusemisest ja paskomisest.
- haha2
onpa teilläki fetissit.. ei hyvä ihime... koittakaa aikuistua, kohta ootte aikusia ja vielä vaipat housussa.. :D
- hyujf
pentuja kauan vielä
- vaippa cakaali
älkää ottako nokkiin olkaa omia itsejänne
- asiasta tietävä
jos ihmisellä on virtsasairaus todettu, ja tämän vuoksi joutuu sitten käyttää
vaippoja. on sitten nuori poika / tyttö, tai vanhempi ihminen. ei siitä pidä ketään
tulla mitenkään morkkaamaan. koska joskun tälläinen tilanne sattuu myös
hyvin omalle kohdalle. miltä sitten sinusta mahtaa tuntua, kun sinua tullaan
itseä siitä syyttämään vaipan käyttämisestä. itsekin tässä joutuu sairauden vuoksi
käyttämään vaippoja säännöllisesti jokapäivä a. 24 h / vrk. parempi se kuin
koulussa tai töissä pissahousut / kakkahousut jalassa.
- vaippa cakaali
hei haha 2 haista pitkä paska mulkku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989