Moi! Oon 12 v. poika ja en oo kastellu sänkyyn ku viimeks 4 vuotiaana... En oo kertonu kellekään. Ja perjantaina koulussa kastelin housuuni ja menin äkkiä vessaan. Tänään olin koulus äidin pikkuhousunsuojella ja se oli aivan märkä kun otin sen pois.. Mitä teen?! Auttakaa..
Apua!?
6
565
Vastaukset
- Vaipppoika98
Osta tena vaippoja s-marketist tai tarjoutalots ne on ohuit ei kukaan huomaa. Itse olen 13-v poika ja pidän vaipoista ja niihin kusemisest ja paskomisest.
- haha2
onpa teilläki fetissit.. ei hyvä ihime... koittakaa aikuistua, kohta ootte aikusia ja vielä vaipat housussa.. :D
- hyujf
pentuja kauan vielä
- vaippa cakaali
älkää ottako nokkiin olkaa omia itsejänne
- asiasta tietävä
jos ihmisellä on virtsasairaus todettu, ja tämän vuoksi joutuu sitten käyttää
vaippoja. on sitten nuori poika / tyttö, tai vanhempi ihminen. ei siitä pidä ketään
tulla mitenkään morkkaamaan. koska joskun tälläinen tilanne sattuu myös
hyvin omalle kohdalle. miltä sitten sinusta mahtaa tuntua, kun sinua tullaan
itseä siitä syyttämään vaipan käyttämisestä. itsekin tässä joutuu sairauden vuoksi
käyttämään vaippoja säännöllisesti jokapäivä a. 24 h / vrk. parempi se kuin
koulussa tai töissä pissahousut / kakkahousut jalassa.
- vaippa cakaali
hei haha 2 haista pitkä paska mulkku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt424692Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532554Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70936- 118901
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70864- 137815
- 48810
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48756