Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Marmaris nightlife nykyään?

partygirl

Viimeeksi 2008 kävin Marmariksessa ja silloin tykkäsin siitä tosi paljon ja tuumasin että siellä oli myös paljon baareja ja diskoja, rantakadulla sekä erikseen baarikatu. Millainen paikka on tänäpäivänä? Onko vielä yhtä paljon yöelämää ja diskoja? Onko olemassa vielä arena club (iso hallimainen disko) entäs rantakadulla oleva Beach club? Asiallisia vastauksia kertokaa Marmariksessa lähivuosina olleet. Olen käynyt Alanyassa sekä Marmariksessa. Ensi kesänä kiinnostaisi lähteä pitkästä aikaa kokemaan Marmariksen syke. Tärkeää on tietää yöelämästä.

15

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä sulle lifea

      Yö on nukkumista varten ja varsinkin lomalla.

    • ronsuli91

      Kyllä sielä vielä taitaa kaikki olla tallella! :) Ollaan nyt kahtena peräkkäisenä vuonna käyty marmariksessa elokuun paikkeilla. Areena ollaan käyty paljonkin, rantakadulla ei oikein olla viihdytty. Mutta kyllä se yöelämä on ennallaan :)
      Itse ollaan tänä vuonna menossa Alayaan ensimmäistä kertaa, hieman jännittää kun ei olekkaan se tuttu ja turvallinen Marmaris :P

      • Kyllä se

        nuorena alkaa tuo huoraaminen tässä roskaväen luvatussa maassa:)


      • justus7
        Kyllä se kirjoitti:

        nuorena alkaa tuo huoraaminen tässä roskaväen luvatussa maassa:)

        Sieltähän suomityttö joka täällä on vähemmän haluttu, hakee tummaa poikaa kainaloon ja hyväksyntää jenkkakahvoilleen ja liikakiloilleen. Täällä ollaan sitten naamakirjassa kuuden tumman kainalossa kuvien kera ja ihmetellään miksei natsaa enää paikallisessa..


    • Agua

      No ohan sitä baaria/discoa baarikatu täynnä...Beach Club on nykyään kans baarikadulla...rantakatu hieman muuttunut rauhallisenpaan suuntaan esim musiikkia ei saa soittaa ulkona puolen yön jälkeen..parivuotta sitten pistivät maantasalle esim Beach clubin,Bar X:n jotka siirty baarikadulle..Youtubesta löytyy videoo miltä nykyään rantakatu näyttää...nyt syksyllä pistivät Tansaksen maantasalle tilalle tulee joku puisto hässäkkä....

    • baarikatu

      Tulin tossa viikko sitten kotiin marmariksesta . Ja yöelämä on viellä yhtä hyvä kuin ennekin :) bari uutta baaria piti kai tulla nyt kesäks baarikadulle :)

    • partygrandma:)

      Baarikatu elää ja voi hyvin :) Ja tosiaan ainakin yksi uusi disco "Shooters" on tullut (enemmänkin R'nB tyylinen) Clup Areena on baarikadun alussa rannan päässä ja siitä alkaakin hulabaloo.. Crazy Daisy, B-52, Mango, Beach Club, Joy Club, Greenhouse, Shooters ja monta muuta isoa hallimaista diskoa sekä joukon jatkona tunnelmallisia turkkilaisia ravintoloita elävine musiikkeineen. Rantakadulla on myös Beach Club ja jokunen muukin biletyspaikka ja itse viikon baarikatu turneen jälkeen teki mieli vähän pienempimuotoista menoa, niin sitä sai Siteleristä No Name Restaurant & Bar Fun Pubista. Pääkadun varrella, vastapäätä uutta 5-tähden Golden Rock hotellia. Ihana henkilökunta, koko ajan ohjelmaa ja hyvää ruokaa. Suosittelen ;) Mut kyllä, iltaelämä on luultavasti vain vilkastunut ja jos oot viikon reissulla, saat pitää kiirettä, että ehdit käydä kaikki baarikadun mestat huolella läpi :D Niin ja itse tulin sieltä viime viikolla ja olin myös viime kesäkuussa.

      • ja ennen kaikkea

        "saat pitää kiirettä, että ehdit käydä kaikki baarikadun mestat huolella läpi "

        Kaikki baarikadun mieshuorat...


      • huuto soi aamuun ast

        Kyllä siellä No Namessakin on niin hirvee meteli ja huuto, että se kannattaa kiertää kaukaa.


      • mikä huuto...
        huuto soi aamuun ast kirjoitti:

        Kyllä siellä No Namessakin on niin hirvee meteli ja huuto, että se kannattaa kiertää kaukaa.

        No Name sulkee puoliltaöin discon puolen suljetuksi ja meteli kyllä pysyy sisäpuolella. Itse voi valita onko sisällä vai ulkopuolella, missä on hiljaista. Olet vissiin kiertänyt niin kaukaa, ettet tätä ole huomannut...


      • huuto soi aamuun ast
        mikä huuto... kirjoitti:

        No Name sulkee puoliltaöin discon puolen suljetuksi ja meteli kyllä pysyy sisäpuolella. Itse voi valita onko sisällä vai ulkopuolella, missä on hiljaista. Olet vissiin kiertänyt niin kaukaa, ettet tätä ole huomannut...

        No siellä sisäpuolella juuri. En ymmärrä miten kukaan saattaa siellä oleilla. Ei mene mun järkeen, että lomille lähdetään riekkumaan baareissa aamuyöhön saakka.


    • eilenkotiutunut

      Rantakadulla on TOSI hyvä foamparty paikka !SANTANA!, kannattaa käydä tsekkaamassa :))

      • Mimmmu-69

        Saaks sielt oikeesti yhtä hyvin ku Analiast?

        Oikeesti, vitttu, oikeesti?


      • vaahdot housuissa

        Foamparty? Eikö sitä voi kylpeä omassa kylpyhuoneessa? Santana on hyvä kitaristi, mutta baarina helvetin meluinen mesta. En suosittele!


      • Onko tosi
        vaahdot housuissa kirjoitti:

        Foamparty? Eikö sitä voi kylpeä omassa kylpyhuoneessa? Santana on hyvä kitaristi, mutta baarina helvetin meluinen mesta. En suosittele!

        Devadipko muka soittamassa jossain vithun luuseri-Turkissa????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe